Hlavní navigace

Google otevírá svůj systém +Post Ads pro rozjeté stránky

Autor: Google
Jan Beránek

Více než tisíc fanoušků musí mít stránka na sociální síti Google+, aby mohla využít komplexní reklamní nástroj vyhledávače.

Příspěvek na Google+ se může jednoduše proměnit v reklamu, která se zobrazí v celé síti Google Display Network. Zadavatelé reklam pak mohou využívat AdSense nebo AdWords. Stejně tak se může v reklamní sdělení proměnit třeba pozvánka na Hangout. Po čtyřech měsících testování Google otevírá nové možnosti i stránkám, které mají víc než tisíc fanoušků.

Jedním z prvních testovacích jezdců reklamního systému byla japonská Toyota. Ta chtěla svou kampaní oslovit hlavně mladší uživatele a podařilo se. Automobilka podle Googlu zaznamenala o padesát procent vyšší zapojení příjemců reklamy.

Nové reklamy jsou v podstatě klasickými příspěvky na sociální síti, které se ale jako reklama zobrazují i na cizích stránkách zapojených do systému. Přitom vypadají stále stejně jako posty v síti Google+ a jsou stejně interaktivní. Na posty Toyoty tak třeba uživatelé v rámci testování mohli narazit na stránkách s recepty. 

Jak rozchodit službu a jak vybírat posty pro promování v reklamní síti vysvětluje Google ve speciálním manuálu

Není to ale jediná novinka, Google přidal i další varianty. Hangout on Air umožní uživatelům nahlásit, že se budou virtuální sešlosti účastnit a během samotného přenosu mohou sledovat dění bez toho, aby odešli ze stránky, na které zrovna jsou. Kdo Hangout nestihne, bude si ho moci přehrát ze záznamu.

FIN17_bilka

Poslední novinkou je automatická proměna posledního postu v reklamu. Google umožňuje nastavit pravidla, za kterých má systém automaticky vytvářet reklamy z příspěvků, které správci na stránkách publikují.

Zdroj: Blog Googlu

Našli jste v článku chybu?