Google Plus doplňuje "Ověřený účet"

„Verified name“ je obdoba „Verified Account“ z Twitteru (který bylo původně možné získat a později Twitteru tuto „službu“ více či méně zrušil). Nálepka „ověřené jméno“ na účtu uživatele Google+ aktuálně znamená, že pravdivost buď ověřil Google, nebo jde o uživatele, které si do kruhů přidalo velké množství lidí – získat „ověřejné jméno“ prozatím možné není, ale Google tuto funkčnost Google Plus chce nechat přístupnou pro všechny uživatele.

„Verified name“ je obdoba „Verified Account“ z Twitteru (který bylo původně možné získat a později Twitteru tuto „službu“ více či méně zrušil). Nálepka „ověřené jméno“ na účtu uživatele Google+ aktuálně znamená, že pravdivost buď ověřil Google, nebo jde o uživatele, které si do kruhů přidalo velké množství lidí – získat „ověřejné jméno“ prozatím možné není, ale Google tuto funkčnost Google Plus chce nechat přístupnou pro všechny uživatele.

Google+ Tipy a Triky jsou tu stále pro ty co v Google+ začínají nebo hledají další pokročilé možnost. 

„Ověřená jména“ mohou prospět v kampani za „reálná jména“ na sociálních sítích (viz Google nezměnil názor, Google+ bude vyžadovat reálná jména). Z několika let Facebooku už je jasné, že vyžadovat „reálná jména“ je sice možné, ale v praxi je něco takového neudržitelné. Svědčí o tom záplava falešných účtů na Facebooku, včetně těch co se vydávají za celebrity a osobnosti. A v boji proti těmto účtům spíš dojde k úhoně obyčejný člověk používající skutečné jméno, než tisíce podvodníků. Jen na českém Facebooku najdete tisíce falešných účtů, které existují i déle než rok.

We’re starting to roll out verification badges on profiles so you can be sure the person you’re adding to a circle is who they claim to be. Check out the video below (or my profile) to see what these verification badges look like. (Wen-Ai Y na Google+)

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 8. 2011 22:24
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení: Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »

Ušetřete