Příspěvek na Google+ se může jednoduše proměnit v reklamu, která se zobrazí v celé síti Google Display Network. Zadavatelé reklam pak mohou využívat AdSense nebo AdWords. Stejně tak se může v reklamní sdělení proměnit třeba pozvánka na Hangout. Po čtyřech měsících testování Google otevírá nové možnosti i stránkám, které mají víc než tisíc fanoušků.
Jedním z prvních testovacích jezdců reklamního systému byla japonská Toyota. Ta chtěla svou kampaní oslovit hlavně mladší uživatele a podařilo se. Automobilka podle Googlu zaznamenala o padesát procent vyšší zapojení příjemců reklamy.
Nové reklamy jsou v podstatě klasickými příspěvky na sociální síti, které se ale jako reklama zobrazují i na cizích stránkách zapojených do systému. Přitom vypadají stále stejně jako posty v síti Google+ a jsou stejně interaktivní. Na posty Toyoty tak třeba uživatelé v rámci testování mohli narazit na stránkách s recepty.
Jak rozchodit službu a jak vybírat posty pro promování v reklamní síti vysvětluje Google ve speciálním manuálu.
Není to ale jediná novinka, Google přidal i další varianty. Hangout on Air umožní uživatelům nahlásit, že se budou virtuální sešlosti účastnit a během samotného přenosu mohou sledovat dění bez toho, aby odešli ze stránky, na které zrovna jsou. Kdo Hangout nestihne, bude si ho moci přehrát ze záznamu.
Poslední novinkou je automatická proměna posledního postu v reklamu. Google umožňuje nastavit pravidla, za kterých má systém automaticky vytvářet reklamy z příspěvků, které správci na stránkách publikují.
Zdroj: Blog Googlu