Hlavní navigace

Google začal zveřejňovat přesné počty hledaných klíčových slov

14. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Minulý týden společnost Google zpřístupnila v rámci aplikace Keyword Tool funkci, která začala zobrazovat skutečný (byť zaokrouhlený) počet vyhledávání pro zadaná klíčová slova. Zdá se tak, že všeříkajícím výsledkům ve formě absolutně nepřesných zelených obdélníčků již definitivně odzvonilo. Vyhledávání v rámci Keyword Tool je možné omezit na vybranou zemi či jazyk a zobrazuje také příbuzná klíčová slova. Uskutečněná hledání jsou uváděna vždy za poslední kalendářní měsíc a kromě toho je zde k…

Minulý týden společnost Google zpřístupnila v rámci aplikace Keyword Tool funkci, která začala zobrazovat skutečný (byť zaokrouhlený) počet vyhledávání pro zadaná klíčová slova. Zdá se tak, že všeříkajícím výsledkům ve formě absolutně nepřesných zelených obdélníčků již definitivně odzvonilo.

Vyhledávání v rámci Keyword Tool je možné omezit na vybranou zemi či jazyk a zobrazuje také příbuzná klíčová slova. Uskutečněná hledání jsou uváděna vždy za poslední kalendářní měsíc a kromě toho je zde k dispozici také měsíční průměr za posledních dvanáct měsíců a vývojový graf počtu hledání.

Utilita, která byla původně určená primárně pro zadavatele inzerce v Adwords se tak svým způsobem stává zajímavým statistickým nástrojem. Podobnou SEO/SEM funkcionalitu v Čechách na lokální úrovni již nějaký čas provozuje také Seznam.cz.(Google Blog)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).