Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
HyperInzerce krade inzeráty

Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 7:26 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Mám podobnou zkušenost. Provozuji na webu jednu aplikaci, která se stala terčem konkurenčního serveru, kde si pán programátor místo napsání vlastního algoritmu napsal skript, který zasílá dotaz na moji aplikaci a pak získaná data prezentuje za vlastní. Během chvilky provedl stovky dotazů, což bylo nápadné. Zablokoval jsem IP adresu. Za chvíli přistupoval z jiné IP adresy. Zablokoval jsem celý rozsah. A tady mne udivila vytrvalost dotyčného programátora ;-) Každý nový dotaz poslal z jiné IP adresy (využíval k tomu síť TOR), navíc odstup mezi dotazy byl cca 4-5 sekund. Tehdy jsem ještě nevěděl, jak detekovat TOR, tak jsem zablokoval přístup pro IP adresy mimo CZ/SK.... A nakonec jsem výstup hodil do javascriptu a trochu jej znepřehlednil kódovací rutinou. Ale to neznamená, že je teď aplikace bezpečná před podobnými nájezdníky...
ertra
ertra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 8:10 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Jak se pred podobnym chovanim pravne branit? Branit se technicky lze, ale navysuje to naklady a neni to uplne funkcni.
Martin Vyleťal aura:100
6. 11. 2009 8:16 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Nejlépe je dotyčného lapku na jeho chování upozornit, často to zafunguje. Jinak asi nezbývá nic jiného než podat žalobu k soudu. Jenže soudit se můžete pěkně dlouho a ani v tomto případě to není úplně zadarmo.
Ne321
Ne321 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 8:47 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Soudit se nema smysl. Zrovna pred nedavnem Nejvyssi soud rozhodnul, ze obsah webove schranky nepoziva zadnou autorskou ochranu. Takze zminovany postup je zcela legalni.
Petr
Petr (neregistrovaný) 93.99.73.---
6. 11. 2009 9:03 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Tady nejde o autorské právo, ale o "krádež dat".
Ne321
Ne321 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 9:34 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Presne to resil Nejvyssi soud. Jeden internetovy obchod pretahnul vsechny popisy a obrazku u zbozi od konkurence, vcetne chyb a preklepu, ktere jednoznacne ukazovali na puvod dat. Soud rozhodnul, ze tato data nelze chranit a zaloba byla zamitnuta.
Patrick Zandl aura:91
6. 11. 2009 9:47 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
To bylo něco jiného, tam šlo o technická data, jako že mobilní telefon je černý (a případný překlep červný), ne o inzeráty. Právně to asi nebude totéž.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný) ---.jisvi.klfree.cz
7. 11. 2009 16:38 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Není žalobce není soudce, na inzerát má jistě právo autor ne server - a autor (zadávající) má zájem prodat takže škoda pofidérní.
Realitní servery si kradou inzeráty taky ale ručně odjakživa - čímž podobné praktiky nijak nepodporuji.
Nikola Rafaj
6. 11. 2009 11:10 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Ono rozhodnutí vypovídá o něčem jiném, původní článek v Aktuálně to nesprávně podal: http://buzzmag.cz/je-opravdu-legalni-kopirovat-weby-24-10-2009/
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 21:56 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
tady je přesně vidět, že ten kdo tady šíří tyhle pomluvy se v té dané banži vůbec nevyzná.. díky za odkaz Nikol
Adam Kurzok
6. 11. 2009 10:22 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
minimalne to naplnuje podstatu NEKALE SOUTEZE dle §44 a násl. ObchZ

a soudy jsou schopny vydavat i predbezna opatreni do nekolika dnu - ale chce to dobre pravniky:)
Petr
Petr (neregistrovaný) 93.99.73.---
6. 11. 2009 11:26 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
No jo, ale kde u nás vzít dobré právníky když každý druhý studoval v Plzni...
Johnnik
Johnnik (neregistrovaný) ---.7.broadband2.iol.cz
6. 11. 2009 19:37 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
V té Plzni studovala jen menšina - ono ani tak není problém v právnících jako spíše v tom to pořádně vysvětlit soudu a doložit. A předběžné opatření "stojí" v obchodních věcech 50 000 Kč (tj. tzv. jistota, ze které se bude případně hradit škoda, pokud se předběžné opatření ukáže býti nezákonným).

Mimochodem, nebylo by od věci vzít kolegu z "Plzně" a pak žalovat u jakéhokoliv plzeňského soudu ....
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.mall.cz
6. 11. 2009 11:33 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Nejenom nekalá soutěž, ale i porušování práv k databázi. Jednotlivý popisek (ač prokazatelně zkopírovaný i s chybami) chránit nelze, jejich soubor už ano. Ale skutečně to chce dobré právníky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.110.broadband10.iol.cz
6. 11. 2009 12:14 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Výraz "krade" je jako vystřižený z Blesku. Jít na to přes autorskou ochrana bude hodně těžké, neboť zadavatel inzerátu - jeho autor - nemá smlouvu s inzertním serverem o výhradním zveřejnění díla, vůbec nemá smlouvu postavenou dle AutZ. Ono patrně asi ani o dílo ve smyslu AutZ nepůjde, tvůrčí míra je sporná, pokud prodávanou věc zrovna básnicky nevychvaluji. Zcela jistě ale jde o manipulaci s osobními údaji - jména, telefony - a to je možná daleko větší průšvih dle zákona na ochranu osobních údajů. Je třeba, aby tohle u nás soudy řešily a vytříbila se judikatura. Inzertní server, na rozdíl od eshopu, má obsah vytvořený mnoha uživateli.
Piku
Piku (neregistrovaný) 94.142.234.---
6. 11. 2009 12:52 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Krade je normální běžné slovo, které je v dané situaci adekvátní. Nejsme v soudní síni.
Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný) ---.wendulka.net
6. 11. 2009 18:49 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.orange.sk
6. 11. 2009 8:53 Nový

A co uživatel

celé vlákno
No nevím, co je na tom pravdy, ale každopádně na tom běžní inzerenti spíše vydělají, protože jejich inzeráty uvidí mnohem víc lidí.
Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 9:21 Nový

Re: A co uživatel

celé vlákno
Tak tak, inzerenti na tom vydělají. A já si myslím, že pokud se provozovatel Bazos.cz nemůže bránit pořádně právně, tak by mohlo účinně pomoci tento případ medializovat (třeba zde na Lupě, ale i v jiných médiích) a HyperInzerce by si mohla do budoucna rozmyslet, zda jim to za to stojí. Nálepky "zloděj" se už nezbaví. A od takových ruce pryč.
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
6. 11. 2009 9:53 Nový

Re: A co uživatel

celé vlákno
Nevím jak na tom vydělá například maminka, která prodávala kočárek před 2 měsíci (zapomněla smazat inzerát na Bazos.cz). Kočárek má již dávno prodaný, ale teď se i její inzerát objeví na Hyperinzerci s aktuálním datem. Heslo na smazání samozřejmě nemá. Takže musí napsat mail do Hyperinzerce nebo prostě pár dní přežít až inzerát zapadne.
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.orange.sk
6. 11. 2009 12:52 Nový

Re: A co uživatel

celé vlákno
No je pravda, když jsem minule přes Hyperinzerci prodával svůj starý mobil, tak se mi ozvalo během dopoledne asi patnáct lidí.. dohodnul jsem se s už druhým, ale jelikož jsem nebyl u netu, tak jsem to nemohl smazat a bylo to otravné. Na druhou stranu jim dobře funguje technická podpora - zavolal jsem do Hyperinzerce a přímo při telefonátu mi to jejich človíček odmazal.
Martin
Martin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 9:54 Nový

Soudně

celé vlákno
Nechápu provozovatele když má tolik důkazů a i další postižené kolegy proč proboha je jednoduše nezažalují. V minulosti přesně toto řešili mnoho serverů s poptávkama, který si vzájemně kradli poptávky a zcela běžně pak na sebe podávali úspěšně žaluby. Za vším hledáte jen složitá řešení, místo těch jednoduchých, která Vám život v tomto státě dává a to ani nemluvim o tom kolik na tom vyděláte soudně peněz.
Rob
Rob (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
6. 11. 2009 10:11 Nový

Re: Soudně

celé vlákno
Přesně! S takovými hajzlíky je potřeba pěkně vymést podlahu a požadovat náhradu všech nákladů, které tímto konáním ten zloděj způsobil - např. náklady na konzultanta bezpečnosti, na programátora, který musel vymyslet řešení, na admina, který to musel monitorovat a nastavoval blokování, na znalce, právníky,... Takových nákladů se dá vymyslet :-)

Soudy sice konají pomalu, ale je možné požádat o "předběžné opatření", které má okamžitou účinnost.
Dent sout
Dent sout (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
6. 11. 2009 15:11 Nový

Re: Soudně

celé vlákno
z takovýma lidma jako jste vy se ma vytřít podlaha jak někoho mužete pomlouvat asi se začne praktikovat jedna věc jako v rusku uživatele jako vy vyhledat podle ip adresy osbně navštítvyt a ručně srovnat !
Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 16:19 Nový

Re: Soudně

celé vlákno
Nejedná se o pomluvy, ale o konstatování faktů (imho). HyperInzerce kradla a výkonný ředitel lhal...
Rob
Rob (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
6. 11. 2009 16:24 Nový

Re: Soudně

celé vlákno
Nikdo tady nikoho nepomlouvá, tak si vemte nějaké léky na uklidnění. Je to jen konstatování faktů, které zazněly v článku, jak HyperInzerce krade inzeráty. Doporučoval jsem jen dát to k soudu a nasolit všechny prokazatelné i skryté náklady.
Medvěd
Medvěd (neregistrovaný) ---.elat.cz
6. 11. 2009 9:58 Nový

Soudit se? Nesmysl

celé vlákno
Soudit se v ČR je k ničemu. Soudíme se s firmou, která nezaplatila prokazatelně dodaný software (máme smlouvu a podepsaný předávací protokol) a nebere to konce, jen my stále musíme snášet další a další důkazy (jako by zmíněné listiny nestačily).
V jedné knížce od Kulhánka říká hlavní hrdina, když mu právník, který ho okradl řekně, ať se s ním soudí, následující reklpiku: "Proč mám v téhle zemi pocit, že když mi někdo říká "suďte se se mnou", že mě vlastně posílá do p.r.d.ele".
A tak to s našimi soudy prostě je:-(
Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 10:15 Nový

Re: Soudit se? Nesmysl

celé vlákno
+1
Rob
Rob (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
6. 11. 2009 10:18 Nový

Re: Soudit se? Nesmysl

celé vlákno
To bude trochu něco jiného, neboť smlouva a předávací protokol k dodanému software sice "dokazuje" dodání, ale asi ji zákazník může napadnou, že SW nesplňuje, co má, je nefunkční nebo obsahuje nějaké chyby. Jestli jen nechtějí zaplatit za funkční "zboží", tak je to běžný spor o dlužné částce a ne případ popisovaný v tomto článku. No a tím jsou soudy zahlceny na roky dopředu.
Piku
Piku (neregistrovaný) 94.142.234.---
6. 11. 2009 10:14 Nový

Je to skvělé šíření informací

celé vlákno
Já myslím, že je skvělé, že se takto svobodně informace šíří dál.
(kydž se kradou Mp3, tak je to ok, to se to tu objeví tisíc příspěvků, že to je bezva. O inzeráty ale místní zloději zájem nemají, tak je to pochopitelně špatně a šiřitel by měl být potrestán.)
Ondřej Surý aura:79
10. 11. 2009 5:17 Nový

Re: Je to skvělé šíření informací

celé vlákno
To je pořád dokola ohraná písnička. Stahování autorských děl pro vlastní potřebu dle platných zákonů této republiky není v rozporu se zákonem.

Srovnáváte jabka s hruškama.
Adam Kurzok
6. 11. 2009 10:28 Nový

obchodník roku

celé vlákno
Já bych spíše u HYPERINZERCE upozornil na totálně otravný team obchoďáků, který nabízí inzerci v kategoriích a za týden Vám zavolají 3 různí lidi se stejnou nabídkou.

To už je horší než Capital Partners.

Navíc dle těchto způsobů bych předpokládal, že ta čísla návštěvnosti mají nebo měli také nějak uměle vyhoněná - inzerce tam byla co se týče úspěšnosti vždy fiasko.
Ciman
Ciman (neregistrovaný) ---.136.broadband2.iol.cz
6. 11. 2009 20:47 Nový

Re: obchodník roku

celé vlákno
Něco takového jsem chtěl napsat a pak tu narazil na toto. Ano jsou to šílené otravní obchoďáci, neschopní odpovědět ani na jednu otázku, co se návštěvnosti týče. HyperInzerce se prezentuje agregovanými statistikami a na žádost o rozklíčované jednotlivých jejich projektů je pouze slíbí (nepošlou).

Takové "společnosti" nemají na trhu co dělat.
taz
taz (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
6. 11. 2009 10:33 Nový

Krade a dlouho

celé vlákno
A není to jen hyperinzerce, své inzeráty jsem našel i na dalších serverech. Nejvíc mě rozčiluje že to nemažou a mě pak po měsíci volají lidi a čumím na jako tele protože "své" inzeráty poctivě mažu hned po prodeji.
bodmrazu
bodmrazu (neregistrovaný) ---.20.broadband16.iol.cz
6. 11. 2009 10:49 Nový

zkušenosti s hyperinzercí

celé vlákno
Kdysi jsem si chtěl udělat web s podobnou tématikou a pak jsem okusil jednání s člověkem z HyperInzerce, který mi začal vyhrožovat, že na mě pošle soudy protože mám v přehledu statistik stejné položky (počty celkem inzerátů a v jednotlivých kategoriích). Další den prý, že mám očekávat obálku s modrým pruhem :D No sranda největší.

Jinak důkaz, který má Bazos.cz s tím obrázkem je neoddiskutovatelný a hnal bych je plantážníky..
Bodmrazu xindl
Bodmrazu xindl (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
6. 11. 2009 15:17 Nový

Re: zkušenosti s hyperinzercí

celé vlákno
ja vám tleskám nejdřív se naučte podnitak a nebejt tak otravny vaše portaly znám a služby ste podvodník a podfukář o vas se má napsat članek a vašich službach okradate lidi !!!
bodmrazu
bodmrazu (neregistrovaný) ---.starnet.cz
7. 11. 2009 12:18 Nový

Re: zkušenosti s hyperinzercí

celé vlákno
a já Vám zase tleskám ve stoje. Já nepodnikám, protože weby jsou pouze můj koníček :D Mám radost když je někdo využije a pak mi řekne, že byl spokojen. Nevím kde a proč Vás přepadla myšlenka, že jsem podvodník a podfukář :) Doložte to a můžeme o tom diskutovat. Narozdíl od Vás mám evidentně čisté svědomí. Ale velice jste mě pobavil :D
bodmrazu
bodmrazu (neregistrovaný) ---.starnet.cz
7. 11. 2009 12:24 Nový

Re: zkušenosti s hyperinzercí

celé vlákno
ještě bych dodal, že bych s radostí článek o svém dlouholetém webu o studijních materiálech uvítal.. :) Nevím co tam chcete ukazovat za podvody :D a okrádání lidí :D
Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 10:54 Nový

typický výkonný ředitel

celé vlákno
"Na přímou otázku, zdali HyperInzerce krade inzeráty od svých konkurentů, odpověděl zamítavě."

Pochopitelně, že nepřizná, že HyperInzerce krade, ale všichni vědí, že krade. Tíha důkazů je nezpochybnitelná. Já bych jim nevěřil ani nos mezi očima. Pořekadlo "kdo lže, ten i krade" platí :-)
vlabra aura:96
6. 11. 2009 13:23 Nový

Logo Bazos.cz místo obrázků z inzerce

celé vlákno
Já být majitelem Bazos.cz tak na ty podezřelé adresy posílám něco jíného než jenom logo svojí firmy. Třeba hlášky o tom, že krást se nemá, nebo obrázek s kosočtvercem a čárou uprostřed spolu s nějakým sprostým nápisem. Nebo třeba erotické obrázky. Myslím si, že na HyperInzerci by byli asi moc nadšení kdyby se jim v inzerci objevili obrázky třeba z německého fekal porna.
Jan Pobořil aura:49
6. 11. 2009 15:39 Nový

Re: Logo Bazos.cz místo obrázků z inzerce

celé vlákno
Je ale taky dost možné, že by jim to zvýšilo návštěvnost. :) Já myslím, že nejlepší je využít toto pro svou propagaci. I negativní reklama je totiž reklama a dá se z ní něco vyždímat.
cezam
cezam (neregistrovaný) ---.146.broadband9.iol.cz
6. 11. 2009 15:59 Nový

Re: Logo Bazos.cz místo obrázků z inzerce

celé vlákno
Přesně tak. Já bych ty adresy neblokoval, potom je hned patrné že o nich víte, a proxyn je k dispozici tisíce, takže to nikam nevede. Pěkně bych jim podstrkoval "poškozený" obsah, tj. náhodně generované nesmyslné inzeráty, nesmyslné obrázky atd. Potom nikdy nebudou vědět zda scraper funguje jak má a budou mít v db bordel. Případně bych requesty z těch IP uměle zpomaloval... nápadů by se našlo :-) ale chápu že s časem je to horší.
brk
brk (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 11. 2009 17:53 Nový

Re: Logo Bazos.cz místo obrázků z inzerce

celé vlákno
A jako bonus bych jim tam ještě občas podstrčil inzerát nabízející drogy, zbraně, dětské porno, ... . Možná by se tím policie začala zajímat z druhé strany a chtěla logy, kdo že ten inzerát vlastně podal.
cechi
cechi (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
6. 11. 2009 21:29 Nový

Re: Logo Bazos.cz místo obrázků z inzerce

celé vlákno
spíš text "Tento inzerát byl ukraden z ...."
donich
donich (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
6. 11. 2009 19:57 Nový

Doniiiich!

celé vlákno
Je to fakt casove narocne, ale posilat jim tam treba fasisticke inzeraty, tak je zakazou jedna basen a o jednoho konkurenta min :)

Dejte jim co proto, HyperZ mr dum.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 88.103.63.---
6. 11. 2009 20:32 Nový

Katalog motocyklu

celé vlákno
Dobrý den,

přidám také trošku do mlýna. Vždycky se v redakci Motokáři.cz bavíme při recenzích motocyklů z katalogu-motocyklu.cz, které Hypermedia také provozuje. Pan Ondřej Koníček (překladatel nebo vymyšlená osoba?), který brousí slidery v kombinézách s logem MCN (=Motorcyclenews.com). Například tento článek: http://clanky.katalog-motocyklu.cz/motorky-motocykly-recenze/5825-aprilia-rsv4r-2010/

Nová RSV4 2010 na které v ČR ještě nikdo nejezdil a zde je recenze. Opět fotky okopírováné z webu MCN a text přeložen z EN. A pochybuji, že o tom MCN vědí...

Jaroslav Ducháček
Motorkáři.cz
kika
kika (neregistrovaný) ---.53.broadband2.iol.cz
7. 11. 2009 11:55 Nový

Re: Katalog motocyklu

celé vlákno
Pan Koníček rozhodně vymyšlenou osobou není ..
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.45.broadband13.iol.cz
6. 11. 2009 20:50 Nový

hyperinzerce krade inzeráty

celé vlákno
Koukám, že jste tady všichni znalí v tom, jak to v konkurenčním boji chodí a jak si servy kradou inzeráty mezi sebou. Napadlo, ale taky někoho z vás, že tyto inzeráty mohl někdo úmyslně odeslat a tím škodit Hyperinzerci......nenapadlo. Jen tady nadáváte a někoho obviňujete. Už vidim jak někdo krade inzeráty s logem konkurence, a tím i konkurenci propaguje. Myslím si, že pravda se ukáže až se zjistí IP adresy.Jde jen o to, že někteří nedokážou překousnout, že někdo může být úspěšnější a lepší.
cechi
cechi (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
6. 11. 2009 21:32 Nový

Re: hyperinzerce krade inzeráty

celé vlákno
prosíme zástupce hyperinzerce aby šel do háje, děkujeme!
Goulash
Goulash (neregistrovaný) ---.valachnet.cz
7. 11. 2009 11:42 Nový

Re: hyperinzerce krade inzeráty

celé vlákno
Po přečtení článku jsem zavítal (poprvé v životě) na hyperinzerci a vyhledal svůj inzerát, který jsem zadal na bazos.cz a po prodeji také smazal. A co nevidím? Můj inzerát, ořezané fotky a já se divil, proč mi na inzerát volalo pár lidí, když jsem inzerát z bazosu stáhl. Hnus, je mi k blití. Vy spíše nedokážete překousnout, že jste sprostý zloděj :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.dobris.net
10. 11. 2009 21:47 Nový

Re: hyperinzerce krade inzeráty

celé vlákno
Ale jděte člověče. Stačí si s pány z vedení Hyperinzerce popovídat na pohovoru k některé z nabízených pozic a hned víte co je to za pakáž. Slušné chování natož pak zákoník práce tam nikomu nic neříká. Holt ale je porávo v tomto stáče celkem dost nevymahatelné, tak si páni mohou dělat co chtějí. Jen se divím, že je schopen od nich někdo práci vzít.
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 20:50 Nový

měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
to je tak nechutné co se tady píše... jste všichni jenom závistiví ubožáci. přemýšleli jste taky třeba o tom, že se jedná o konkurenční boj? přemýšleli jste také, že Hyperinzerce opravdu funguje opravdu dobře a tyhle nechutné žvásty způsobují jenom konkurenti, kteří jsou na tom hůř? zřejmě ne, tak není se čemu divit, klasická lidská závist, jste pro každou špatnost. dejte si otázku,, roč by to dělali? nejsou tak hloupí. stejně by se na to přišlo...Hyperinzerce je volně přístupný server, který je ještě k tomu ZDARMA, kdokoliv si tam přidá inzerát,taková pomluva je vyloženě podpáskovka...tohle dělal vyloženě chytrak ubožák, který nechává loga bazosu na inzerátu. taková prespektivní společnost to asi těžko udělá. a co se píše o panu řediteli... je jasná závist.. ve svých letech co dokázal, dokázalo hodně málo lidi.!!
linduska
linduska (neregistrovaný) ---.45.broadband13.iol.cz
6. 11. 2009 20:58 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Alespoň někdo tu má stejný názor jako já. Je to opravdu nechutné, přijde mi to jak když čtu spy nebo blesk....samé pomluvy. Ani pořádně nevědí jak to je a hned někoho napadají. Nejprve by si měl autor tohoto článku pořádně ověřit fakta a pak tady někoho napadat a obviňovat z krádeže....ubohééééé. Špiní se tu dobré jméno a to je jak vím taky trestné.
cechi
cechi (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
6. 11. 2009 21:30 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
vy dva výše si podejte ruku, jste oba padlí na hlavu!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 21:31 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
spravne, chudaci provozovatele hyperinzerce :))) dobrej vtip
linduska
linduska (neregistrovaný) ---.45.broadband13.iol.cz
6. 11. 2009 22:03 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Fajn, když se mám zamyslet já, tak se nejdříve zamyslete vy proč by hyperinzerce stáhla inzeráty a nechala tam logo bazose.cz......
Jen tak
Jen tak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 22:05 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Je to sice mlaceni prazdne slamy, bo budes nejaka oddana zamestnanykne hypernizherce (nebo sefova nabijecka?), ale je to uplne jednoduche, proc by to delala - pokud to dela automatizovany robot nekdy v noci, tak to jaksi nema kdo zkontrolovat. az expost, kdyz si toho vsimnou - nebo je na to nekdo upozorni.
linduska
linduska (neregistrovaný) ---.45.broadband13.iol.cz
6. 11. 2009 22:23 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Trochu nápadné a okaté na tak velkou společnost, nemyslíš?
Když už by někdo měl potřebu něco takového dělat tak se bude snažit aby to nebylo poznat a ne že tam nechá do očí bijící logo, můj názor a stojim si za tím. Nemyslím si že by bylo tak těžké nastavit na automatu, o kterém mluvíš automatické vložení loga někoho jiného.
Jen tak
Jen tak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 22:25 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
No, koukam, ze vubec nechapes, o cem je rec. Tak si to prosim jeste jednou prelouskej :)
linduska
linduska (neregistrovaný) ---.45.broadband13.iol.cz
6. 11. 2009 22:44 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Přelouskej si raději ten další odstavec o důkazech.....
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.165.broadband10.iol.cz
7. 11. 2009 9:02 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Fandim Lindusce :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
12. 11. 2009 10:59 Nový

jediné vysvětlení - linduska je ten robot

celé vlákno
pak už jedině, že by to byl mlok... Čapek by měl radost :-)
Marty McFly aura:74
6. 11. 2009 23:54 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
všude se oháníš slovem závist ;-) já nikomu z HyperMedia nezávidím, jejich situaci jim ani závidět nelze. to máš jako s těmi kauzami v Plzni, těm povedeným "právníkům" taky není co závidět, i když se o nich píše a mluví na každém kroku. doteď jsem společnost HyperMedia neznal a svůj prvotní dojem jsem si již vytvořil. sympatie to ovšem nejsou, to je doufám patrné...

nejde o hon na čarodějnici, fakta nelze popřít. každý ať si laskavě udělá názor sám.
Patrick Zandl aura:91
7. 11. 2009 10:28 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
Dobrý den,

vzhledem k tomu, že podle logů a údajů několika konkurenčních společností se ty inzeráty stahovaly z jejich serverů přes IP rozsahy operované HyperMédií, tak je vaše vysvětlení méně pravděpodobné, než to, že si někdo z hypermedie sosá inzeráty na svůj server.

Nebo máte nějaké jiné vysvětlení, k čemu se stahují inzeráty z cizích serverů přes ip adresy HyperMedie a následně se prokazatelně objevují na jejích serverech?

Podvrhnout by to samozřejmě šlo. Stačí, aby se zmíněné konkurenční společnosti domluvily, podvrhly logy, přidaly své inzeráty na HyperInzerci a pak nám napsaly.

Ale zní to málo pravděpodobně.
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
7. 11. 2009 11:14 Nový

Re: měli by jste se zamyslet!!!!!!

celé vlákno
K tomu jen dodám, že těch prokazatelných (s ořezanými obrázky) je na Hyperinzerci přes 100 000. Nepočítám ty bez obrázků, u kterých to lze z logu dokázat, ale nejde to na první pohled vidět.

Mimochodem, jak by se tam ty inzeráty dostaly, když Hyperinzerce má povinný email - všechny stažené inzeráty jsou bez emailu, který nezobrazujeme (musí se použít kontaktní formulář.).
Velký otazník
Velký otazník (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 22:08 Nový

Přesvědčivé důkazy?

celé vlákno
"Není přece nic jednoduššího než prostřednictvím médií očernit firmu, která ujídá ze stejného koláče."
Máte pravdu, není, stačí:
- si zjistit IP adresu hostingu cílového webu
- vytvořit si serverový log s přístupy z této IP adresy
- ořezat pár obrázků a dát na ně logo cílového webu
- vytvořit si obrázek s nápisem: "Muj portal.cz - detail tohoto inzerátu najdete na www.muj portal.cz"
- vložit pár inzerátů s těmito obrázky na cílový server
- no a pak už jen hezky zabalit poslat na Lupu..
A výsledek?
"Důkazy o tom, že HyperInzerce inzeráty kopírovala a možná i nadále kopíruje, jsou přesvědčivé."
Není možné, že pan Vyleťal tak trošku "naleťal"? Nesleduje náhodou nějaké jiné cíle? Je skutečně vhodné používat takto silná slova, když jsou podpořená tak chatrnými argumenty?
Petr
Petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 22:46 Nový

Re: Přesvědčivé důkazy?

celé vlákno
Pravda je na strane bazos.cz

Stahovani v poslednich dnech skutecne probihalo.

Zdroj: logy webserveru

Preji Bazos.cz hodne stesti, delaji to dobre.

Nejlepsi dva bazar servery v CR:

Bazos.cz (obecne) a specializovanyna maminky: Mimibazar.cz

Oboum projektum roste navstevnost a pocet zobrazenych stranek dlouhodobe.
Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 11. 2009 22:53 Nový

Re: Přesvědčivé důkazy?

celé vlákno
Par dukazu ve prospech pravdy - tj. bazos.cz je original, hyperinzerce.cz krade inzeraty:

http://vyhledavani.hyperinzerce.cz/0/0_0_0_0_0_0_0_bazos+cz_0_0_0/

http://obleceni.bazos.cz/inzerat/4544855/REPLAY-vel-28-bokovky-NOVEEEEEEEEE.php

identicky inzerat na bazos.cz a hyperinzerce.cz pochazi podle casu a obsahu (v inzeratu slova 'koupila jsem na bazos') z bazos.cz

vyhledejte si na hyperinzerci.cz a bazos.cz slovo 'bazos' ve fultextu a porotvnejte prvnich 50 vysledku.

prakticky vsechny inzeraty jsou drive publikovane na bazos.cz, a az pozdeji na hyperinzerci se textem 'koupila jsem na bazosi, a ted chti prodat'.

Kdo jeste pochybuje o tom ze clanek neni skutecnost?

Clanek je pravda, dobra prace autora.

Dalsi online ukazka:

Original - Bazos.cz:

http://deti.bazos.cz/inzerat/4528445/Zimni-boticky-out-tex-vel20-nove.php

Kopie - HyperInzerce.cz:

http://detsky-bazar.hyperinzerce.cz/boty-deti/inzerat/2917119-zimni-boticky-out-tex-vel-20-nove-nabidka-ceska-lipa/
tom
tom (neregistrovaný) 82.113.56.---
7. 11. 2009 0:47 Nový

Re: Přesvědčivé důkazy?

celé vlákno
jsem zvedavej, co na tohle rekne ta kr*va linduska (cti sefova nabijecka).
Podle me je opravdu tak hloupa a veri, ze firma, kde pracuje je jiste ona, ktera je podvedena ;))

Nakonec sem zacne zase spamovat ty svy moudra, ze bazos se jim urcite naboural do systemu a podstrcil dukazy :)))


Jinak uz jenom zaklad je, aby si kazdej obrazek obrandovaly velkym napisem pres obrazek jako na aukru a ne jenom takle do rohu....
Jaroslav Vavřena
Jaroslav Vavřena (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 11. 2009 2:02 Nový

Re: Přesvědčivé důkazy?

celé vlákno
Bohužel toto mi přijde jako velice pravděpodobné, protože už jsem se z vlastní zkušenosti setkal s použitím médií k poškozování jména. Není to pro podnikatele nic příjemného, věřte mi.. V mém případě nešlo o intenetové médium, takže jak to jednou otiskli, už se s tím nedalo prakticky nic dělat. Myslím, že Lupa by měla ten článek stáhnout nebo alespoň zobecnit ten titulek, jinak se může zaplést do vleklého soudního sporu o poškozování dobrého jména. To, co předložil pan Smička, může být velice klidně podvrh a říct o někom, že krade, je silná káva při takto vratkých argumentech.
Vladimír Kutna aura:44
6. 11. 2009 22:08 Nový

bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
Jen jestli si bazoš nepořídil robota na vkládání inzerátů do hyperinzerce!

Možná tam cpou tisíce nesmyslných inzerátů a jako obrázky vkládají reklamu na svůj server! Tomu říkám nekalá soutěž!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
6. 11. 2009 22:39 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
No, slysel jsem, ze to bylo domluvene predem, vrany venku krakoraly
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
7. 11. 2009 1:28 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
A nejen on.. koukněte třeba sem: http://www.vkladani-inzeratu.cz/
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
7. 11. 2009 1:32 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
Aha, tak ono je podobných automatizačních služeb mnohem víc.. http://www.registers.wz.cz/inzeraty.htm nebo třeba http://adol.cz/analytik.php. Je dost možné, že jak Hyperinzerce, tak Bazoš jsou v tom nevinně a třetí se v koutku směje a ukazuje to klientům jako referenci, co všechno dokáže.. ;-)
Vkládání inzerátů
Vkládání inzerátů (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 11. 2009 13:16 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
Dobrý den,

rád bych zde očistil službu na http://www.vkladani-inzeratu.cz. Jedná se o naprosto seriózní službu! Vkládáme inzeráty těm, kteří nechtějí ztrácet čas vyhledáváním inzertních serverů a následně vkládáním inzerátů na ně a raději tuto práci přenechají profesionálům. Všechny inzeráty jsou u nás vkládány ručně, tedy bez použití žádných robotů, skriptů apod. Vedeme rozsáhlou databázi inzertních serverů, z nichž vybíráme ty nejnavštěvovanější a na ty pak vkládáme zákazníkům jejich inzeráty. Ještě jednou podotýkám, že veškeré inzeráty vložené přes nás jsou vloženy ručně, nikoli automaticky!! Již celá řada našich zákazníků pravidelně využívá našich služeb a pro některé se stává nepostradatelnou!
Randa
Randa (neregistrovaný) ---.karneval.cz
10. 11. 2009 16:06 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
Zmíněné služby bych se rád zastal běžně ji doporučuji našim klientům a nikdo si doposud nestěžoval.
Randa
http://BiL.cz
zero
zero (neregistrovaný) 213.220.193.---
9. 11. 2009 11:50 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
... Hyperinzerce určitě není neviná, ale naopak ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
9. 11. 2009 15:53 Nový

Hyperinzerce krade, to je prostě fakt

celé vlákno
nesmysl, protože:

1) fotky by nebyly na HI iřezané
2) podvržené fotky s logem Bazose by nebyli na HI

Celá tahle diskuze je k ničemu. Hyperinzerce vykrádala obsah mnohem známějšího konkurenta. Ostatní možnosti jsou čistě hypotetické a mohou být používány jen jako obhajoba u soudu, ne jako zpochybňování faktu mezi jen trochu odborně znalou veřejností.
jana
jana (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 11. 2009 15:55 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
ta stránka vkládání inzerátů je nějaké podivná - návštěvnost 5 denně????
Milan
Milan (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
22. 11. 2009 17:52 Nový

Re: bazoš má možná robota na vkládání inzerátů

celé vlákno
a tak je asi vikend ne
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný) ---.tbcn.telia.com
6. 11. 2009 22:39 Nový

Věcné chyby

celé vlákno
Že Hyperinzerce krade inzeráty z Bazose je jasné a odsouzeníhodné, autor však přehlédl, že Hyperinzerce ani Bazos nejsou v oblasti řádkové inzerce dominantní. Na trhu jsou mnohonásobně větší hráči: Aukro a Sbazar.... lze si ověřit velice lehce ve zmiňovaném NetMonitoru ... Ostatně je počet inzerátů od určitého objemu celkem nezajímavý, naopak můýe být vysoký počet a nízká kvalita k neprospěchu dané služby. Nopříklad na Sbazaru jsou všechny inzeráty předem kontrolovány adminy a tím je zajištěna vyšší kvalita než při volné a tedy i mnohohásobném vkládání...
cc
cc (neregistrovaný) ---.232.broadband6.iol.cz
7. 11. 2009 0:42 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Tyseš z S_bazaru? Nebo proč to sem píšeš?
Patrick Zandl aura:91
7. 11. 2009 10:38 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Jiří, hezký pokus o zamaskování spamu na Sbazar, jen by bylo od tebe fér zmínit, že jsi s ním propojený.

Článek není o pozici na trhu a NetMonitor je tu jen jako zmínka o rozdílu návštěvnosti zmíněných protagonistů.

O vyšší kvalitě inzerátů na Sbazaru si nechme zdát. Žádná není.
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný) ---.tbcn.telia.com
7. 11. 2009 16:01 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Patricku, zdá se že jsi článek nečetl... cituji: "HyperInzerce, kterou provozuje společnost HyperMedia, je dnes dominantním hráčem na trhu s řádkovou inzercí na českém Internetu. " ... a dále "Když se podíváme na čísla z Netmonitoru,.... ". Tedy otázka na Patricka číslo 1: Mám pravdu ve věci dominance nebo ne?
Dále - pokud bych chtě "spamovat" tak se tam budu snažit nacpat odkaz a nebudu se podepisovat vlastním jménem. Částečně máš pravdu, v tom, že jsem s Sbazarem propojený, ale "propojený" jsem i s panem Smičkou se kterým máme téměř přátelské vztahy...
A nakonec: Zdá se Patricku, že máš problémy s chápáním stupňování v češtině :-) Vyšší neznamená vysoká ... píši: na Sbazaru jsou všechny inzeráty předem kontrolovány adminy a tím je zajištěna vyšší kvalita než při volné (VYPADLO m) a tedy i mnohohásobném vkládání... Zdát si nechat můžeme, a pokud to chceš po lopatě, tak to přeformuluji takto - kvalita inzerátů na Sbazaru je díky kontrole MÉNĚ MIZERNÁ...
Abych to shrnul, domnívám se, že jsi mi dlužen menší omluvu :-)))))
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
7. 11. 2009 17:07 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Ta věta o té dominanci Hyperinzerce je v jinak výborném článku chybná.
Je pravda, že Sbazar je sice konkurence, ale vztahy máme opravdu přátelské.

S tou kontrolou mě napadá, že jsem konečně pochopil co znamenala zprávička Hyperinzerce ze dne 26.09.2009, že začaly kontrolovat některé sekce inzerátů. = Začali stahovat naše zkontrolované inzeráty (všechny inzeráty kontrolujeme zpětně od založení Bazoše, podobnou věc dělá Sbazar, I-bazar, Annonce - ať již zpětně nebo následně), Hyperinzerce inzeráty nikdy nekontrolovala a podle toho také vypadá.
jiri pallas
8. 11. 2009 12:58 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Technická: zpětně a následně je totéž :-)))) Sbazar kontroluje předem, Bazoš následně - v tom ohromném množství inzerátů je to celkem fuk - ale určitě je to lepší než nechat každého vkládat cokoli.
Patrick Zandl aura:91
10. 11. 2009 10:32 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Dominantní postavení na trhu má soutěžitel nebo společně více soutěžitelů (společná dominance), kterým jejich tržní síla umožňuje chovat se ve značné míře nezávisle na jiných soutěžitelích nebo spotřebitelích. Proto byl u HyperInzerce tento pojem použit. Přijde mi, že výklad tohoto pojmu situace splňuje.

Ano, máš pravdu, chápání není moje silná stránka. Těžko chápu zejména marketingové výkřiky "vyšší kvalita". Neumím ji rozpoznat. Ale chápu, že rozdíl mezi "vyšší kvalita" a "méně mizerná" je pro provozovatele důležitý, takže se omlouvám. Jen mi to jako uživateli žádný rozdíl nepřijde. Tedy samozřejmě když data někdo krade, tak je kontrola vhodná, protože jinak dochází k "nepříjemnostem" jako obrázek s logem Bazoše na Hyperinzerci...

Nemlž prosím. Propojený není "téměř přátelský vztah" - z toho ohledu bych byl propojený s kdekým. Jestli si dobře pamatuju, tak "Jak sdělila oficiální tisková zpráva Seznamu a neoficielně/oficielně i Ivo Lukačovič, spolupracuji s firmou Syntea na projektu Sbazar.cz..." - což je něco jiného, než "mít skoro přátelský vztah". Bylo fér to rovnou konstatovat pro ty, co nevědí. Proto moje poznámka o spamu.
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný) 88.80.164.---
10. 11. 2009 14:31 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Patricku, tvoje logika kolem dominance kulhá na obě nohy.
- Aukro si může říkat dominantní,
- Sbazar a Bazos se možná mohou řadit do "více soutěžitelů".
- Nikoli však Hyperinzerce, která "dohání" návštěvnost různými SMS stránkami a pod ... Všimni si rozdílů v PV a časech na NetMonitoru...

Je mi líto, že neumíš přznat, že jsi něco nepochopil a zastíráš to levnou ironií o chápání coby tvé slabé stránce... kontrola inzerátů prostě dává vyšší kvalitu byť možná ne dostatečně vysokou.

S tou Synteou máš pravdu.
Patrick Zandl aura:91
10. 11. 2009 16:20 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Co je sms stránka?

A v čem tedy spatřuješ vyšší kvalitu?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
10. 11. 2009 16:40 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
Já třeba v méně nesmyslných či nevhodně zařazených inzerátech.
Jiri Pallas
10. 11. 2009 19:34 Nový

Re: Věcné chyby

celé vlákno
SMS - viz http://www.alexa.com/siteinfo/hyperinzerce.cz kde se dozvíš, že 33.7% procenta návštěv je na poslatsms.hyperinzerce...
Máme 5 adminů, kteří tráví dny přehazováním inzerátů do správných kategorií, vyhazováním porna a prostitutek, duplicitních inzerátů a pod... předpokládám, že obdobně je to na Bazosi... viz Radimův komentář.
Tvoje odpověď byla prostě zbrklá a teď se nemusíme tahat o slovíčka...
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.chello.sk
7. 11. 2009 9:39 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
A preco si proste nedaju cez kazdy obrazok watermark krizom?
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
7. 11. 2009 13:34 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
To zkoušela poškozená firma na Slovensku a místo celých obrázků začali tahat pouze náhledy, kde ten watermark není viditelný. Z toho důvodu jsme toto řešení zavrhli (pouze jsme watermark zvětšili).

Original
http://detsky-bazar.hyperinzercia.sk/topanky-deti/inzerat/1543725-predam-plutvy-30-32-alebo-12-13-trubku-predaj-poprad/
Kopie
http://detsky-bazar.slovenskainzercia.sk/topanky-deti/inzerat/1203125-predam-plutvy-30-32-alebo-12-13-trubku-ponuka-poprad/

Na Slovensku provozuje Hypermedia domenu Slovenskainzercia, Hyperinzercia je konkurent.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
7. 11. 2009 16:08 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Pane Smicka, slysel jsem ze jste na slovenske verzi pouzival tento postup:
- nasel inzerat na konkurencnim serveru
- zavolal/nechal zavolat inzerentovi zda je mozno jeho inzerat pouzit na bazos.sk
- kdyz svolil tak jste ho okopiroval
Muzete se k tomuto vyjadrit?
Marty McFly aura:74
7. 11. 2009 16:29 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
v HyperMedii (potažmo HyperInzerci) objevili kouzlo anonymouse.org? :-)
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
7. 11. 2009 16:41 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Pokud jste to slyšel na Webtrhu, tak ten pán co to napsal se mi již v diskusi omluvil, že si spletl Bazos se Slandem, které je tímto postupem pověstné i v ČR.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
7. 11. 2009 20:43 Nový

RE: HyperInzerce krade inzeráty

celé vlákno
Tak to se pak omlouvam. Nejak se me to nezdalo, protoze bazos povazuju ze ty koretkne chovajici se bazary, ale i tak se dnes uz nedivim nicemu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.serverloft.com
7. 11. 2009 14:23 Nový

tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Zabránit krádeži dat můžou poměrně jednoduše majoritní vyledávače, které nebudou stejné inzeráty již indexované z konkurenčního serveru znovu indexovat. Tomu se vyhledávače ale brání z důvodu toho, že by náhodou uživetali nenabídli dostatek relevantního výsledku hledání. Jaký smysl má ale pro uživetele stejný výsledek vyhledání od 2-3 webů se stejným inzerátem? Podobný problém řeším i já s konkurečními shopy které nám kradou popisky produktů a bez ohledu na stáří webu (popisků) se konkureční kradené popisky zobrazujou ve vyhledávačích na v některých případech i lepších pozicích. Tento problém nikdy nevyřeší soudy, problém vidím pravě v portálech. (seznam, i google bohužel)

Leo
Jen tak
Jen tak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 11. 2009 14:26 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
a jak jim podle vas zabrani? to co pisete by nic neresilo - zaindexoval by piratske inzeraty, a ty "spravne" by se tam neobjevily. vazne blby napad.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.serverloft.com
7. 11. 2009 14:31 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Ty správné by byly logicky indexovány jako první, je zde předpoklad že ze serverů typu hyperinzerce a bazoš seznam nebo googleboot prakticky neodchází.
Jen tak
Jen tak (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 11. 2009 14:33 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Porad nechapu, jak poznas, ktere jsou ty spravne...?
uživatel si přál zůstat v anonymitě 208.64.64.---
7. 11. 2009 14:44 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Pokud někdo něco kopíruje, kopíruje něco co existuje, a to co vznikne je originál. Originál je vždy v pořadí jako první který bude jako první s největší pravděpodobností i indexovaný. Za tohoto předpokladu v případě, že bude konkurence kopírovat inzeráty nebude to mít pro ni skoro žádný efekt protože je zřejmé, že inzeráty nekopírují kůli samotným inzerátům ale kůli výsledku vyhledání ve vyhledávačích. Díky čemu roste návštěvnost serveru a stím i zisky z reklamy.


leo
nesmysl
nesmysl (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 11. 2009 14:57 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
to je naprostý nesmysl. Většina uživatelů svůj inzerát vkládá na více inzertních serverů. Jak chceš tohle ošetřit? Někdo dostane banána za to, že to vložení udělal užvivatel? Nesmysl nemyslíš? Já taky když podávám inzeráty, tak začínám na hyperinzerci a končím na 10x inzertním serveru.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 72.18.192.---
7. 11. 2009 15:09 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Jak říkam, proč několik výsledků hledání ze stejným obsahem. Jako inzerentovi mi bude stačit jedno zobrazení na první - druhé pozici dejme tomu z hyperinzerce.cz. Inzerát na bozos.cz mě nazajímá na seznamu, ždyt tam jednou je z hyperinzerce. Též se vyplatí vkládat inzeráty na každý server zvlášť, ždyť ty servery mají i vlastí návštěvnost, ne jen z vyhledávačů. A pokud jsi inzerent svolí jako první vložení na server Hyperinzerce, znamená to že je lepší v podvědomí lidí. Tebe baví klikat ve vyhledávaní na seznamu dokola na stejnou věc, akorát s označením jiné domény?


Leo
mcmatak
mcmatak (neregistrovaný) ---.32.broadband13.iol.cz
15. 11. 2009 14:39 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
stále nechápu jak robot pozná, který inzerát je podán dříve? zda originál nebo kopie? vzhledem k tomu, že jede neustále dokola může nově vzniklý příspěvek zaregistrovat až po několika hodinách a naopak u kopie ho třeba zaregistruje za půl hodiny, pochybuji, že to nějak ovlivní sitemapy
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.marten-louis.cz
13. 11. 2009 9:00 Nový

Re: tento problém nikdy nevyřeší soudy ale...

celé vlákno
Tahle teorie pokulhává na obě nohy...

Příklad:
- tvuj shop google indexuje 10x denně
- konkurencní shop - co te vykrada - 100x denně

- vykradene inzeráty objeví Google tříve u nich - a Tebe - dle tvý teorie - zcela ignoruje.
roman
roman (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 11. 2009 21:02 Nový

Hyperinzerce - seriozní firma

celé vlákno
Jsem přesvědčen, že společnost Hypermedia by se nikdy k podobnému chování nesnížila. Můj dobrý známý tam pracuje v marketingu a proto vím, že tam pracují féroví a spolehliví lidé.
Zírající
Zírající (neregistrovaný) 94.74.223.---
7. 11. 2009 21:39 Nový

Re: Hyperinzerce - seriozní firma

celé vlákno
V marketingu? Ti vlezlí obchodníci? Učinnost inzerce tragická. Tyhle fakta mi vyrazila dech. Že kradou jsem nevěděl a obhajoba Hyperinzerce vyznívá naprosto průhledně a tragicky. Při první příležitosti pošlu ubožáky z Hypeinzerce, s odkazem na krádeže, do prdele.
nbmb
nbmb (neregistrovaný) 94.241.66.---
7. 11. 2009 21:54 Nový

Re: Hyperinzerce - seriozní firma

celé vlákno
Taky jeden docela dobrej:

Vyděšená holčička přiběhne v noci za tatínkem:
"Tatínku, tatínku, hoří nám domeček!"
"Tak pojď, ale tiše, ať nevzbudíme maminku."
tom
tom (neregistrovaný) 82.113.56.---
7. 11. 2009 22:32 Nový

Re: Hyperinzerce - seriozní firma

celé vlákno
me tyhle praktiky pripominaji spis styl jejich "Investora" nebo jak tem povedenym chlapikum mam rikat :)

hlavne si myslim, ze kdyby hyperinzerce byla bez vinny, tak uz tu davno mame nekolik prohlaseni a resi se to. Oni pouze hodi ze "my nic, my muzikanti" a to je asi tak vsechno...
bývalý zaměstnanec
bývalý zaměstnanec (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
12. 11. 2009 19:04 Nový

Re: Hyperinzerce - seriozní firma

celé vlákno
Takto nešikovně napsané PR (viz. Hyperinzerce - seriozni firma) je natolik slaboučké a průhledné, že působí až komicky. V Hyperinzerci jsem pracoval a můžu potvrdit, že její majitelé mají do férovosti zatraceně daleko!!!
Vkládání inzerátů
Vkládání inzerátů (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 11. 2009 13:18 Nový

Služba vkládání inzerátů

celé vlákno
Dobrý den,

rád bych zde očistil službu na http://www.vkladani-inzeratu.cz. Jedná se o naprosto seriózní službu! Vkládáme inzeráty těm, kteří nechtějí ztrácet čas vyhledáváním inzertních serverů a následně vkládáním inzerátů na ně a raději tuto práci přenechají profesionálům. Všechny inzeráty jsou u nás vkládány ručně, tedy bez použití žádných robotů, skriptů apod. Vedeme rozsáhlou databázi inzertních serverů, z nichž vybíráme ty nejnavštěvovanější a na ty pak vkládáme zákazníkům jejich inzeráty. Ještě jednou podotýkám, že veškeré inzeráty vložené přes nás jsou vloženy ručně, nikoli automaticky!! Již celá řada našich zákazníků pravidelně využívá našich služeb a pro některé se stává nepostradatelnou!

S pozdravem
Ondřej Konečný
tom
tom (neregistrovaný) 82.113.56.---
8. 11. 2009 13:29 Nový

Re: Služba vkládání inzerátů

celé vlákno
Chcete mi tvrdit, ze za "nejmensi" poplatek vlozite muj inzerat na 20 inzertnich serveru RUCNE a po mem prodeji ho pro zmenu RUCNE smazete z 20ti serveru?

smich....
Ondřej Konečný
Ondřej Konečný (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 11. 2009 13:45 Nový

Re: Služba vkládání inzerátů

celé vlákno
Vážený Tome,

jedná se pouze o vkládání inzerátů. Vložení inzerátu na 20 serverů bude většině trvat minimálně jednu hodinu jejich času. Počítám-li v to vyhledání inzertních serverů, zorientování se na něm, samotné vložení apod. Jelikož většina serverů zasílá na uvedený e-mail informace o vloženém inzerátu + odkazy pro editaci a smazání inzerátu, bude zákazníkovi trvat kliknutí na 20 odkazů, když přeženu tak 5 minut. Nemůžete tedy vkládání inzerátů a mazání inzerátů házet do jednoho pytle. My inzeráty vložíme a následně klientovi zašleme seznam url adres, kde se jejich inzeráty vyskytují společně s hesly pro editaci. Veškerou správu si pak zákazníci mohou již dělat sami.

S pozdravem
Ondřej Konečný
www.vkladani-inzeratu.cz
tom
tom (neregistrovaný) 82.113.56.---
8. 11. 2009 17:48 Nový

Re: Služba vkládání inzerátů

celé vlákno
Smazat 20 (a i mnohem více, jak nabízíte) inzerátů za 5minut? To by mě zajímalo, kolik z těch 20ti serverů to má pouhým kliknutím na odkaz. Tzn., že pro klienta je to stejně se zorientovat na jednotlivém serveru a hledat mazání. Než si k danému serveru najdete login atp. Možná jste myslel 5minut pro jedno smazani ;))

Bavíme se samozřejmě o lidech, kteri si to u Vás objednají, protože tomu např. nerozumí. Takový se na techto portalech orientuji velmi pomalu :)

Jinak neberte to, ze nejak hanim vasi sluzbu. Pro ne...napad je to pekny. V podstate bych se i hodne divil, ze na to nevyuzivate robota, který to tam podle nejake sablony sam naboucha. Jestli to tam davate rucne (1 inzera na 20 serveru 30minut treba?), tak to klobouk dolu ;))
Ondřej Konečný
Ondřej Konečný (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 11. 2009 21:20 Nový

Re: Služba vkládání inzerátů

celé vlákno
Využívat na zadávání inzerce robota pro 50 odlišných inzertních serverů by byl asi pořádný oříšek. Skoro si myslím, že by to bylo až nemožné, jelikož robot Vám sám nevybere kategorii, do které chcete inzerát vložit, každy inzertní server mývá alespon trochu odlišný seznam kategorií, každý inzertní server má jinak řešené zadávání inzerátů ap. Máme už svůj systém, kterým inzeráty vkládáme, časový interval, který uvádíte, odpovídá realitě, dá se zvládnout vložit inzerát na 20 serverů za půl hodiny.

S pozdravem
Ondřej Konečný
www.vkladani-inzeratu.cz
Jiří Paroubek
Jiří Paroubek (neregistrovaný) ---.226.broadband6.iol.cz
9. 11. 2009 1:03 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
9. 11. 2009 14:13 smazal Jiří Macich ml., důvod: spam
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.meeting.ietf.org
9. 11. 2009 3:18 Nový

Re: www.nedatoveschranky .cz

celé vlákno
No hlavne kdyz to Paroubkem dosazeny Pecina tak krasne ridi ... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
9. 11. 2009 10:36 Nový

Re: www.nedatoveschranky .cz

celé vlákno
Jezisi to je zas tenhle spamer s cerd.
Alex
Alex (neregistrovaný) ---.226.broadband6.iol.cz
10. 11. 2009 1:30 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
10. 11. 2009 14:12 smazal Jiří Macich ml., důvod: spam
Alex
Alex (neregistrovaný) ---.226.broadband6.iol.cz
9. 11. 2009 3:09 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
9. 11. 2009 17:42 smazal Martin Vyleťal, důvod: spam
zero
zero (neregistrovaný) 213.220.193.---
9. 11. 2009 11:43 Nový

Provozovatel HyperInzerce.cz společnostHyperMedia .cz KRADE a LOUPí i s jiných webů ...

celé vlákno
... například s Jobpilotu stahují z vesela pracovní inzeráty na HyperPraci.cz nebo z Reality.cz na HyperReality.cz atd.
... jsou to takoví loupežníci, kteří ukradnou co zmůžou ....
petr.b
petr.b (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
9. 11. 2009 14:28 Nový

Proč je nikdo nežaluje

celé vlákno
Musím říct, že se divím postiženým společnostem, že Hyperinzerci ještě nezažalovali. Současně se i divím, že se Hyperinzerce k ničemu nevyjadřuje. Že by fungovalo staré dobré: Zapírat, zapírat, zapírat a když to praskne tak zase zapírat????!!!!
Doufám, že na ně už konečně dojde a jejich nekalé praktiky budou odhaleny :(
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.14.broadband5.iol.cz
9. 11. 2009 20:21 Nový

Re: Proč je nikdo nežaluje

celé vlákno
Pokud sis nevšiml tak už byli odhaleny :-)

HyperInzerce jsou podvodníci od kdy je znám, lžou inzerentům o statistikách, přikrášlují tiskové zprávy, kradou inzeráty, vyhrožují konkurenci, no prostě hnus ...

Otázkou je jestli je někdo zažaluje a zda i něco vysoudí, ale myslím že tahle kauza je lepší než kdejaký soud, každý teď ví co jsou zač a kdo má trochu rozum nedá jim už ani korunu do reklamy, stejně jsou to vyhozené peníze :-)
Internet
Internet (neregistrovaný) ---.karneval.cz
10. 11. 2009 2:46 Nový

Na internetu se nekrade!!

celé vlákno
Kdyz nekdo neco da na internet, je to jako by to polozil k popenlici. A jestli se to nekomu nelibi, ze to od ty popelnice nekdo vezme, tak at to tam nedava!!!
Posilat obrazky "tohle bylo ukradeno z www.blabla.cz" samtusakum co maj bufet u popelnice je jako vyhodit do popelnice sampon naplneny vykaly -> Dost dobra prca...
Proste pokud nechci aby si to nekdo "zkopiroval" (protoze samotne browsani je kopirovani stranek do cache browseru a jestli je tohle trestne tak bych za to odsoudil CERN, protoze to prave oni tohle cele zacaly), tak to nedam na internet.
A pokud to tam dat chci tak to tam dam a maximalne zneprijemnim hromadne "kopirovani", coz neni vubec zadny problem. To, ze to lidi davajici veci na internet neumeji je jejich problem.
Veskerou zodpovednost za zneuziti jakychkoli dat nese ten kdo je umistni na internet!!!
Internet2
Internet2 (neregistrovaný) ---.146.broadband9.iol.cz
10. 11. 2009 9:47 Nový

Re: Na internetu se nekrade!!

celé vlákno
Aneb jak omluvit neumluvitelné. Když dám inzerát do annonce objeví se v profitu? Taky si ho může každý přečíst a opsat. Prostě inzeráty tvoří na těchto serverech tržní hodnotu (návštevnost, čísla, čísla a další čísla pro investory a zadavatele reklam). To bude ten důvod proč se jeden rozčiluje a druhý ma jasný motiv xD. Jaká je pravda těžko soudit, nicméně to, že tam ty inzeráty nemají co dělat je neodiskutovatelné. Poslední dobou se hodně mluví o odpojování od internetu a větším sledování komunikace ..... Možná to bude potřeba a můžeme poděkovat určitým lidem, když si tam každý dělá co chce a ohání se tím, že normlální právo tam neplatí, že přeci jak je to jednou na webu, tak se to ukládá do cache a tím je to vlastně všech ... ;D.
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
10. 11. 2009 10:27 Nový

Re: Na internetu se nekrade!!

celé vlákno
Blahopreji!
Prave jste se projevil jako vul exportni kvality. Nechcete se take odebrat do Nemec?
zero
zero (neregistrovaný) ---.218.broadband3.iol.cz
11. 11. 2009 1:42 Nový

Re: Na internetu se nekrade!!

celé vlákno
... on asi neni ani tak problém, že Hypermedia ma zlodejnu v popisu prace, ale problémem je to, ze se prokazatelne chlubi cizím perim ... "my mame nejvic inzeratu, my jsme jednicka atd."
Ono mezi nami s temi jejich pocty je to nejake onake falesne .... napriklad na Hyperpraci.cz zverejnuji pracovni inzeraty i z roku 2007, na Hyperreality.cz na tom nejsou o nic lip a na hyperinzerce.cz ani nemluvit ... Mozna tou slavnou TS o poctu inzeratu (700.000 inzeratu) mysleli, vsechny, ktere za dobu jejich pusobeni byli na server pridany a dodnes se stale zobrazuji ...
Oni jsou takovy divni ti dva nevystudovani experti ... nemyslite?
mish
mish (neregistrovaný) ---.natur.cuni.cz
10. 11. 2009 11:47 Nový

hyperinzerce krade - bohuzel je to jedno

celé vlákno
Mrzí mě, že ve výsledku je to stejně jedno, hyperinzerci se nic nestane, možná zkažená pověst u pár IT specialistů atp, ale ve výsledku jim to bude jedno. Naprostá většina lidí stejně si tento článek nepřečte, ani je nenapadne, že by někdo mohl přebírat obsah, takže si myslím, že koncovým uživatelům to tolik vadit nebude a když, tak nad tím mávnou rukou - na což bohužel hyperinzerce spoléhá.

S tím, že reklama na hyperinzerci je zbytečná a že to jsou vyhozené peníze souhlasím - osobní zkušennost a hyperinzerce nikdy více. Jejich manipulace se statistikami návštěvnosti mně odradila. Prostě hypermedia je jedna velká bublina, na venek krásná, ale uvnitř prohnilá.

A je pěkné, jak se potvrdilo, že kdo lže (statistiky) tak ten i krade (inzeráty).
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.bobcat.cz
10. 11. 2009 12:14 Nový

Re: hyperinzerce krade - bohuzel je to jedno

celé vlákno
Dole pod článkem jsou linkovací služby + se to dá přidat do dalších nebo na FB takže každý může něco udělat proto aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí :-)

Pravdaže pokud nebudou ve hlavních zprávách na Nově (jako podvodník Malý) tak o tom nebude vědět dost lidí a vždy se najde někdo koho jejich stovka obchodníků oblafne :-)
pavel
pavel (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
11. 11. 2009 14:24 Nový

Shrnutí - krátké, stručné, výstižné!!!

celé vlákno
NO,.... konečně jsem pročetl celou diskuzi. Když to shrnu tak:

1) kradou inzeráty konkurenci

2) pomocí služeb které nemají nic společného s inzercí, si uměle navyšují návštěvnost

3) lžou ve statistikách

Před čase jsem u nich inzeroval a výsledek katastrofální, teď už se nedivím – už nikdy víc, nenechám se podvádět!!!
tom
tom (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
17. 11. 2009 2:12 Nový

Kdepak asi bude pravda...?

celé vlákno
No, předně bych chtěl pozdravit všechny přispěvatele názorů, které jsem si zde pročetl a rád bych jim vzkázal, že některé výlevy by si mohli laskavě alespoň promyslet, než je napíšou. Placená inzerce na hyperinzerci fungovat může, samozřejmě i nemusí, ale mluvíme o reklamě, což je vždy tak trošku křišťálová koule. Co se týče statistik, tak opravdu nemám žádné informace o tom, že by si je někdo vymýšlel. Pokud se někdo nemůže smířit s tím, že jeho inzerce nefungovala, tak ať se zamyslí nad svým přístupem ke kampaním. Chyba samozřejmě může být i na straně poskytovatele, ale proboha neházejte všechny obchodníky do jednoho pytle. A srovnávat hypermedia s capital partners?! No to snad ne...
zero
zero (neregistrovaný) 213.220.193.---
22. 12. 2009 16:33 Nový

Re: Kdepak asi bude pravda...?

celé vlákno
Hyperinzerce.cz se chova, jeste hur nezli Capital Partners! Mnohem, mnohem hur!
tom
tom (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
4. 1. 2010 8:14 Nový

Re: Kdepak asi bude pravda...?

celé vlákno
Tak to jste opravdu mimo, pokud jste pracoval v Capital a Hyper, tak tohle nemůžete říct. A pokud ano, tak napište, co konkrétně obě firmy spojuje. Jinak to jsou opravdu prázdná slova.
Petr Beneš
Petr Beneš (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
18. 11. 2009 12:40 Nový

Vyjádření

celé vlákno
Dobrý den,

v prvé řadě bych rád uvedl, že to, co uvádí článek, je lež. Hyperinzerce inzeráty nekrade, vkládají je sem uživatelé - zdarma a donedávna zcela bez kontroly. Nových inzerátů jsou denně tisíce. Díky tomu je samozřejmě velmi snadné vložit sem obrázky s vodoznaky jiných portálů nebo s nápisem "tento inzerát pochází z portálu XXX", aniž by to někdo po delší dobu zaznamenal. Snadné podávání inzerátu je bohužel i důvodem snadné napadnutelnosti přidávacího formuláře. Díky tomu, že se nám začaly hromadit spamy a pokusy o útok ze strany konkurenčních webů, začali jsme postupně od konce září zavádět větší kontroly, hromadné promazávání apod. Po těchto zkušenostech kontroly ještě zpřísníme.

Další nepravdivá informace se týká oné návštěvy slovenského telekomunikačního úřadu kolegou Šmidákem. Kdyby si autor článku jako profesionální novinář ověřil fakta přímo na dotyčném úřadě v Bratislavě, tak by zjistil, že pan Šmidák zde byl ze zcela jiných důvodů, než je v článku uvedeno, a to sice kvůli newsletterům, které byly nakonec shledány jako naprosto bezproblémové a v souladu se zákony SR.

Jsme velice zklamáni postupem serveru Lupa.cz a příliš nerozumíme tomu, jak si jinak seriózní médium mohlo dovolit zveřejnit článek s takovýmto titulkem na základě takto vágních informací. To, co bylo uvedeno za důkazy je až směšné a velmi snadno padělatelné. Kdokoliv si může přidat desítky inzerátů s obrázkem a jakýmkoliv nápisem + je velmi snadné zjistit IP adresu provozovatele. Je to úmyslné poškozování našeho dobrého jména.

To je ale jen jedna stránka věci. Před napsáním článku mi volal pan Vyleťal s tím, že chce psát o kopírování inzerátů a že pan Smička nás z toho obviňuje. Na to jsem mu samozřejmě odpověděl, že je to nesmysl a že se spíše my potýkáme se spamem v inzerci a nějakých pár inzerátů s nějakým logem apod. neřešíme nebo je naši admini podle svých časových možností opravují. Dohodli jsme se, že před zveřejněním článku se mi ozve a dá mi možnost se přímo do něj vyjádřit. To se však nikdy nestalo a článek vyšel v té podobě, jakou vidíte. Toto jednání považuji za krajně neseriózní a neprofesionální, obzvlášť když článek vyznívá ze strany novináře takto jednostranně.

Původně jsme se k tomuto článku nechtěli vůbec vyjadřovat, protože jsme se domnívali, že by to spíše pomohlo zadavateli. Na prosby a rady přátel a zaměstnanců jsme se ale nakonec rozhodli pro výše uvedenou stručnou reakci. Níže také reaguji na některé Vaše diskusní příspěvky:

1)

Z technického hlediska není možné, aby někdo z našich marketingových nebo obchodních poradců kontaktoval jednu firmu 3x během jednoho týdne! Tato situace může může nastat jen ve výjimečné situaci a to za předpokladu, že má klient 3x různá IČ. Naši lidé jsou profesionálně vyškoleni a vždy našim klientům poskytují maximální servis. O tom také svědčí desetistíce zaregistrovaných společností a tisíce aktivních a spokojených zákazníků.

2)

Opět další lež, která padala v diskusi je kopírování z realitního serveru na HyperReality.cz. Na serveru HyperReality jsou veškeré služby placené a inzerují tam z 90% realitní kanceláře. Přepokládám, že to byl výstřel zoufalství od nějakého jiného realitního serveru, který jsme v návštěvnosti a počtu nemovitostí předběhli. Chápeme, že mnoha lidem se to nelíbí.

3)

Také tu zazněla nespokojenost „nějakého“ klienta, který se bohužel nepodepsal a opět netuším zda se nejedná o další pomluvu. Pokud je to seriozní odpověď od klienta, tak Vám velmi rád vyhovím a předám Váš kontakt jednomu z našich manažerů, který s Vámi analyzují neúspěšnost kampaně.
4)

Další komentář byl:, že někdo z našich lidí nezasílal statistiky. Pevně stojím za našimi lidmi a věřím, že toto je u nás zcela automatické. Samozřejmě tím, že nás je mi přes 60 lidí, tak může nastat individuální pochybení jedince. Pokud mi samozřejmě přepošlete email (benes@hypermedia.cz ), kde jste žádal o statistiky a nebylo Vám vyhověno což si velmi rychle ověřím, tak budou následovat postihy a náprava.

K vulgárním či jinak urážlivým příspěvkům se vyjadřovat nebudeme. Děkujeme za pochopení.

Petr Beneš
Výkonný ředitel, HyperMedia, a.s.
www.hypermedia.cz
www.hyperinzerce.cz
Marty McFly aura:74
21. 11. 2009 8:02 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
Silně pochybuji, že by provozovatel Bazos.cz měl zapotřebí špinit firmu HyperMedia, takže mi z toho vychází, že HyperInzerce.cz se v konkurenčním boji opravdu nezachovala férově. Ať už to pravda je či není, NIKDY nikdo z Vaší firmy tu krádež inzerátů nepřizná! Ponechme tedy na laskavém čtenáři, ať si udělá obrázek sám z dostupných faktů.

Pokud byste snad měl dojem, že se jedná čistě o pomluvu a kalkul, proč provozovatele Bazos.cz nezažalujete? .... že by se tu někdo bál důkazního materiálu?
Radim Smička
Radim Smička (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
23. 11. 2009 10:00 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
K tomu mohu jen dodat, že už mě ani nepřekvapuje kam až pan Beneš klesl. Čekal jsem, že se omluví, smaže ukradené inzeráty a bude přestírat, že to udělal externí zaměstnanec ... .

Viz má předchozí vyjádření:

Těch prokazatelných (s ořezanými obrázky) je na Hyperinzerci přes 100 000. Nepočítám ty bez obrázků, u kterých to lze z logu dokázat, ale nejde to na první pohled vidět. Navíc byly ukradeny během pár dnů (min 100000 za týden). Nepočítám inzeráty než jsme to zjistili. Takže ne pár desítek, ale pár stovek tisíc.

Mimochodem, jak by se tam ty inzeráty dostaly, když Hyperinzerce má povinný email - všechny stažené inzeráty jsou bez emailu, který nezobrazujeme (musí se použít kontaktní formulář.).

Vágní informace to nejsou, nebojte se. Veškeré důkazy mám uloženy a vypáleny na DVD, včetně spousty logů, obrázků, vyjádření spousty osob co mohou krádež dokázat ... . Více méně bych řekl, že dokumentaci mám skvělou. Takže být Vámi o vágních důkazech bych radši mlčel.
Martin Vyleťal aura:100
30. 11. 2009 15:08 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
Pane Beneši,
pokud si dobře vzpomínám tak jsme se telefonicky domluvili, že Vám buď zašlu článek před jeho zveřejněním nebo Vám dám vědět až bude článek venku. Zaslání článku nebylo bohužel možné z časových důvodů. Nicméně možnost vyjádřit jste dostal už v telefonickém rozhovoru a to jste odmítl s tím, že si počkáte na článek a teprve na základě jeho obsahu zvážíte, zdali se k tomu budete vůbec vyjadřovat. Teprve po 12 dnech od zveřejnění článku dáte reakci do diskuse. S redakcí od chvíle našeho první a zároveň posledního telefonického rozhovoru nekomunikujete osobně vůbec.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.MIT.EDU
14. 1. 2010 11:48 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
Pan Beneš je podvodník,lhář a primitivní podnikatel.
Hyperinzerce.cz padá na hubu, je to ubohá cenzurovaná inzerce a měli by se o tom dovědět jejich sponzoři jak to teď vedou a zneužívají.Dělají se důležitý, ale jdou ke dnu a já jim rád pomůžu....nazdar Váš donedávna spokojený inzerent. S tou censurou a schvalováním jste to pojebali pane Beneš..
Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
17. 3. 2011 8:53 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě 94.229.94.---
19. 11. 2009 23:24 Nový

Jéžiši

celé vlákno
Se musim smat těm co tady blaboli o neefektivnosti reklamy...jsou tak tupi nebo neznali ? Neví do čeho jdou? Zřejmě nějake socky co zainvestuji např. 2-5tis měsíčně a čekaji zázraky. Kdyby jste prodávali kvalitní výrobky, (nepředražene)přizpusobili se nynější době, či nabízeli
kvalitní služby tak by jste měli úspěch tak nesvádějte vinu na inzertní portál v tom to neni. Každy si musi probrat jak reklamu zacilit, kolik si může dovolit vložit do propagace vy jste to evidentně nepobrali a očekávali zázraky. Sakra bud na to mám nebo nemam ale nebrečím pak kvuli tomu tady jako stará bába. A lupa? To jsou opravdu frajeři za zenitem , takovy krapet internetovy Blesk či Aha :-) nepodlozene informace+kvalitní nadpis článku udělají své a o rozruch je postaráno, lidi pak klikaji např. na google reklamy a o to jde :-) návštěvnost vstoupne, cena za reklamu tady se zvedne, vánoce se blíži, na darky a zimni dovolenou snad taky bude.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem