Google přidá do výsledků hledání další informace, vytáhne je ze stránek

Proměna vyhledávání Googlu ve stránku, která nenabízí jen odkazy, ale přímo informace, pokračuje. Dalším krůčkem jsou Structured Snippets.

Google pokračuje v integraci Knowledge Graph (česky trochu nesrozumitelně překládaného jako Diagram znalostí) do výsledků vyhledávání. Kromě karet s podrobnými informacemi o hledaném, které se zobrazují vpravo od výsledků, začal data vkládat i přímo k jednotlivým odkazům.

Novinka se ve vyhledávání začala objevovat už před několika týdny, teprve dnes ale Google její nasazení oficiálně potvrdil

Structured Snippets jsou data, která souvisejí s hledaným pojmem a pro která by uživatel normálně musel kliknout na odkaz. V příkladu, který Google ukazuje, se například u odkazu na recenzi fotoaparátu rovnou zobrazují jeho vybrané technické parametry – typ a rozlišení senzoru, váha přístroje či velikost a rozlišení displeje.

Content


Autor: Google

Data pocházejí z webu, na který odkaz vede. Google v rámci svého WebTables týmu pracuje na nástrojích, které jsou z webů schopné vytáhnout strukturovaná data uložená v různých tabulkách. 

Ačkoli své algoritmy učí například ignorovat tabulky sloužící k formátování webových stránek a rozpoznávat, který obsah je relevantní, firma upozorňuje, že výsledky se mohou u různých webů zásadně lišit. 

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»