Hlavní navigace

Infografika: Internetové reklamě se daří

Daniel Dočekal

Internetové reklamě se v ČR daří, krizi překonala a v letošním roce by měla dosáhnout obratu 12,9 miliard korun. V celkovém reklamním mixu má internetová reklama 17,4% podíl.

Čtvrtá infografika z dílny Effectix.com a projektu Doba webová v číslech se zaměřuje na internetovou reklamu. Vedle údajů o internetové reklamě v Česku také tradičně obsahuje data získaná z více než 2100 webů, které Effectix.com spravuje a má přístup k datům z Google Analytics. 

V tiskové zprávě jsou k dispozici některé další informace, které v infografice nejsou. Dozvíte se tam například, že nejpoužívanějším reklamním formátem je banner o rozměru 300×600 bodů (nejpoužívanějším s ohledem na obrat v ceníkových cenách).

Infografika: Internetové reklamě se daří

Infografika: Internetové reklamě se daří

Našli jste v článku chybu?
27. 6. 2013 8:33
Muzz (neregistrovaný)

můžete poradit vhodnou kombinaci doplňků request policy, adblock, cookie , manager, noscript, element hiding helper a ghostery? Totiž zzačíná toho být moc a kvalita doplňků pro operu a chrome je tristní. PS: Ghostery je OK, je všude stejný, jenže noscript a adblock (a blokace html elemtnuů) je v opeře a chrome bída. Má mizerné UI.