Hlavní navigace

Hudební pirátství se odehrává nejvíce v offline podobě

Daniel Dočekal

Podle uniklé (a samozřejmě tajné) prezentace RIAA je nejčastějším zdrojem pirátských kopií hudby offline kopírování. Podle RIAA je 65% veškeré hudby nezaplaceno, ale pouze v 15 % se tak děje prostřednictvím P2P sítí a ve 4 % prostřednictvím online úložišť. Nejvíce pirátských kopií hudby vzniká prostým kopírováním od dalších lidí (27 %) a výměnou pevných disků ( 19 %). Ze snímku z prezentace je navíc zřejmé, že se míra nelegálního kopírování hudby snižuje, nejvíce právě u P2P sítí.

Podle uniklé (a samozřejmě tajné) prezentace RIAA je nejčastějším zdrojem pirátských kopií hudby offline kopírování. Podle RIAA je 65% veškeré hudby nezaplaceno, ale pouze v 15 % se tak děje prostřednictvím P2P sítí a ve 4 % prostřednictvím online úložišť. Nejvíce pirátských kopií hudby vzniká prostým kopírováním od dalších lidí (27 %) a výměnou pevných disků ( 19 %). Ze snímku z prezentace je navíc zřejmé, že se míra nelegálního kopírování hudby snižuje, nejvíce právě u P2P sítí.

Zdroj: RIAA: Online Music Piracy Pales In Comparison to Offline Swapping

Našli jste v článku chybu?
29. 7. 2012 16:14

"Dvacátá léta jsou ta, která mají na místě desítek dvojku, tedy např. 1820–1829, 1920–1929, 2020–2029. Třicátá léta jsou 1830–1839, 1930–1939, 2030–2039 atd. Pro roky 1900–1909, 1910–1919, 2000–2009, 2009–2019 atp. čeština žádné specifické pojmenování nemá („nultá“ léta se neužívají, „desátá“ léta se užívají zřídka). Tato období většinou označujeme jako první léta století, začátek století, první desetiletí, druhé desetiletí apod."

Zdroj: Internetová jazyková příručka

29. 7. 2012 14:47

Autor možná myslel druhé desetiletí? (to by uvedenému časovému rozmezí odpovídalo)