HP chce změnou loga přispět ke změně vnímání značky

 A New HP: So Close, Yet So Far Away je velmi zajímavé čtení o tom, co vede HP ke změně loga a jak každý detail v novém logu má nějaký důvod. Prozaítm jde o návrh, dalo by se říci – odvážný návrh, a není zdaleka jasné, jestli dojde k realizaci.

 A New HP: So Close, Yet So Far Away je velmi zajímavé čtení o tom, co vede HP ke změně loga a jak každý detail v novém logu má nějaký důvod. Prozaítm jde o návrh, dalo by se říci – odvážný návrh, a není zdaleka jasné, jestli dojde k realizaci.

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 12. 2011 7:50

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»