Hlavní navigace

Internet Effectiveness Awards 2011 zná své vítěze

29. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Hlavním vítězem letošního ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) se stal projekt Výmoly.cz, který vznikl jako reakce na neutěšený stav českých silnic. Řidiči mohou od 24. ledna přidávat a publikovat na webových stránkách Výmoly.cz fotografie i videa nebezpečných míst. Udáním detailní pozice výmolů na mapách motoristé upozorňují ostatní řidiče na nebezpečná místa na českých silnicích. 

Hlavním vítězem letošního ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) se stal projekt Výmoly.cz, který vznikl jako reakce na neutěšený stav českých silnic. Řidiči mohou od 24. ledna přidávat a publikovat na webových stránkách Výmoly.cz fotografie i videa nebezpečných míst. Udáním detailní pozice výmolů na mapách motoristé upozorňují ostatní řidiče na nebezpečná místa na českých silnicích. 

Celkem tři ocenění si odnesla společnost Asiana. Získala první místo v kategorii B2B za své online platební centrum. Současně obsadila s portálem Letuška.cz první místo v kategoriích Spotřební zboží a služby a Nejlepší užití on-line prodeje zanovou generaci rezervačního systému Symphony pro on-line rezervace letenek a návazných cestovních služeb a hotelů. Podle Josefa Trejbala, ředitele portálu Letuška.cz, nový systém zvýšil firmě online prodeje o 30 procent. 

V kategorii Ocenění za inovace zvítězila aplikace TAXIcheck od společnosti Et netera, která je mimo jiné také mezi nominovanými projekty v letošním ročníku ankety Křišťálová Lupa.

BRAND24

Kompletní seznam vítězů IEA 2011 v jednotlivých kategoriích:

  • Charita, lidská práva a životní prostředí – charitativní portál Darujsprávně.cz
  • Business to Business – platební centrum Asiana
  • iDNES kategorie čtenářů – ON-LINE, SMS a MOBILNÍ jazyky – efektivní inovace v jazykovém vzdělávání (smsjazyky.cz)
  • Auto-moto – portál Výmoly 2011
  • Spotřební zboží a služby – portál Letuška.cz
  • Bankovnictví a finance – aplikace Pojišťovna
  • Nejlepší mobilní aplikace a užití mobilního marketingu – aplikace TAXICheck
  • Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu – Puma Creative Factory
  • Nejlepší použití videa – Nokia FAMU – Ukaž co s ní dokážeš ty! 
  • Nejlepší užití on-line prodeje – portál Letuška.cz
  • Nejlepší mediální kampaň – kampaň na podporu Darujsprávně.cz
  • Nejlepší portál – mobilní sázení Fortuna
  • Ocenění za inovace – aplikace TaxiCheck
  • Grand Prix – portál Výmoly 2011

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).