Hlavní navigace

IAC 2011: trhu vládne nervozita

Martin Vyleťal

V pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague byla zahájena odborná konference Internet Adertising Conference 2011. Na úvod vystoupil Ján Simkanič předseda výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a výkonný ředitel společnosti Internet Info.Ve své přednášce zdůraznil, že tuzemský mediální a internetový trh v současné době prochází proměnou a vládne na něm nervozita. Simkanič například připomněl, že vydavatelům nestále klesají příjmy z tiskové reklamy. Tento pokles však není ani…

V pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague byla zahájena odborná konference Internet Adertising Conference 2011. Na úvod vystoupil Ján Simkanič předseda výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a výkonný ředitel společnosti Internet Info.Ve své přednášce zdůraznil, že tuzemský mediální a internetový trh v současné době prochází proměnou a vládne na něm nervozita. Simkanič například připomněl, že vydavatelům nestále klesají příjmy z tiskové reklamy. Tento pokles však není ani zdaleka vyvážen příjmy z reklamy na Internetu a vydavatelé tudíž hledají možnosti, jak obsah na webu zpoplatnit. Podle Simkaniče bude důležité, zdali se vydavatelům podaří čtenáře přesvědčit k ochotě, za obsah na Internetu platit.

Našli jste v článku chybu?
5. 5. 2011 0:14
martin (neregistrovaný)

to je zajímavý, že za stejným způsobem 10x omleté texty bez hlavy a paty v novinách lidé platit chtějí. nejsou jim přitom ani nijak užitečné. a nejčastěji přitom vyhledávají ty informace, kdo, s kým, jak a v jakém hotelu. to jsou paradoxy...

4. 5. 2011 10:42
magor (neregistrovaný)

Souhlasim. Soucasny stav je takovy, ze vetsina vyznamnych "zpravodajskych" webu je orientovana na masy, podle toho vypada obsah. Nez se to zmeni, tak nikdo platit nebude. Trosku zacarovany kruh...