Google spustil AdSense pro české weby

Google dnes oznámil spuštění systému AdSense i pro stránky psané v češtině. AdSense vkládá do stránek reklamu související s jejich obsahem. Může jít i reklamu textovou i grafickou a to v takové úpravě, která koresponduje s povahou a designem stránek. Poskytovatel obsahu, tedy provozovatel stránek, získává peníze při každém kliknutí uživatele na inzerát na jeho stránce. Samotní inzerenti se navíc mohou snažit získat místo na stránkách prostřednictvím online aukce.

Google dnes oznámil spuštění systému AdSense i pro stránky psané v češtině. AdSense vkládá do stránek reklamu související s jejich obsahem. Může jít i reklamu textovou i grafickou a to v takové úpravě, která koresponduje s povahou a designem stránek.

Poskytovatel obsahu, tedy provozovatel stránek, získává peníze při každém kliknutí uživatele na inzerát na jeho stránce. Samotní inzerenti se navíc mohou snažit získat místo na stránkách prostřednictvím online aukce.

V České republice je celá řada dynamických provozovatelů internetového obsahu a proto jsme rádi, že jim můžeme nabídnout AdSense pro obsah, tedy jednoduché a intuitivní řešení, se kterým mohou jejich stránky efektivně vydělávat, řekla Yonca Brunini, marketingová ředitelka pro region EMEA společnosti Google.

CIF16

AdSense může využívat každý vč. fyzických osob. Stačí vyplnit žádost a čekat na schválení. Poté už jen zbývá umístit patřičný kód na webové stránky a do 72 hodin se začne zobrazovat první reklama.

Administrační rozhraní AdSense bylo přeloženo do češtiny, ovšem některé dokumenty se stále mohou vyskytnout v angličtině. (Tisková zpráva)

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 12. 2006 20:21

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »