Hlavní navigace

Názor k článku Iluze a realita sociálních sítí od Jaroslav Souček - Autor svoje nepochopení potenciálu docela mistrně skryl za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 4. 2009 12:39

    Jaroslav Souček
    Autor svoje nepochopení potenciálu docela mistrně skryl za vcelku neutrální poslední odstavec. POtenciál není v vytváření fiktivních přátel/nepřátel, fanouškovských sítí, tvoření stupidních kvízu během pěti minut a ani spamovaním o novinkách. Jedná se především o komunikační otevřenou platformu, o možnostech vývoje aplikací nejen v rámci facebooku, ale i mimo něj a následné propojení. Díky api connections které face nabízí je možné propojeit i vlastní webové projekty a tady už opravdu veškerá omezení padají. To o co se autor opírá je pouze množství neúspěšných pokusů, vycházejících ze špatného provedení, přehnaného očekávání a myšlenková prázdnota neúspěšných kampaní. Pokud chybí myšlenka je snadné neúspěšnost hodit na nefunkčnost social site.... Zásadní rozpor je v tom že nemůžeme k SMM přistupovat se starou optikou a snažit se prázdnotu produktu či služeb schovat za pestrý vizuál, líbivý claim, či "cute" logo...to ve SMM nefunguje a chce to nápad a zaujetí....spolutvorba ja zaklínadlo doby a jediný nástroj interakce....viz nejmenovaný fast food řetězec a jeho kampaň vyměn burgra za přítele (smázneš frienda z face a dáme ti burgr :-)) jako moc pěkný projekt z českých luhů a hájů považovaji Shine your city green a další přijdou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).