Instagram uvádí Hyperlapse, aplikaci pro natáčení zrychlených videí

Tak tohle se Instagramu skutečně povedlo. Zrychlená (time-lapse) videa vypadají výborně a mají jasný potenciál brzy zahltit sociální sítě. Posuďte sami.

Zatímco Microsoft nedávno oznámil, že na nahrávání zrychlených (nebo, chcete-li, časosběrných, time-lapse) videí pracuje, Instagram právě dnes do App Store uvolnil funkční aplikaci, která to už umí.

Jejím základem je stabilizace obrazu, pro kterou – podle článku na Wired.com – vývojáři využívají gyroskop zabudovaný v telefonu. Umožňuje jim to udržet video stabilní i při pohybu a zároveň nepotřebují velký výpočetní výkon k přepočítávání jednotlivých záběrů.

Výsledkem jsou až 12tinásobně „zrychlená“ videa, která i z jinak dlouhotrvajících nudných činností, jako je cesta do práce, umí vytvořit zajímavý časosběrný dokument o přijatelné délce.

Instagram odolal pokušení zahrnout novou funkcionalitu do své stávající aplikace a poprvé vydává úplně novou aplikaci Hyperlapse. Zatím je dostupná jen pro iOS, verze pro Android by ale měla brzy následovat.


Autor: Instagram

Aplikace je lokalizovaná do češtiny, nevyžaduje žádné přihlášení nebo registraci a má velmi jednoduchý design. Poté, co jí povolíte přístup ke kameře a mikrofonu, zobrazí se na obrazovce jediný ovládací prvek: tlačítko pro spuštění nahrávání. 

Pokud nejsou pro natáčení dobré světelné podmínky, aplikace vás na to automaticky upozorní. Klepnutím na displej můžete kameru zaměřit na určitý objekt. Po ukončení nahrávání pak můžete zvolit rychlost, na kterou chcete nahrávku zrychlit (od 1× do 12×).

UX16

Aplikace pak časosběrný snímek buď uloží mezi fotografie, nebo vám nabídne jeho sdílení na Facebook nebo Instagram. 

Zdroj: Blog Instagramu

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 8. 2014 19:33
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»