Hlavní navigace

GTS Novera připouští problémy s e-maily

Jiří Macich ml.

Uživatelé e-mailových služeb poskytovaných telekomunikačním operátorem GTS Novera mohli opět zaznamenat problémy s doručováním e-mailů, které se zpožďují o několik hodin. Mailserver nemůže udýchat příliv spamu, jehož množství se v celosvětovém průměru za poslední rok výrazně zvýšilo. V minulých dnech jsme opět zaznamenali krátkodobé opakované výpadky ve funkčnosti mailserveru. Postižené zákazníky jsme o problému informovali. Na zlepšení situace pracuje tým odborníků, říká Pavel Kaidl, tiskový…

Uživatelé e-mailových služeb poskytovaných telekomunikačním operátorem GTS Novera mohli opět zaznamenat problémy s doručováním e-mailů, které se zpožďují o několik hodin. Mailserver nemůže udýchat příliv spamu, jehož množství se v celosvětovém průměru za poslední rok výrazně zvýšilo. V minulých dnech jsme opět zaznamenali krátkodobé opakované výpadky ve funkčnosti mailserveru. Postižené zákazníky jsme o problému informovali. Na zlepšení situace pracuje tým odborníků, říká Pavel Kaidl, tiskový mluvčí GTS Novery.

Podle zákazníků, kterých jsme se ptali na jejich zkušenosti nebo kteří se na nás sami obrátili, se však problém táhne už delší dobu. Někdy e-maily naberou až dvoudenní zpoždění a některé se prý dokonce vůbec nedoručí. Zákaznická podpora reaguje tím, že e-mail, který k placeným službám získali zákazníci bývalého Contactelu, je sám o sobě poskytován bezplatně a tudíž bez garance.

Našli jste v článku chybu?
22. 5. 2007 10:23
Mic-net@mic-net.eu (neregistrovaný)
Samozřejmě že lze získat mail, dokonce i s archivací kdy si řeknete že před rokem jsem si nechtěně smazal mail a potřebuji ho vrátit zpátky. (Vím kde je to možné :o)) Nic není problém, ale není to zadarmo...
25. 1. 2007 9:16
Netopýr (neregistrovaný)
..jako běžnému uživateli se mi řešení postavený na MS zamlouvá. Lítám všude možně po republice a synchronizace se serverem pomocí ActiveSync mi naprosto vyhovuje.