Google sjednocuje a mění Pravidla soukromí uživatelů

Od 1. března se bude Google řídit zjednodušenými Pravidly soukromí uživatelů a zároveň dojde k sjednocení doposud existujících desítek (70) rozdílných Pravidel do podoby Pravidel univerzálních. Hlavní zásadní změnou je chápání všech rozdílných služeb Google jako „jednoho“ produktu – v rámci nových Pravidel to pro uživatele bude znamenat, že Google může pro uživatele zajistit volný „přenos“ uložených informací mezi jednotlivými službami. Zmíněné se pochopitelně týká hlavně situace, kdy uživatel…

Od 1. března se bude Google řídit zjednodušenými Pravidly soukromí uživatelů a zároveň dojde k sjednocení doposud existujících desítek (70) rozdílných Pravidel do podoby Pravidel univerzálních. Hlavní zásadní změnou je chápání všech rozdílných služeb Google jako „jednoho“ produktu – v rámci nových Pravidel to pro uživatele bude znamenat, že Google může pro uživatele zajistit volný „přenos“ uložených informací mezi jednotlivými službami. Zmíněné se pochopitelně týká hlavně situace, kdy uživatel používá Google prostřednictvím účtu u Google (Google Account).

Google v oznámení o změně zdůrazňuje, že stále zachovává principy, kterými se řídí doposud – data uživatele jsou „svobodná“ a uživatel si je kdykoliv může z Google stáhnout, osobní informace nejsou prodávány ani sdíleny mimo Google bez svolení (nebo soudního nařízení). Google zdůrazňuje i to, že se pokoušejí být transparentní o tom, jaké informace shromažďují.

EBF16

Přehled o změnách má nově zřízenou samostatnou webovou adresu – One policy, one Google experience – kde jsou k dispozici i nová Pravidla – viz Preview: Privacy Policy pro Pravidla týkající se soukromí a Google Terms of Service pro Pravidla užívání. Budete-li chtít českou verzi, je možné ji získat přepnutím jazyka ve spodní části stránek.

Zdroj: Updating our privacy policies and terms of service

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 10. 2013 13:42

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »