Zajímavá definice infografiky. Hlavní myšlenkou infografiky je zobrazovat informace zjednodušeně, pomocí symbolů, piktogramů a ilustrací. To vše pro výrazně jednodušší pochopení předávaných dat. http://marketingovagaraz.cz/tvorba-infografiky/
Radí tam, že mají být texty české, ale sami používají anglické pojmy, navíc s anglickým slovosledem.
Také mě to nepřipadá jako unikátní text, ke kterému sami nabádají.
Takže se přikláním k názoru, že tu šlo hlavně o link na jiný web. Článek ale není označen jako PR. Nebo to už se neoznačuje?
Dle mého názoru spíš hlavně pro ty co tuší, ale neřídí se tím. Své weby si spravuji kompletně sám, takže rozhodně nejsem žádný konzultant, ale když vidím různé nabídky firem, které se optimalizací živí, tak přemýšlím, zda se mi chce brečet nebo smát. Bylo by krásné, kdyby se tímhle všichni řídili, to by se internet zlepšil a vyčistil od odpadu.
Ono je to zhruba o tom, ze kazda vetsi firma ma urcite aspon jednoho cloveka kterej aspon tusi jak by to melo byt. Jenze ten clovek prevazne neni ten spravnej managor ... zadarmo to (logicky) delat nebude, a vidi to tak, ze dobrovolne se prihlasit = prace navic a 00prd z toho.
Takze prijde nejakej managor, s tim, ze taky potrebujou to SEO ... a tudiz si na to necha schvalit mar mega "badzet" ... za to se vytiskne par sanonu nic nerikajicich plku, nekolik prepravek barevnych eltaku na kridaku o tom, jak bude vse uzasny ... z hnusnyho webu se udela jeste hnusnejsi ... a ...nulovej vysledek se svede na pocasi/postaveni marsu a venuse/...
Mam tu cest to sledovat na vlastni oci ... o weby se "staraji" pipiny v marketingu, jedna vetsi kravina za druhou, vyhazujou se statisice (protoze ted hned okamzite potrebujou policko semhle ... a pak tamhle ... aniz by se resilo, ze ty data nebude nikdo naplnovat) a pritom na webu nejsou k dohledani u produktu v danym oboru tak zakladni informace, jako rozmery ... natoz aby tam byla fotka (80% produktu nema ...).