Hlavní navigace

Google testuje nový interface AdWords

Redakce

Rychlost, či spíše pomalost inovací Google u svého hlavního zdroje příjmu – Google AdWords měla svůj důvod. Google intenzivně pracoval na kompletním přepracování celého systému pro správu reklamních kampaní Google AdWords. Nový systém bude mnohem modernější, rychlejší a uživatelsky přívětivější. Např. navigace v účtu bude mnohem snazší, kvůli změně ceny za proklik či úpravě reklamního textu se nebude načítat celá nová stránka, budete moci lépe sledovat časové trendy jednotlivých částí kampaní a…

Rychlost, či spíše pomalost inovací Google u svého hlavního zdroje příjmu – Google AdWords měla svůj důvod. Google intenzivně pracoval na kompletním přepracování celého systému pro správu reklamních kampaní Google AdWords. Nový systém bude mnohem modernější, rychlejší a uživatelsky přívětivější. Např. navigace v účtu bude mnohem snazší, kvůli změně ceny za proklik či úpravě reklamního textu se nebude načítat celá nová stránka, budete moci lépe sledovat časové trendy jednotlivých částí kampaní a spoustu dalších vylepšení.

HR tip Kentico

Nový interface Google AdWords se hodně inspiroval z offline AdWords editoru. Z technologického hlediska je plný moderních ajaxových funkcí a je tak mnohem blíže Google Analytics. Velmi důležité ale je, že tato změna díky kompletnímu přepracování celého jádra systému umožní Googlu do budoucna mnohem rychleji přicházet s inovacemi. Budeme se tedy určitě moci těšit na spoustu nových vylepšení, nástrojů a funkcionalit, které ještě více posílí pozici Google jako celosvětově dominantního hráče na poli internetové reklamy.

Zajímavé také určitě bude, jak na tuto výzvu zareaguje česká portálová jednička Seznam.cz se svým konkurenčním PPC systémem Sklik. Ukázky změn v interface Google AdWords najdete na webu ppclick.cz.

Našli jste v článku chybu?
22. 4. 2009 9:42
Honza (neregistrovaný)
Ještě ani nespustili svojí kopii AdWords (sklik pro weby) a už ji budou muset předělávat protože se změnil "průmyslový standard" :-)
22. 4. 2009 16:05
Pane J. Ještě minulý měsíc jsme měli status AdWords Qualified Company, ale protože jsme v minulých měsících klesli pod googlem požadovanou míru proinzerované částky - 100.000 dolarů, změnil se nám status na AdWords Qualified Individual. Je dost pravděpodobné, že se na požadovanou částku příští měsíc dostaneme, ale i tak logo na stránkách změníme. Děkuji za upozornění.