Hlavní navigace

IAB protestuje proti matoucí reklamě

Martin Kopta

Interactive Advertising Bureau (IAB) veřejně projevila nesouhlas s tím, že Advertising Standards Authority (ASA) nepodnikla žádné restriktivní kroky vůči banneru s napodobeným tlačítkem pro zrušení akce, který se objevil na webu British Telecom. Reklama vyvolávala dojem, že se cosi načítá a vedle progress baru zobrazila tlačítko [Cancel], čímž mnohé příjemce reklamy zmátla, neboť se domnívali, že stisknutím tlačítka neidentifikovatelný proces zastaví, ale po stisknutí byli přesměrováni na web…

Interactive Advertising Bureau (IAB) veřejně projevila nesouhlas s tím, že Advertising Standards Authority (ASA) nepodnikla žádné restriktivní kroky vůči banneru s napodobeným tlačítkem pro zrušení akce, který se objevil na webu British Telecom. Reklama vyvolávala dojem, že se cosi načítá a vedle progress baru zobrazila tlačítko [Cancel], čímž mnohé příjemce reklamy zmátla, neboť se domnívali, že stisknutím tlačítka neidentifikovatelný proces zastaví, ale po stisknutí byli přesměrováni na web 888 Casino. (NetImperative)

Našli jste v článku chybu?