Hlavní navigace

IKEA rozšiřuje svůj „e-shop“ i mimo Zličín. Kompletovné zůstává vysoké

30. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nábytkový řetězec se pomalu připravuje na vstup do internetového byznysu. E-shop jako takový ale přijde až nejdříve za dva roky.

Vynechat návštěvu obchodního domu s nábytkem a švédskými masovými koulemi je snem leckterého muže. IKEA koketuje s myšlenkou e-shopu už dlouho, konečný termín ale neustále posouvá. Teď ale po měsíčním pilotním provozu na pražském Zličíně rozšiřuje firma záběr svého projektu Klikni a vyzvedni ve všech svých obchodech. 

BRAND24

Model funguje podobně jako třeba v Tesku. Zákazník si nakliká objednávku a pak už si ji jen zajede vyzvednout bez toho, aby se musel prodírat celým obchodem. Cenově ale ušetřený čas ocenil řetězec na pětistovku. 

IKEA není jediným klasickým kamenným obchodem, který o průniku do světa e-commerce uvažuje. Během příštího jara by se měl na českém webu totiž objevit třeba Lidl. První zkušenosti na českém internetu sbírá postupně i třeba hobby market Hornbach. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).