Hlavní navigace

Interactive House monitoruje reklamu na webu

22. 11. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost Interactive House uvedla na trh nový monitoring reklamy. Ten podle Interactive House není prováděn strojově, což by znamenalo, že čtyřikrát týdně člověk prohlédne reklamní plochy a zaznamená informace o běžících kampaních. Podle serveru iStrategie jako první začalo nový monitoring využívat vydavatelství Mafra.

Společnost Interactive House uvedla na trh nový monitoring reklamy. Ten podle Interactive House není prováděn strojově, což by znamenalo, že čtyřikrát týdně člověk prohlédne reklamní plochy a zaznamená informace o běžících kampaních. Podle serveru iStrategie jako první začalo nový monitoring využívat vydavatelství Ma­fra.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).