Hlavní navigace

IAB: Slovenská on-line média utržila ve druhém kvartálu za reklamu 11,86 milionů eur

Petr Kočí

Podle údajů slovenského oborového sdružení IAB (dříve AIM) se slovenský internetový trh ve druhém čtvrtletí meziročně zvětšil o 22,4 procenta. Klienti na něm utratili 11,861 milionů eur (287 milionů korun). Zdrojem dat jsou reporty 27 členů sdružení a kvalifikované odhady o zbytku trhu.  Zdroj: Tisková zpráva

Podle údajů slovenského oborového sdružení IAB (dříve AIM) se slovenský internetový trh ve druhém čtvrtletí meziročně zvětšil o 22,4 procenta. Klienti na něm utratili 11,861 milionů eur (287 milionů korun). Zdrojem dat jsou reporty 27 členů sdružení a kvalifikované odhady o zbytku trhu. 

Zdroj: Tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?