Hudební služba Spotify se chystá vstoupit na český trh

Nabídka hudebních služeb v Česku se brzy dočká dalšího přírůstku: po službách jako Deezer, Rdio, Google Play Music a po českém MusicJetu k českým uživatelům míří také Spotify.

Informaci, že Spotify připravuje českou verzi, rozšířila agentura Hill+Knowlton, která dnes obeslala české technologické novináře pozvánkou k testování služby. Kromě faktu, že Spotify brzy do Česka vstoupí, zatím o české mutaci není známo moc podrobností – tedy ani přesné datum, kdy bude služba v ČR přístupná.

„Informace, o které píšete, zatím nemáme. Jediné, co aktuálně pro Spotify řešíme, jsou tyto novinářské testy,“ odpověděl na naše dotazy zástupce agentury.

Nabídka Spotify se ale zřejmě nebude příliš lišit od toho, co služba umožňuje na ostatních trzích. V katalogu má přes 20 milionů skladeb – toto číslo se v jednotlivých zemích mírně liší podle toho, jakou hudbu v nich má Spotify licencovánu.

CIF16

Základní verze služby, která umožňuje poslouchat streamovanou muziku přes webové rozhraní, je zdarma – Spotify v této verzi vydělává na zobrazované reklamě. Ve verzi Unlimited už reklamy nejsou, uživatel ale platí měsíční poplatek (například v Nizozemí jde o 4,99 eura měsíčně – při současném kurzu asi 135 Kč). A v nejdražší variantě Premium (9,99 eur = cca 270 Kč měsíčně) může uživatel poslouchat hudbu i na mobilních zařízeních, ve vyšší kvalitě, nebo si ji může stáhnout pro offline poslech.

V Česku se Spotify bude potýkat s konkurencí služeb jako je nedávno lokalizovaná Hudba Google Play (neomezený přístup ke katalogu za 149 Kč měsíčně – při registraci do 15.11. za 129 Kč), Deezer (neomezený tarif za cca 190 Kč měsíčně – nebo za 129 Kč ve vánoční akci T-Mobilu), Rdio (180 Kč měsíčně) nebo český MusicJet (149 Kč na měsíc, ovšem výrazně menší katalog).

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »