Google připravuje čtečku pro tablety. Propeller má být konkurencí Flipboardu

Internetový obsah konzumujeme jinak než před lety a čím dál víc mediálních hráčů proto sází na čtečky, které umí příspěvky ze sociálních sítí a RSS feedů seřadit a zformátovat do podoby vhodné k pohodlnému listování na velké dotykové obrazovce tabletu. Na konci prázdnin koupila televize CNN za 20 milionů dolarů kanadský Zite, Yahoo má svůj Livestand, AOL nabízí Editions, za „etalon třídy“ je stále považován Flipboard, často bývá zmiňován také Pulse.

Internetový obsah konzumujeme jinak než před lety a čím dál víc mediálních hráčů proto sází na čtečky, které umí příspěvky ze sociálních sítí a RSS feedů seřadit a zformátovat do podoby vhodné k pohodlnému listování na velké dotykové obrazovce tabletu. Na konci prázdnin koupila televize CNN za 20 milionů dolarů kanadský Zite, Yahoo má svůj Livestand, AOL nabízí Editions, za „etalon třídy“ je stále považován Flipboard, často bývá zmiňován také Pulse.

Všem by nyní chtěl konkurovat Google, který podle neoficiálních, ale důvěryhodných informací pracuje na vlastním agregátoru zpráv pro tablety s pracovním názvem Propeller („Vrtule“). Podle těch, kdo už první testovací verzi viděli, je „neuvěřitelně dobrá“. Fungovat má na iPadu i na tabletech s Androidem.

Google se nejprove pokusil koupit Flipboard, jeho zakladatelé mají ale k dispozici dostatečný kapitál (60 milionů dolarů při valuaci 200 milionů) a nabídku odmítli. Google tedy začal vyvíjet vlastní kopii.

Zdroj: All Things D

Workshop: UX design v návrhu webu

  •  
    Rychlý a efektivní návrh rozhraní.
  • Metoda Design Studio.
  • Prototypy - proč a jak prototypujeme.

Detailní informace o workshopu UX designu »