Hlavní navigace

Instagram prodlužuje uživatelská videa. Z patnácti sekund na šedesát

Autor: Instagram
Jan Beránek

Obrázková sociální síť rozšiřuje záběr. Novinka potěší ale i zadavatele reklamy. Další novinky by měly přicházet během letošního roku.

Čtyřikrát delší. Minutové spoty už mohou točit majitelé mobilů s Androidem nebo iOS. Firma bude možnost pouštět uživatelům postupně během následujících měsíců. Informuje o tom server VentureBeat

První, kdo si mohl novinku osahat, byly ale reklamní agentury. Pro ně je minutový formát zajímavý. Značky jako T-Mobile nebo Warner Bros už ho testovaly během letošního Super Bowlu.

Instagram přitom video před třemi lety rozjížděl víceméně jen jako reakci na konkurenční Vine. Loni na podzim spustila sociální síť i kanál podobný Twitter Moments. 

FIN17_bilka

Nejde o jedinou novinku, kterou služba letos chystá. Internetem už zahýbaly výzvy k zapnutí upozornění na nové příspěvkyZáplava návodných obrázků se srdceryvnými výzvami byla v řadě případů doplněna i zaručeným datem, kdy Instagram zapne podobné filtrování, jako už roky používá Facebook a jaké aktuálně nasazuje Twitter

Jenže, Instagram se k tomuto kroku chystá někdy v průběhu tohoto roku, nikoliv tedy dnes či zítra (viz Instagram začne řadit fotky a videa podle algoritmu, jako Facebook).

Našli jste v článku chybu?
31. 3. 2016 5:27

Díky bohu za kvalitní neoficiální aplikaci 6tag pro Windows Phone, ve které je možnost takové příspěvky nezobrazovat.

30. 3. 2016 17:37
Hmm (neregistrovaný)

Reklamní agentury to možná potěší, ale oprvdu si myslí, že na ty jejich nesmyslné reklamy bude někdo koukat? Teda pár nemocných pomatenců, co kouká na všechno a lajkuje všechno možné, se asi najde, ale ti asi nebudou zrovna tou kupní silou.

Už teď je to někde děs přeskakovat ty "Sponsored" fotky, co zaplevelují timeline.