Internet BillBoard a ETARGET si nechtějí konkurovat

Společnosti Internet BillBoard a ETARGET se dohodly na spolupráci. Jejich reklamní systémy si nemají nadále konkurovat. Nebudou totiž svým zákazníkům nabízet totožné formáty reklamy. ETARGET se bude nyní věnovat jen kontextové reklamě s placením za kliknutí (PPC). Internet BillBoard se hodlá zaměřit naopak na tzv. intextové reklamy. V tomto formátu vidíme nový potenciál pro všechny zadavatele reklamy na Internetu, uvedl generální ředitel Karel Pavlíček. Reklamu si totiž zákazník vyžádá sám…

Společnosti Internet BillBoard a ETARGET se dohodly na spolupráci. Jejich reklamní systémy si nemají nadále konkurovat. Nebudou totiž svým zákazníkům nabízet totožné formáty reklamy. ETARGET se bude nyní věnovat jen kontextové reklamě s placením za kliknutí (PPC). Internet BillBoard se hodlá zaměřit naopak na tzv. intextové reklamy. V tomto formátu vidíme nový potenciál pro všechny zadavatele reklamy na Internetu, uvedl generální ředitel Karel Pavlíček. Reklamu si totiž zákazník vyžádá sám najetím myši nad v textu zvýrazněné klíčové slovo. V průběhu května uvedeme formátovou novinku: intextovou reklamu zobrazující video, grafiku, loga i text s možností platby nejen za kliknutí, ale i zobrazení, nastiňuje Karel Pavlíček další plány společnosti Internet BillBoard. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 4. 2008 21:58

Školení Jak vytvořit rychle jednoduchý web

  •  
    Jak mít na Internetu blog.
  • Jak si založit web na Wordpressu.
  • Jak pokračovat v jeho provozování.

Detailní informace o školení Jak vytvořit rychle jednoduchý web »