Hlavním vítězem letošního ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) se stal projekt Výmoly.cz, který vznikl jako reakce na neutěšený stav českých silnic. Řidiči mohou od 24. ledna přidávat a publikovat na webových stránkách Výmoly.cz fotografie i videa nebezpečných míst. Udáním detailní pozice výmolů na mapách motoristé upozorňují ostatní řidiče na nebezpečná místa na českých silnicích.
Celkem tři ocenění si odnesla společnost Asiana. Získala první místo v kategorii B2B za své online platební centrum. Současně obsadila s portálem Letuška.cz první místo v kategoriích Spotřební zboží a služby a Nejlepší užití on-line prodeje zanovou generaci rezervačního systému Symphony pro on-line rezervace letenek a návazných cestovních služeb a hotelů. Podle Josefa Trejbala, ředitele portálu Letuška.cz, nový systém zvýšil firmě online prodeje o 30 procent.
V kategorii Ocenění za inovace zvítězila aplikace TAXIcheck od společnosti Et netera, která je mimo jiné také mezi nominovanými projekty v letošním ročníku ankety Křišťálová Lupa.
Kompletní seznam vítězů IEA 2011 v jednotlivých kategoriích:
- Charita, lidská práva a životní prostředí – charitativní portál Darujsprávně.cz
- Business to Business – platební centrum Asiana
- iDNES kategorie čtenářů – ON-LINE, SMS a MOBILNÍ jazyky – efektivní inovace v jazykovém vzdělávání (smsjazyky.cz)
- Auto-moto – portál Výmoly 2011
- Spotřební zboží a služby – portál Letuška.cz
- Bankovnictví a finance – aplikace Pojišťovna
- Nejlepší mobilní aplikace a užití mobilního marketingu – aplikace TAXICheck
- Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu – Puma Creative Factory
- Nejlepší použití videa – Nokia FAMU – Ukaž co s ní dokážeš ty!
- Nejlepší užití on-line prodeje – portál Letuška.cz
- Nejlepší mediální kampaň – kampaň na podporu Darujsprávně.cz
- Nejlepší portál – mobilní sázení Fortuna
- Ocenění za inovace – aplikace TaxiCheck
- Grand Prix – portál Výmoly 2011
Zdroj: tisková zpráva