Google TV naráží u opatrných televizních společností

O Google TV se hodně dlouho spekulovalo a letos na jaře byla na konferenci Google I/O oficiálně představena. Google se tehdy mohl pochlubit velkými jmény na seznamu svých partnerů: Sony, Intel, Logitech či Adobe. Jenže ti všichni na projektu spolupracují po technické stránce. Google hledá také partnery, kteří poskytnou obsah, jenž by byl uživatelům Google TV dostupný přes Internet. Jednal s televizními společnostmi ABC, CBS, Fox a NBC a podle informací listu The Wall Street Journal se zatím…

O Google TV se hodně dlouho spekulovalo a letos na jaře byla na konferenci Google I/O oficiálně představena. Google se tehdy mohl pochlubit velkými jmény na seznamu svých partnerů: Sony, Intel, Logitech či Adobe. Jenže ti všichni na projektu spolupracují po technické stránce. Google hledá také partnery, kteří poskytnou obsah, jenž by byl uživatelům Google TV dostupný přes Internet. Jednal s televizními společnostmi ABC, CBS, Fox a NBC a podle informací listu The Wall Street Journal se zatím potřebné partnery pro dodávání profesionálního obsahu najít nedaří.

Z řad televizního průmyslu prý zaznívá, že Google zatím nepřišel s obchodním modelem, který by televizím vynahradil případný přesun diváků od živého vysílání k online videu na vyžádání. Pokud se nepodaří získat kvalitní obsah, může projekt Google TV dostat zásadní ránu ještě před zahájením prodeje televizorů a set-top-boxů, které bude vyrábět Sony. Videa z YouTube sotva plně nahradí televizní seriály a další pořady. Nedostatkem nadstandardního obsahu trpí třeba i Viera Cast, taková menší obdoba Google TV od Panasonicu, která je již delší dobu v provozu.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 9. 2010 23:32

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »