Společný pracovní prostor GoUP! — pomoc Pardubáků Pardubákům

V Machoňově pasáži v centru Pardubic se otevřelo středisko na pomoc podnikání v IT, pod názvem GoUP. Má podporu od Czech ICT Alliance.

V Pardubicích začal působit nový „startup hub“ anebo společný pracovní prostor s možnostmi poradenství pro začínající podnikatele v IT. Říká si GoUP! Smyslem střediska je udržet nadějné pardubické IT projekty v Pardubicích a zbavit například absolventy pardubické Fakulty elektrotechniky a informatiky nutnosti stěhovat se za podobnými možnostmi do Prahy nebo do Brna.

GoUP založili Jiří Janků ze společnosti eBránaMichal Zálešák za Czech ICT Alliance; ta na projekt získala grant od Evropské unie. Projekt má ještě další partnery uvedené na webu GoUP, mezi nimi například Raiffeisenbank. Prostory v nově opravené Machoňově pasáži poskytuje Rozvojový fond Pardubice.

Do střediska GoUP se lze zapojit buďto „konzervativním“ způsobem tak, že si zaplatíte některou úroveň členství, anebo můžete přijít s nadějným nápadem a přesvědčit vedení GoUp, aby vám poskytli několik měsíců členství zdarma a ještě pomohli sehnat investora; to umí právě Czech ICT Alliance.

GoUP vede jako ředitel Jan Hřídel, který však vedle toho zůstává do března příštího roku také zaměstnancem Univerzity Pardubice. Její fakulta elektrotechniky a informatiky je rovněž připravena s projektem spolupracovat, a to například poskytováním prostorů pro větší setkání.

CIF16

Předávat své podnikatelské zkušenosti jako mentoři by měli úspěšní podnikatelé (nejen) z Pardubicka, a také právníci, účetní a daňoví poradci. Na čerstvě připraveném webu jsou zatím jmenováni první tři, ale mentory poskytne každý z partnerů.

Pardubická pobočka Pražské správy nemovitostí, kterou řídí Ondřej Heřman, je prý ochotna slibným začínajícím firmám nabízet pardubické kanceláře za zpočátku snížený nájem.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»