Hlavní navigace

Internet Billboard bude dodávat reklamu do televizních settop boxů

Patrick Zandl

Reklamu do digitálních televizních set-top boxů bude dodávat společnost Internet Billboard. Půjde o JPEG, které se na televizi zobrazí po dobu přepínání mezi televizními kanály, která je u digitálního IPTV vysílání poměrně dlouhá. Internet Billboard je dodavatelem technologie, reklamu si budou zajišťovat jednotliví provozovatelé distribučních sítí a bude pro ně představovat další příjem z IPTV. V první fázi bude spolupráce zahájena s O2TV a některými regionálními IPTV sítěmi, u UPC zatím taková…

Reklamu do digitálních televizních set-top boxů bude dodávat společnost Internet Billboard. Půjde o JPEG, které se na televizi zobrazí po dobu přepínání mezi televizními kanály, která je u digitálního IPTV vysílání poměrně dlouhá. Internet Billboard je dodavatelem technologie, reklamu si budou zajišťovat jednotliví provozovatelé distribučních sítí a bude pro ně představovat další příjem z IPTV. V první fázi bude spolupráce zahájena s O2TV a některými regionálními IPTV sítěmi, u UPC zatím taková forma reklamy fungovat nebude. Zaznamenáno na IAC2011.

Našli jste v článku chybu?
5. 5. 2011 10:18

Jedna sekunda úplně stačí... Když udělají jednoduché reklamy a budou počítat se "surfovači po kanálech", tak to svůj účel v pohodě splní. Billboard u dálnice vstřebáváš tři sekundy a to u toho ještě řídíš... :-)

4. 5. 2011 10:40

hehe... takže si lidé zaplatí za obsah a jako bonus jim operátor nabídne víc reklamy ;) to je fér ne :D Normálně se sice platí za odstranění reklamy, ale proč to nezkusit obráceně... Ještě navrhuji start-up reklamu a shutdown reklamu... Pak možná reklamu pro případ přerušení datového toku (což bude u O2 dost často).