Hlavní navigace

IKEA rozšiřuje svůj „e-shop“ i mimo Zličín. Kompletovné zůstává vysoké

Jan Beránek

Nábytkový řetězec se pomalu připravuje na vstup do internetového byznysu. E-shop jako takový ale přijde až nejdříve za dva roky.

Vynechat návštěvu obchodního domu s nábytkem a švédskými masovými koulemi je snem leckterého muže. IKEA koketuje s myšlenkou e-shopu už dlouho, konečný termín ale neustále posouvá. Teď ale po měsíčním pilotním provozu na pražském Zličíně rozšiřuje firma záběr svého projektu Klikni a vyzvedni ve všech svých obchodech. 

START17

Model funguje podobně jako třeba v Tesku. Zákazník si nakliká objednávku a pak už si ji jen zajede vyzvednout bez toho, aby se musel prodírat celým obchodem. Cenově ale ušetřený čas ocenil řetězec na pětistovku. 

IKEA není jediným klasickým kamenným obchodem, který o průniku do světa e-commerce uvažuje. Během příštího jara by se měl na českém webu totiž objevit třeba Lidl. První zkušenosti na českém internetu sbírá postupně i třeba hobby market Hornbach. 

Našli jste v článku chybu?
5. 7. 2016 12:04
T. (neregistrovaný)

Samozřejmě, pokud si tam pojedu pro dvě poličky a tužkový baterky, tak to drahé je. Taky to není služba určená pro ty, co tam jezdí na výlety kupovat "dekorace" a jiné ptákoviny. Pokud si tam pojedu pro půlku bytu nebo třeba kuchyňskou linku, tak těch 500 je úplně v pohodě. Jen po tom skladu to budu lovit půl dnes, skládat na vozíky, kontrolovat jestli jsem nic nezapomněl atd. V ideálním stavu když to rovnou přivezou. Co teda má Ikea poměrně drahé, je montáž, zručný řemeslník si řekl asi tak tře…