Googlu je milejší nezávislé Yahoo

Eric Schmidt, generální ředitel společnosti Google, tvrdí že nezávislé Yahoo je pro vývoj trhu lepší než stabilizovaná společnost spojená se softwarovou firmou Microsoft. Yahoo udělalo správné rozhodnutí, když odmítlo nabídku Microsoftu na převzetí. Jeho nezávislost umožní větší konkurenci ve vyhledávání a na dalších reklamních trzích, prohlásil Schmidt na výroční konferenci zástupců mediálních a technologických firem Allen and Co. Naprosto podporujeme rozhodnutí, které udělalo Yahoo, není…

Eric Schmidt, generální ředitel společnosti Google, tvrdí že nezávislé Yahoo je pro vývoj trhu lepší než stabilizovaná společnost spojená se softwarovou firmou Microsoft. Yahoo udělalo správné rozhodnutí, když odmítlo nabídku Microsoftu na převzetí. Jeho nezávislost umožní větší konkurenci ve vyhledávání a na dalších reklamních trzích, prohlásil Schmidt na výroční konferenci zástupců mediálních a technologických firem Allen and Co. Naprosto podporujeme rozhodnutí, které udělalo Yahoo, není pochyb, že nezávislé Yahoo je lepší, ujišťuje Schmidt.

Yahoo nedávno podepsalo s Googlem dohodu o spolupráci při prodeji internetové reklamy, ta by měla oběma firmám zajistit dodatečný roční příjem okolo 800 milionů USD. Ozývá se však kritika, že dohoda o reklamě je vytvořena tak, aby cíleně mařila snahy Microsoftu. Schmidt dlouhodobě tvrdí, že dohoda rozhodně exkluzivní není a umožňuje Yahoo uzavřít další reklamní partnerství s kýmkoli. Dohodu momentálně přezkoumávají americké antimonopolní úřady, společnost Google bude podle Schmidta pravděpodobně příští týden předvolána, aby doložila, že dohoda neomezuje konkurenci. (Finanční noviny)

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 7. 2008 11:22

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »