Hlavní navigace

Google spouští v Česku službu AdWords Express

Martin Vyleťal 13. 3. 2013

Jednoduchá a automatizovaná alternativa ke Google AdWords cílí na menší lokální firmy a podnikatele. Česko se stalo patnáctou zemí, kde ji Google nabízí.

Společnost Google dnes oznámila oficiální uvedení služby AdWords Express na tuzemský trh. Česko se tak stalo patnáctou zemí na světě, kde je služba dostupná. Google spustil AdWords Express v roce 2011 jako jednoduchou, automatizovanou alternativu ke Google AdWords pro správu PPC kampaní. AdWords Express je určena hlavně pro malé lokální firmy a podnikatele.

Na rozdíl od Google AdWords služba sama nastaví vyhledávací dotazy (tzv. klíčová slova), na které se reklama zobrazuje. Inzerent si pouze vytváří vlastní reklamní text. AdWords Express automaticky nastaví zásah reklamy lokálně podle geografické polohy inzerenta. Ten získá oproti Google AdWords omezenější výstupy, co se týče statistik. AdWords Express sleduje pouze počet kliknutí a zobrazení.


Autor: Google

Google popisuje službu AdWords Express následovně:

MIF16

Pomocí AdWords Express můžete na Googlu inzerovat své webové stránky nebo stránku Google+. Napíšete vlastní reklamu. Pokud bude někdo vyhledávat pomocí výrazů souvisejících s vaší firmou, může se tato reklama zobrazit u výsledků vyhledávání jako sponzorovaný odkaz.

Chcete-li službu AdWords Express začít využívat, nastavte měsíční rozpočet. My vám na základě kategorie obchodní činnosti, již jste zvolili, nabídneme seznam vyhledávacích dotazů, které budou reklamu spouštět, a potenciální související weby, na nichž se může reklama zobrazit. Vyhledávací dotazy budeme průběžně udržovat a aktualizovat. Není nutná průběžná správa, platíte pouze za kliknutí, která reklama skutečně zaznamená.

Ze studie s názvem České firmy na internetové vlně (PDF, 1,7 MB), v jejímž rámci oslovila společnost Millward Brown na 800 tuzemských firem vyplývá, že problémem reklamy ve vyhledávání může být její samotné nastavení, jelikož ho za snadné považuje jenom 20 procent dotazovaných firem.

Zdroj: tisková zpráva a studie České firmy na internetové vlně (PDF, 1,7 MB)

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: 5 pravidel proti infekci močových cest

5 pravidel proti infekci močových cest

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

120na80.cz: Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Podnikatel.cz: Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled