Groupon hledá český slevový server pro akvizici

Americká jednička ve slevových serverech Groupon.com, který byl nedávno „oceněn“ na 1,35 miliard dolarů, zkoumá možnosti vstupu na český trh. Informoval o tom magazín E15 s tím, že Groupon se k informacím nechtěl vyjádřit. Podle informací redakce hledá Groupon přes prostředníky slevový server, který by stoprocentně převzal. Přes prostředníky proto, aby nevznikla panika jak mezi americkými investory, tak aby snížil tlak na cenu za převzetí. Potíž je v tom, že Groupon vyžaduje určitou velikost…

Americká jednička ve slevových serverech Groupon.com, který byl nedávno „oceněn“ na 1,35 miliard dolarů, zkoumá možnosti vstupu na český trh. Informoval o tom magazín E15 s tím, že Groupon se k informacím nechtěl vyjádřit.

Podle informací redakce hledá Groupon přes prostředníky slevový server, který by stoprocentně převzal. Přes prostředníky proto, aby nevznikla panika jak mezi americkými investory, tak aby snížil tlak na cenu za převzetí. Potíž je v tom, že Groupon vyžaduje určitou velikost serveru jak stran potenciálu obchodního zásahu, tak pokud možno včetně podílu na trhu. A český trh je zatím příliš fragmentovaný, takže Groupon možná odejde neuspokojen, český trh pro něj bude příliš nepřehledný, aby na něj efektivně vstoupil.

Tuzemský trh je naopak zajímavý svou dynamikou, která Groupon láká – a je bránou do zbytku východní Evropy, kde slevové servery teprve začínají a mají obrovský potenciál. Tam se ale chtějí posouvat i některé české slevové servery.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 2. 2011 19:50

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »