Greylisting - kladivo na spam

Spam v létě tvoří z více než devadesáti procent veškerou e-mailovou poštu. Co s ním? Možností je k dispozici mnoho. Jedno staré přísloví říká, že na hrubý pytel má přijít hrubá záplata. Velmi kontroverzní, ale účinnou metodu obrany proti spamu je greylisting. Metoda greylisting vychází z předpokladu, že spammeři na rozdíl od legitimních uživatelů nepoužívají k odesílání pošty servery dodržující RFC. Spammer nemá čas, chuť ani důvod řešit nějaké nefunkční adresy. Jednoduše vezme ohromný seznam,…

Spam v létě tvoří z více než devadesáti procent veškerou e-mailovou poštu. Co s ním? Možností je k dispozici mnoho. Jedno staré přísloví říká, že na hrubý pytel má přijít hrubá záplata. Velmi kontroverzní, ale účinnou metodu obrany proti spamu je greylisting.

Metoda greylisting vychází z předpokladu, že spammeři na rozdíl od legitimních uživatelů nepoužívají k odesílání pošty servery dodržující RFC. Spammer nemá čas, chuť ani důvod řešit nějaké nefunkční adresy. Jednoduše vezme ohromný seznam, spustí robota a ten maximální možnou rychlostí chrlí ven zadanou poštu. Více se dozvíte ve článku Greylisting aneb kladivo na spam na našem sesterském serveru Root.cz.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 8. 2006 19:25
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »