Google představil své real-time vyhledávání, sleduje Twitter a FriendFeed

Google se rozhodl také zapojit do v poslední době poměrně módních hrátek s vyhledáváním v reálném čase. Na Google.com tak uživatelům na stránce s výsledky vyhledávání vedle těch klasických nově nabízí i volitelný box Latest results přinášející živý výstup relevantního obsahu z Twitteru nebo FriendFeedu, který doplňují odkazy na aktuální články ze zpravodajských serverů a blogů. Na Google.cz byste však zatím tuto novinku hledali marně. Můžete se ale podívat na následující prezentační video:

Google se rozhodl také zapojit do v poslední době poměrně módních hrátek s vyhledáváním v reálném čase. Na Google.com tak uživatelům na stránce s výsledky vyhledávání vedle těch klasických nově nabízí i volitelný box Latest results přinášející živý výstup relevantního obsahu z Twitteru nebo FriendFeedu, který doplňují odkazy na aktuální články ze zpravodajských serverů a blogů. Na Google.cz byste však zatím tuto novinku hledali marně. Můžete se ale podívat na následující prezentační video:

Google není jediným, kdo se pokouší o implementaci vyhledávání v reálném čase. Už pár týdnů jej na svém novém vyhledávači Bing testuje také Microsoft – konkrétně ve spolupráci s Twitterem a s prozatímním zacílením na uživatele ze Spojených států. Existují ale i specializované vyhledávače orientující se výhradně na real-time vyhledávání. Více o nich v našem článku Trend: Vyhledávače v reálném čase. (The Official Google Blog)

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »