Kdy se dočkáme článku "Seznam ukradl hesla", nebo "Díky Jyxo mi vykradli emailovou schránku"?
Názory k článku
Googlem ukradená hesla
misch (neregistrovaný)
15. 12. 2005 6:57
Nový
titulek
celé vlákno
Článek je velice zajímavý (pro mě je například novinkou jaké různé operátory umí google pro vyhledávání používat), jen ten titulek je podle mě bulvár na druhou :(.
ctenar (neregistrovaný)
15. 12. 2005 10:34
Nový
OT: pro redakci
celé vlákno
lupo proc nevidim na titulce zadne zpravicky a pod clanky zadnou zminku o poctu komentaru ke clankum ?
ctenar (neregistrovaný)
15. 12. 2005 10:48
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
hm tak zpravicky uz vidim, komentare k clankum na titulce resp. jejich pocet stale ne
ctenar (neregistrovaný)
15. 12. 2005 10:49
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
uz ano, tak nevim jestli neco opravujete nebo je chyba u me ? (tyto prispevky klidne smazte z diskuze)
Dr.Vota (neregistrovaný)
15. 12. 2005 11:09
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
Taky je dnes ráno nevidím, to je zase nějaká "inovace"?
A že nejsou v diskusi označené "nové" příspěvky?!
Nechte už těch experimentů!
A že nejsou v diskusi označené "nové" příspěvky?!
Nechte už těch experimentů!
15. 12. 2005 12:27
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
vy řešíte bugy na produkčním serveru? :)) s tím novým systémem je vážně spousta radostí. když už v tom budete tak spravte ty komentáře, nevím proč, ale když si zobrazím jen nové, jsou zcela rozházené - jedno vlákno proložené druhým, bez ladu a skladu. člověk pak ani neví na co odpovídá
15. 12. 2005 15:32
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
Myslím, že se mýlíte. Bezprostředně po nasazení nového systému v tom skutečně problém byl, ale teď už je to docela dlouho opravené. Schválně se zkuste podívat, doufám, že to bude OK. :-)
15. 12. 2005 17:12
Nový
Re: OT: pro redakci
celé vlákno
Neexistence poctu novych (a celkovych prispevku) je chyba, kterou jsem vcera vecer reportoval a mam ji potvrzenou od editora :-)
Andrej (neregistrovaný)
15. 12. 2005 14:47
Nový
Ciel clanku
celé vlákno
Mne chyba v tom clanku dovod pre ktory bol napisany.
Normalny clovek si musi davat pozor aby jeho hesla neboli pristupne cez www, a uz vobec nie na nejakej linke z inych stranok. Nema dovod hrabat sa v cudzich heslach.
Normalny clovek si musi davat pozor aby jeho hesla neboli pristupne cez www, a uz vobec nie na nejakej linke z inych stranok. Nema dovod hrabat sa v cudzich heslach.
nikde (neregistrovaný)
16. 12. 2005 10:44
Nový
Re: Ciel clanku
celé vlákno
Smyslem clanku je to, ze hacker muze pomoci Google sbirat ruzne stripky informaci ohledne vasi stranky,ktere pak muze vyuzit pri sve utoku na ni.
Marek (neregistrovaný)
19. 12. 2005 16:39
Nový
Re: Ciel clanku
celé vlákno
Pokud zverejnene jmeno a heslo ve forme primeho odkazu placnute nekam na web nazivate stripkem informace :-) pak jste evidentne hodne v obraze.
Google vyhleda jen to co nekdo zverejnil, neni to zadny hackersky nastroj. O nic vice nez verejna knihovna, nebo wikipedie.
Google vyhleda jen to co nekdo zverejnil, neni to zadny hackersky nastroj. O nic vice nez verejna knihovna, nebo wikipedie.
googlista (neregistrovaný)
15. 12. 2005 17:02
Nový
Google najde jen to, co na www nekdo jiny zverejni
celé vlákno
Clanek neni spatny, ocenuju hlavne odkazy na literaturu a tipy z kategorie googleni pro pokrocilejsi surfare.
Uz bulvarni nadpis ovsem predznamenava, jak se v clanku o vyuzitelnosti/zneuzitelnosti Googlu bude mlzit. Ano - Google vam najde pristupova hesla, stejne jako treba navod na sestaveni atomove bomby ("Googlem znicena Hirosima"), ale pouze pokud se najde nekdo, kdo si tato data obstara (jinak nez Googlem) a nekde na www je uverejni. Clanek tedy v tomto smeru nerika nic vic, nez ze Google umi hledat na www a ze na www jsou zverejneny mj. i veci, ktere nebyly ke zverejneni urceny.
Mimochodem, pristupova hesla obvykle nemaji po uverejneni dlouhou zivotnost (provozovatele hesly chranenych serveru se pochopitelen neautorizovanemu pouzivani hesel brani), takze majde-li vam Google par dni nebo mesicu starou stranku, neni na ni obvykle funkcni uz nic.
Takze nakonec nejzajimavejsi v duchu zamereni clanku jsou informace o vyuziti kryptovanych hesel - ovsem spojitost s Googlem je zde pochybna - kdo by vystavoval svuj INI soubor k ftp klientovi na www?!?
Uz bulvarni nadpis ovsem predznamenava, jak se v clanku o vyuzitelnosti/zneuzitelnosti Googlu bude mlzit. Ano - Google vam najde pristupova hesla, stejne jako treba navod na sestaveni atomove bomby ("Googlem znicena Hirosima"), ale pouze pokud se najde nekdo, kdo si tato data obstara (jinak nez Googlem) a nekde na www je uverejni. Clanek tedy v tomto smeru nerika nic vic, nez ze Google umi hledat na www a ze na www jsou zverejneny mj. i veci, ktere nebyly ke zverejneni urceny.
Mimochodem, pristupova hesla obvykle nemaji po uverejneni dlouhou zivotnost (provozovatele hesly chranenych serveru se pochopitelen neautorizovanemu pouzivani hesel brani), takze majde-li vam Google par dni nebo mesicu starou stranku, neni na ni obvykle funkcni uz nic.
Takze nakonec nejzajimavejsi v duchu zamereni clanku jsou informace o vyuziti kryptovanych hesel - ovsem spojitost s Googlem je zde pochybna - kdo by vystavoval svuj INI soubor k ftp klientovi na www?!?
ctenar (neregistrovaný)
15. 12. 2005 18:31
Nový
Re: Google najde jen to, co na www nekdo jiny zverejni
celé vlákno
me ale uz ty clanky apod. o google, google a zase google docela vite co..
domous (neregistrovaný)
15. 12. 2005 21:34
Nový
jak se Total Commander ini soubor dostal na web
celé vlákno
Neni mi jasne, jak se muze Total Commander inicializacni soubor dostat do internetu. Nekde jsem vyhledal, ze to dela nejaky cerv, ale jinak??? To same pro Eudoru.
Zajimalo by me, kdyby nekdo znal odpoved. domous volny cz
Zajimalo by me, kdyby nekdo znal odpoved. domous volny cz
KN (neregistrovaný)
16. 12. 2005 0:07
Nový
Re: jak se Total Commander ini soubor dostal na web
celé vlákno
Staci spatne nakonfigurovany Apache a mas na netu celej obsah disku.
treba: www.bike-doctor.whad.pl
treba: www.bike-doctor.whad.pl
ebolak (neregistrovaný)
16. 12. 2005 21:34
Nový
Re: jak se Total Commander ini soubor dostal na web
celé vlákno
tAK TO NEVIM CO JE NA TOM SPATNE,
rainbof (neregistrovaný)
7. 3. 2007 10:50
Nový
Re: jak se Total Commander ini soubor dostal na web
celé vlákno
je to trosku se spozdenim ale nikdo neodpovedel. takze je to vetsinou proto ze si je tam nekdo ulozi jako zalohu.
xxxx (neregistrovaný)
16. 12. 2005 13:33
Nový
Re: Google najde jen to, co na www nekdo jiny zverejni
celé vlákno
tak si zkuste ten soubor pres Google najit a zjistite, ze urcite procento techto souboru a dokonce s aktualnimi hesly najdete, alespon nedavno se mi to podarilo
Hobit (neregistrovaný)
19. 12. 2005 11:11
Nový
Re: Google najde jen to, co na www nekdo jiny zverejni
celé vlákno
Jen souhlasim,
clanek ukazuje co lze s Googlem na WWW najit, podle me to ale nemusi byt zrovna Google, lze to nejspis i s jinymi vyhledavaci, teda vlastne, nezkousel jsem to, ale treba me nekdo opravi.
Nadpis je uchylnej porad samej Google, ale ten neni jediny na svete. Opravi me nekdo v tom, ze podobne informace jdou najit i s jinym vyhledavacem?
--
Hobit
clanek ukazuje co lze s Googlem na WWW najit, podle me to ale nemusi byt zrovna Google, lze to nejspis i s jinymi vyhledavaci, teda vlastne, nezkousel jsem to, ale treba me nekdo opravi.
Nadpis je uchylnej porad samej Google, ale ten neni jediny na svete. Opravi me nekdo v tom, ze podobne informace jdou najit i s jinym vyhledavacem?
--
Hobit
Marek (neregistrovaný)
19. 12. 2005 16:43
Nový
Re: Google najde jen to, co na www nekdo jiny zverejni
celé vlákno
Na www malo kdo. V tomto ohledu je daleko ucinejsi P2P sit DirectConnect kde uzivatele musi sdilet nejaky objem dat a tak casto v zoufalosti nasdili i veci ktere by opravdu nemeli a ktere obsahuji mimo ulozena hesla v internetovych prohlizecich, ftp klientech (k tomu obvykle staci kdyz nasdili cely document and setting nebo program files, coz je velmi casty jev)
Marek (neregistrovaný)
19. 12. 2005 16:45
Nový
Re: A co voe?
celé vlákno
Myslis ze ostatni vyhledavace ti tohle nenajdou ? ... A pokud ne, jsou to proste spatne vyhledavace, ktere neumi hledat :-)
džejms bond (neregistrovaný)
27. 12. 2005 16:05
Nový
microsoft vs. hackeři
celé vlákno
tady jsem nasel jedno instantni univerzalni reseni bezpecnosti made in microsoft;)
Botanikus (neregistrovaný)
15. 3. 2007 18:17
Nový
Re: microsoft vs. hackeři
celé vlákno
Zdá se mi to nebo PR odělení Microsoftu v akci??? :-)