Hlavní navigace

Internet BillBoard a ETARGET si nechtějí konkurovat

Jiří Macich ml.

Společnosti Internet BillBoard a ETARGET se dohodly na spolupráci. Jejich reklamní systémy si nemají nadále konkurovat. Nebudou totiž svým zákazníkům nabízet totožné formáty reklamy. ETARGET se bude nyní věnovat jen kontextové reklamě s placením za kliknutí (PPC). Internet BillBoard se hodlá zaměřit naopak na tzv. intextové reklamy. V tomto formátu vidíme nový potenciál pro všechny zadavatele reklamy na Internetu, uvedl generální ředitel Karel Pavlíček. Reklamu si totiž zákazník vyžádá sám…

Společnosti Internet BillBoard a ETARGET se dohodly na spolupráci. Jejich reklamní systémy si nemají nadále konkurovat. Nebudou totiž svým zákazníkům nabízet totožné formáty reklamy. ETARGET se bude nyní věnovat jen kontextové reklamě s placením za kliknutí (PPC). Internet BillBoard se hodlá zaměřit naopak na tzv. intextové reklamy. V tomto formátu vidíme nový potenciál pro všechny zadavatele reklamy na Internetu, uvedl generální ředitel Karel Pavlíček. Reklamu si totiž zákazník vyžádá sám najetím myši nad v textu zvýrazněné klíčové slovo. V průběhu května uvedeme formátovou novinku: intextovou reklamu zobrazující video, grafiku, loga i text s možností platby nejen za kliknutí, ale i zobrazení, nastiňuje Karel Pavlíček další plány společnosti Internet BillBoard. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
16. 4. 2008 17:21
FiJi (neregistrovaný)
To je tedy nápad, vydávat takovouhle tiskovou zprávu. Obyčejně se antimonopolní úřad snaží kartelovou dohodu nějak prokázat, a tady o tom vydají rovnou tiskovou zprávu…