Instagram.com se mění v kompletní webovou podobu účtu uživatele

Původní Instagram.com byla pouze webem služby, používané výhradně v mobilních telefonech. Nedávno přidala možnost přístupu k účtu. A nejnovější změna je ještě radikálnější.

Instagram – www.instagram.com – vznikl jako výhradně mobilní služba. Fotit, prohlížet fotky a vůbec dělat cokoliv bylo možné pouze na mobilních telefonech. Lépe řečeno, dlouhou dobu pouze na iPhone, až později (a za velkého odporu původních uživatelů) i na Androidu. V průběhu času přišla podstatná změna, Instagram byl za miliardu dolarů (původní cena, konečná byla vlivem cen akcií Facebooku podstatně nižší) koupen Facebookem.

Content

Koupě Facebookem přinesla řadu změn. Násilné počeštění například – místy nesmyslné („Vzal jsem si fotku“ místo „I took a photo“) a hlavně nevyhnutelné (jediná možnost – přepnout celý telefon do angličtiny). Facebooku je přičítán i podivný pokus o typicky uživatelsky nepříliš příznivé Podmínky užívání. A Facebook je také za kompletním přesunem uživatelské podpory do běžných „kanálů“ Facebooku – tedy tam, kde se dočkáte jakékoliv odpovědi pouze výjimečně. Dalším typickým průvodním jevem je i to, že po vás Instagram může chtít průkaz totožnosti či pokračující rozepře mezi Twitterem a Instagram.

Pozitivní změnou byl vznik webové podoby Instagramu – tedy podoby obsahující fotky a umožňující další činnosti – uživatelské profily zavedl Instagram v listopadu 2012. A čerstvě přichází poslední změna (oznámená v Introducing Your Instagram Feed on the Web) – adresa www.instagram.com se pro přihlášené uživatele mění v jejich profil. Ten umožňuje prakticky totéž co mobilní klient – dávat Líbí, komentovat, nahlašovat nevhodný obsah, zobrazovat a pracovat s profily dalších uživatelů (ty jsou v podobě spuštěné v listopadu) i nastavovat vlastní profil.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »