Hormart: čeští zákazníci utratí letos 550 milionů za webhosting

Na českém webhostingovém trhu je podle zjištění společnosti Hormart vše při starém resp. v prvním čtvrtletí letošního roku projevili zákazníci na českém trhu stejný zájem o pronájem webového prostoru jako ve stejném období loňského roku. Od začátku roku trh webových pronájmů narostl o tři procenta, což podle společnosti Hormart víceméně odpovídá trendu z prvního čtvrtletí roku 2007. Letos by se v České republice mělo zaplatit za webhosting 550 milionů korun.

Na českém webhostingovém trhu je podle zjištění společnosti Hormart vše při starém resp. v prvním čtvrtletí letošního roku projevili zákazníci na českém trhu stejný zájem o pronájem webového prostoru jako ve stejném období loňského roku. Od začátku roku trh webových pronájmů narostl o tři procenta, což podle společnosti Hormart víceméně odpovídá trendu z prvního čtvrtletí roku 2007. Letos by se v České republice mělo zaplatit za webhosting 550 milionů korun.

Postupné zpomalování růstu počtu webových prezentací souvisí s relativní nasyceností trhu. Ten, kdo chtěl nebo potřeboval webové stránky, je už většinou má. Další vývoj by tak měl směřovat spíše ke zkvalitňování stávajících webových služeb než k výraznějšímu růstu jejich počtu, uvádí Hormart ve své tiskové zprávě.

Tuzemský webhostingový trh stále ovládají společnosti Active 24 a Internet CZ. S výrazným odstupem je následují Zoner Software, Ignum a Nethost.

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »