LevneELEKTRO.cz???Si děláte **del,né??? To sou podvodníci NEJ kalibru.Jejich nejvýnosnějším kšeftem je posílání zboží II. jakosti,které je už při odesílání rozbité,a následně pak při relamaci vyinkasujou od dopravce,který měl zboží při přepravě rozbít,peníze.Podnikání Made in Czech Republic.Vlastní zkušenost+ X podobných reakcí v diskuzi.Samozřejmě,později promptně smazaných,protože porušovaly pravidla :-D
Tak to by spise melo trknout pojistovnu a jeji likvidatory, pokud se napadne casto u jednoho prepravce uplatnuje pojisteni na rozbite zasilky od stejneho odesilatele. A vzhledem k tomu, jako jsou pojistovny paranoidni a cuji podvod i tam, kde neni, nemyslim si, ze je tam nejaky problem a ze by tech "rozbitych" zasilek bylo nejak moc.
V létě 2012 jsem u levneelektro.cz koupil pračku a sušičku první jakosti. Všechno klaplo bezvadně: nákup, doručení (odvezli starou pračku) i kvalita zakoupených spotřebičů. Oba spotřebiče fungují bezvadně dodnes při intenzívním používání (mám 3 malé děti, takže se pere furt).
Co je to zboží II. jakosti? U ovoce a zeleniny to znám, má kvalitativní vadu nebránící konzumaci. ALE U ZBOŽI? Není to myšleno takové zboží, které už jedním nebo několika zákazníky prošlo a vrátilo se jim to zpět, často se to značí "rozbalené"? Nebo zboží z drobnou vadou a zákazník to dopředu ví?
To je zboží,které má např. poškozený obal,ale jinak má být 100% v pořádku.Prostě II. jakost.Přijde vám to,vy to rozbalíte a zjistíte,že např. mikrovlnná trouba má tozbité sklo,takže je k ničemu.Reklamaci musíte uplatnit u dopravce,protože ten to rozbil.Ten to uzná,levneelektro vám na základě schválené reklamace vrátí peníze,protože výrobek byl II. jakosti a jinej už není.Že to zboží bylo rozbité už v době prodeje.....Těžko se podobné náhody stanou 90% účastníkům v diskuzích.Jenže to se nehodí a tak se to maže.
kdyz je nekdo tatar a je ochotny platit za II. jakost tak at si nestezuje, ze ta vec neni jako fungl novy neposkozeny vyrobek.
holt to jsou ti skudlilove, co kvuli 100kc stravi radeji desitky hodin vysilovanim na internetu, telefonovanim, vyrizovanim a reklamaci vadneho zbozi :)))
Pro LE jsem nějakou dobu pracoval a m.j. jsem viděl i všechny komentáře na heuréce a to co píšete je naprostá HOVADINA.
Zboží druhé jakosti je opravdu zboží třeba s poškozeným obalem, vrácené ve 2 týdnech atp., dělá relativně malé procento všech objednávek na LE (LE je specifické snad jen tím, že druhá jakost je řazená v kategoriích na začátku).
Žádné firmě by se nevyplácelo posílat někomu rozbité zboží, protože podle zákona má každý při reklamaci nárok na vrácení všech peněz včetně dopravného. A pište si, že by žádný dopravce s žádnou firmou nespolupracoval, kdyby mu firma dlouhodobě dodala nějaké rozbité zboží a pak to vymáhala.
Pro info - LE dělá přes tisíc objednávek denně