Hlavní navigace

Groupon opět ve ztrátě, akcie zareagovaly propadem

Redakce

Slevový server Groupon ve středu večer zveřejnil své finanční výsledky za čtvrté čtvrtletí. Místo analytiky očekávaného zisku se Groupon znovu ocitl ve ztrátě.

Čtvrtletní ztráta se vyšplhala na 42,7 milionu USD (811 milionu CZK) při tržbách 506,5 milionu USD. Ztráta je sice v porovnání s minulým rokem nižší, finanční analytici ovšem očekávali zisk v řádu desítek milionů USD.

V reakci na zveřejnění těchto slabých výsledků klesly akcie Grouponu po hodinách obchodování o 15 procent,

Groupon se i přes své vyšší tržby stále nedokáže, kvůli obrovským výdajům, přehoupnout do zisku. Jeho uvedení na burzu (IPO) tak stále vice začíná připomínat „internetovou bublinu 2.0“.

To pravděpodobně nepotěší šéfy Facebooku, jehož uvedení na burzu se očekává v příštích měsících.

Zdroj: Reuters, Martin Hudec

Našli jste v článku chybu?
13. 2. 2012 20:20
V (neregistrovaný)

Čekám až půjde pod 18. To byla původní vykopávací cena na IPO. Teď má výrazně větší tržby a userbase. Pak kupuju. Když teče krev-kupuj, když se o investování baví uklízečka-prodávej.

9. 2. 2012 17:38
x (neregistrovaný)

O tom to prave je, da se predpokladat, ze po uvodni horecce, ktera pozene cenu nahoru, zajem relativne rychle opadne => rychle koupit a nasledne rychle prodat, dokud cena stoupa. Kdo se trefi spravne, vydela miliony, kdo ne, miliardy prodela.