Google testuje novinky: News Timeline a Similar Images

Google nadále pracuje na vylepšení vyhledávání obrázků publikovaných na webu. Google Image Search nedávno implementoval do uživatelského rozhraní funkci, kterou již dříve bylo možné používat pomocí parametrů v URL: filtrování obrázku dle barevného motivu. Na výběr je z tuctu barev. Barvy jsou tak po rozměrech a kontextu dalším možným kritériem pro filtrování výsledků hledání na Google Image Search. Česká verze na Google.cz toto bohužel zatím neumí, ale časem jistě bude.

Google nadále pracuje na vylepšení vyhledávání obrázků publikovaných na webu. Google Image Search nedávno implementoval do uživatelského rozhraní funkci, kterou již dříve bylo možné používat pomocí parametrů v URL: filtrování obrázku dle barevného motivu. Na výběr je z tuctu barev. Barvy jsou tak po rozměrech a kontextu dalším možným kritériem pro filtrování výsledků hledání na Google Image Search. Česká verze na Google.cz toto bohužel zatím neumí, ale časem jistě bude.

Content

Čerstvou novinkou je zatím pokusný projekt Similar Images z Google Labs. Jde o vyhledávač podobných obrázků. V budoucnu by se u výsledků vyhledávání na Google Image Search mohl u každého nalezeného obrázku nacházet odkaz pro zobrazení dalších podobných, čímž by se vyhledávání mohlo výrazně zpřesnit. Vlastně by se tak dalo vyhledávači říci: Ano, myslel jsem něco podobného, hledej dále.

V rámci Google Labs se také nově testuje News Timeline, což je ještě větší hybrid mezi vyhledávačem a zpravodajstvím, než jsou dosavadní Zprávy Google. Vlastně jde o chronologické seřazování agregovaného zpravodajství s pomocí layoutu podobného televizním programům. Kromě aktuálního náhledu lze podobně i prohledávat zpravodajství a výsledky vyhledávání si opět zobrazit přesně zasazené do časového rámce. (The Official Google Blog)

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»