Hlavní navigace

Hlasování odstartovalo, rozhodněte o vítězích Křišťálové Lupy 2015

Redakce 16. 9. 2015

Projekty a služby začínají bojovat o přední příčky ve finálním hlasování ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Podpořte je svým hlasem i vy.

Hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu odstartovalo. Nejzajímavější a nejpřínosnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou nyní po dobu šesti týdnů bojovat o vaše hlasy.

Hlasovat můžete až do 25. října prostřednictvím online formuláře na stránkách ankety v těchto 6 kategoriích:

Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství.

Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací.

Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu.

Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů.

One(wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka.

Cena popularity – v ní bude veřejnost svými hlasy rozhodovat o nejoblíbenějším projektu.

Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Anticena
  • Data-driven počin
  • E-commerce inspirace 
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Osobnost roku 
  • Projekt roku
  • Veřejně prospěšná služba

Kompletní seznam nominovaných projektů ve všech kategoriích naleznete na stránkách ankety.

Každý, kdo se zapojí do hlasování, má šanci získat vstup na slavnostní vyhlášení vítězů, které se uskuteční 19. listopadu již tradičně v Divadle Archa. 

CIF16

Veškeré podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz

Anketu Křišťálová Lupa 2015 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Jobs.cz, Kniha Zlín a mojeID. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovým partnerem je STRV.

Našli jste v článku chybu?
120na80.cz: Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Vitalia.cz: Tohle všechno se dá usušit

Tohle všechno se dá usušit

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny