Hlavní navigace

Groupon se na český trh zatím nechystá

Martin Vyleťal

V únoru v médiích se objevily spekulace, že americká jednička ve slevových serverech Groupon.com hodlá vstoupit na český trh prostřednictvím akvizice některého z tuzemských slevových serverů. Spolumajitel Slevomatu, české jedničky mezi slevovými servery, včera na tiskové konferenci, u příležitosti koupě 51 procent serveru popřel, že by Slevomat s Grouponem jednal o prodeji a navíc oznámil, že Slevomat touto akvizicí mění svou exitovou strategii.

V únoru v médiích se objevily spekulace, že americká jednička ve slevových serverech Groupon.com hodlá vstoupit na český trh prostřednictvím akvizice některého z tuzemských slevových serverů. Spolumajitel Slevomatu, české jedničky mezi slevovými servery, včera na tiskové konferenci, u příležitosti koupě 51 procent serveru popřel, že by Slevomat s Grouponem jednal o prodeji a navíc oznámil, že Slevomat touto akvizicí mění svou exitovou strategii.

Groupon sice v únoru založil v Česku stejmojmenné eseročko, ale tím jeho angažování na tuzemském trhu v podstatě skončilo. Podle Julie Mossler, tiskové mluvčí Grouponu, není zatím vstup Grouponu na český trh na pořadu dne.

Našli jste v článku chybu?