Hlavní navigace

IBM: Sociální sítě selhaly jako prodejní nástroj

Daniel Dočekal

Cyber Monday Results 2012 analyzuje dění v obchodech v rámci „kybernetického“ pondělí – to letošní bylo v USA rekordním (30.3% meziroční růst). V rámci výsledků je ale ještě několik dalších zajímavých zjištění. Mobilní zařízení použilo přes 18 procent spotřebitelů, 70% růst oproti  loňskému rok

Cyber Monday Results 2012 analyzuje dění v obchodech v rámci „kybernetického“ pondělí – to letošní bylo v USA rekordním (30.3% meziroční růst). V rámci výsledků je ale ještě několik dalších zajímavých zjištění.

  • Mobilní zařízení použilo přes 18 procent spotřebitelů, 70% růst oproti  loňskému roku
  • Sedm procent prodejů má na svědomí Apple iPad, 6.9% iPhone, 4.5% Android
  • iPad posloužil nakupujícím více večer, iPhone v pracovní době
  • Z mobilních nakupujících 58.1 % lidí používalo k nakupování chytré telefony, 41.9 % tablety
  • Nakupující přicházející ze sociálních sítí se podíleli pouze na 0.41 % online prodejů, dokonce o 26 % méně oproti loňskému roku
Našli jste v článku chybu?