Hlavní navigace

Internet Billboard se omlouvá hendikepovaným uživatelům

Jiří Macich ml.

Na samém konci loňského roku jsme vás informovali o nepříjemnostech, které hendikepovaným uživatelům způsobovala intextová reklama společnost Internet Billboard. Ta se ihned po medializaci problému začala zajímat o řešení a tento týden oznámila, že její intextové kampaně již nezpůsobují problémy uživatelům odečítačů obrazovky. Na článek, popisující uvedený problém, jsme zareagovali hned druhý den po zveřejnění. Chybu jsme odstranili a reklamní texty už nejsou screenreadery načítány. Všem…

Na samém konci loňského roku jsme vás informovali o nepříjemnostech, které hendikepovaným uživatelům způsobovala intextová reklama společnost Internet Billboard. Ta se ihned po medializaci problému začala zajímat o řešení a tento týden oznámila, že její intextové kampaně již nezpůsobují problémy uživatelům odečítačů obrazovky. Na článek, popisující uvedený problém, jsme zareagovali hned druhý den po zveřejnění. Chybu jsme odstranili a reklamní texty už nejsou screenreadery načítány. Všem slabozrakým uživatelům internetových stránek se touto cestou omlouváme, uvedl Karel Pavlíček, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Internet Billboard.

Intextová reklama obvykle funguje tak, že pokud uživatel přejede kurzorem myši nad zvýrazněním slovem, objeví se mu v nějakém plovoucím rámečku nebo bublině reklama. Jenže intextová reklama v podání společnosti Internet Billboard byla implementována tak nešťastně, že obtěžovala zrakově postižené uživatele využívající odečítače obrazovky, které obsah intextové reklamní bubliny četly spolu s obsahem webu. Není to chyba intextové reklamy jako takové. Při prostém nastavení display:none pro onu reklamní bublinu si s reklamou screenreadery dovedou poradit. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?