Havrlant s Jírovcem rozjíždí nový holding. Začínají se sportovním zbožím

Na českou e-shopovou scénu vstupuje nový hráč. E-commerce Holding, za kterým stojí skupina Rockaway Jakuba Havrlanta. Plány má odvážné – do dvou let se chce vklínit mezi lídry trhu.

Sporty.czSnowboards.cz jsou první dvě vlaštovky, které nesou v záhlaví jméno nového holdingu. „Od srpna začneme zveřejňovat další naše vertikály zboží, které splňují parametry specializace a absence silného hráče na trhu,“ říká šéf skupiny Jan Jírovec.

E-commerce Holding chce proniknout mezi největší hráče a uždíbnout si část z necelých šedesáti miliard, které se v tuzemských e-shopech za rok protočí. Jen Alza.cz si loni podle posledních čísel přišla na 9,2 miliardy, konkurenční NetRetail Holding si připsal při čtyřiatřicetiprocentním růstu osm miliard. "Vedle velkých obchodních domů na trhu neexistují specialisté na odvětví jako je móda, sport nebo home, pro které je tu stále prostor,“ tvrdí Jírovec.

EBF16

„Dnes má náš e-shop obrat 100 milionů korun. Cíl je do pěti let zněkolikanásobit tržby. Za rok by to měl být alespoň dvojnásobek,“ uvedl pro server Ihned.cz zakladatel serveru Snowboards.cz Roman Blažek. Právě strategické partnerství s Rockaway mu přináší potřebné finance a know-how.

E-shopy z portfolia E-commerce Holdingu totiž mají podle Jírovce výhodu v zázemí skupiny Rockaway. Mohou využívat sdílený informační systém, marketing, logistiku a péči o zákazníka. Investiční skupina Jakuba Havrlanta se tak rozrůstá. Stojí totiž třeba i za startupem Storyous, který tento týden ve svém restauračním systému umožnil placení mobilními telefony

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 8. 2014 11:58

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»