Můžeme tomu říkat konsolidace na trhu hudebních streamovacích služeb, byť v případě MOG (www.mog.com) je konec této služby spojen s akvizicí. V roce 2012 ji za 14 milionů dolarů koupilo Beats Electronics (tehdy vlastněné HTC), kterému posloužila k vybudování vlastní služby Beats Music. Což, pokud si pamatujete, je nyní firma vlastněná Applem, který za ni dal 3 miliardy dolarů.
Konec MOG byl původně oznámen na 15. dubna, takže ukončení k poslednímu květnu přineslo mírné prodloužení života. Původní uživatelé mohou získat 60 dnů užívání Beats Music zdarma a ti, co si službu předplatili, dostali své peníze zpět.
O MOG toho nakonec moc nevíme – v únoru 2012 ohlásil provozovatel 500 tisíc aktivních uživatelů (jak platících, tak neplatících a v době, kdy Spotify mělo 3 miliony). Od ostatních služeb se MOG lišila poměrně širokou dostupností na řadě platforem a vyšší kvalitou streamované hudby.
MOG vznikla v červnu 2005 původně jako sociální a blogovací síť se zaměřením na hudbu. Uživatelům pomáhala s vytvořením profilů s informacemi o jejich hudbě aplikace MOG-O-MATIC (později zrušená).
Stejně jako ostatní podobné služby se MOG pokoušela uživatelům doporučovat, co by je mohlo zajímat, ale samotná hudba její součástí nebyla (až na 30 sekundové ukázky). O dva roky později se absenci hudby pokoušela MOG řešit partnerstvím s Rhapsody, ale skutečnou službou s hudbou se stala až v prosinci 2009.