Celý tento projekt se tváří, jako férové vybrání nej eshopů...ale je to celé jen iluze. Náš eshop odmítl letos přispět nutný příspěvek na meeting shoproku a bylo hodně dalších z mého oboru, horších i lepších a žádný z eshopů co nezaplatil se do pořadí nedostal, ačkoliv měl mnohem lepší ukazatele ve všech kategoriích než eshopy v top 5.
Stalo se z toho takové malé web top 100, kam člověk musí také zaslat peníze, aby ho zařadili do žebříčku.
Jsem ovšem rád, že hodně obchodů(a velkých) bojkotovalo tuhle akci, protože placených certifikátů je tu už přehršel..
fakt komedie
LevneELEKTRO.cz???Si děláte **del,né??? To sou podvodníci NEJ kalibru.Jejich nejvýnosnějším kšeftem je posílání zboží II. jakosti,které je už při odesílání rozbité,a následně pak při relamaci vyinkasujou od dopravce,který měl zboží při přepravě rozbít,peníze.Podnikání Made in Czech Republic.Vlastní zkušenost+ X podobných reakcí v diskuzi.Samozřejmě,později promptně smazaných,protože porušovaly pravidla :-D
Před pár lety jsem si říkal ze by bylo fajn něco jako shop roku vyhrát. Pak v jeden rok mi přišel spam od eshopu, v kterým nabízeli peníze za hlasy. Ok. Nicméně konkrétně paní Haasova z heureky mě s tím poslala k šipku, ze to je ok. Probral jsem se a přišel o iluze. Nevím ale doufám, že by třeba časem s Googlem mohl konečně přijít relevantní certifikát, který už existuje jinde v zahraničí a heurece zatne tipec.
Řekl jsem si, že když jedna z nejvýdělečnějších firem na světě a jejich eshop store.apple.com nemá potřebu být na Heuréce, zrovna tak největší eshop na světě, Amazon, tak to nemám potřebu ani já.
Srovnávače jsou dobré leda k tomu, že z majitelů eshopů dělají v podstatě jen blbé zaměstnance na švarcsystém, kteří jsou mizerně placení, mají obrovské povinnosti a žádná práva - hlavně, aby platili.
Navíc sama Heuréka už začala prodávat zboží přímo a KONKUROVAT tak majitelům eshopů.
Opravdu nevidím důvod proč tam být.
Ano, je snadné se zaregistrovat do srovnávače a integrovat ho do eshopu. Na druhou stranu z dlouhodobého hlediska je nejlepší dělat si vlastní marketing a na srovnávače kašlat.
Já jsem svůj eshop úplně odstranil ze všech srovnávačů a vydělávám nyní lépe, ušetřím peníze a nemusím řešit žádné spory...
Tak to by spise melo trknout pojistovnu a jeji likvidatory, pokud se napadne casto u jednoho prepravce uplatnuje pojisteni na rozbite zasilky od stejneho odesilatele. A vzhledem k tomu, jako jsou pojistovny paranoidni a cuji podvod i tam, kde neni, nemyslim si, ze je tam nejaky problem a ze by tech "rozbitych" zasilek bylo nejak moc.
také bojkotujeme. Jak Heureku, tak zboží seznam. Co se týká reklamy, jedeme google a facebook. Sklik jen doplňkově. Nejsem puberťák z pokoje, naše dva obchody mají obrat v součtu 2 mio / měsíc, takže střední třída. A i bez heureky to jde. Než ze sebe dělat blbce a soutěžit o co nejnižší marži ... a ještě za to platit.
V létě 2012 jsem u levneelektro.cz koupil pračku a sušičku první jakosti. Všechno klaplo bezvadně: nákup, doručení (odvezli starou pračku) i kvalita zakoupených spotřebičů. Oba spotřebiče fungují bezvadně dodnes při intenzívním používání (mám 3 malé děti, takže se pere furt).
Co je to zboží II. jakosti? U ovoce a zeleniny to znám, má kvalitativní vadu nebránící konzumaci. ALE U ZBOŽI? Není to myšleno takové zboží, které už jedním nebo několika zákazníky prošlo a vrátilo se jim to zpět, často se to značí "rozbalené"? Nebo zboží z drobnou vadou a zákazník to dopředu ví?
To je zboží,které má např. poškozený obal,ale jinak má být 100% v pořádku.Prostě II. jakost.Přijde vám to,vy to rozbalíte a zjistíte,že např. mikrovlnná trouba má tozbité sklo,takže je k ničemu.Reklamaci musíte uplatnit u dopravce,protože ten to rozbil.Ten to uzná,levneelektro vám na základě schválené reklamace vrátí peníze,protože výrobek byl II. jakosti a jinej už není.Že to zboží bylo rozbité už v době prodeje.....Těžko se podobné náhody stanou 90% účastníkům v diskuzích.Jenže to se nehodí a tak se to maže.
kdyz je nekdo tatar a je ochotny platit za II. jakost tak at si nestezuje, ze ta vec neni jako fungl novy neposkozeny vyrobek.
holt to jsou ti skudlilove, co kvuli 100kc stravi radeji desitky hodin vysilovanim na internetu, telefonovanim, vyrizovanim a reklamaci vadneho zbozi :)))
Heuréka mi ušetřila pěkné peníze, které by šly jinak nenažraným podnikatelům do kapsy. Já zas s bojkotuji globální totalisty google a facebook, které v rámci kšeftu likvidují soukromí nebývalým tempem.
Stop nenažranosti, ať jde o ePřekupníka čínského zboží nebo nadnárodní korporaci.
Pro LE jsem nějakou dobu pracoval a m.j. jsem viděl i všechny komentáře na heuréce a to co píšete je naprostá HOVADINA.
Zboží druhé jakosti je opravdu zboží třeba s poškozeným obalem, vrácené ve 2 týdnech atp., dělá relativně malé procento všech objednávek na LE (LE je specifické snad jen tím, že druhá jakost je řazená v kategoriích na začátku).
Žádné firmě by se nevyplácelo posílat někomu rozbité zboží, protože podle zákona má každý při reklamaci nárok na vrácení všech peněz včetně dopravného. A pište si, že by žádný dopravce s žádnou firmou nespolupracoval, kdyby mu firma dlouhodobě dodala nějaké rozbité zboží a pak to vymáhala.
Pro info - LE dělá přes tisíc objednávek denně
No nevím, my se umístili mezi finalisty v jedné z kategorií Kvality a o umístění jsem se dozvěděl až z odkazu v tomto článku. Nikdy nás nikdo nekontaktoval a nepožadoval žádný "poplatek", natož abychom nějak motivovali své zákazníky ať hlasují.
Děláme kvalitně svůj business a sbíráme dobré recenze. Nic víc, nic míň.
Nemám důvod věřit v nějaké konspirační teorie místních diskutujících, kteří naznačují, že ShopRoku je nepoctivě ovlivněná soutěž.
Za mě dobrý.