Hlavní navigace

Internet Explorer má aktivní "Do Not Track", nelíbí se to inzertnímu průmyslu

Daniel Dočekal

 Interactive Advertising Bureau (IAB) a Digital Advertising Alliance (DAA) vyjadřují znepokojení nad aktivovaným „Do Not Track“ v poslední, desáté, verzi prohlížeče Internet Explorer. Tu najdete ve Windows 8 Release Preview. Podle DAA by „Do Not Track“ mělo být volbou uživatele a automatické zapnutí Microsoftem jde nad rámec doporučení. Podle  IAB i DAA něco takového vede k likvidaci inzerce. Prezident IAB to dokonce doprovází slovy, že „Něco takového … omezí tok obsahu podporovaného inzeráty,…

 Interactive Advertising Bureau (IAB) a Digital Advertising Alliance (DAA) vyjadřují znepokojení nad aktivovaným „Do Not Track“ v poslední, desáté, verzi prohlížeče Internet Explorer. Tu najdete ve Windows 8 Release Preview.

Podle DAA by „Do Not Track“ mělo být volbou uživatele a automatické zapnutí Microsoftem jde nad rámec doporučení. Podle  IAB i DAA něco takového vede k likvidaci inzerce. Prezident IAB to dokonce doprovází slovy, že „Něco takového … omezí tok obsahu podporovaného inzeráty, který informuje, baví a těší spotřebitele v USA a ve světě“.

Zdroj: Ad Groups: Explorer 10 „Do Not Track“ Default Kills Search

Našli jste v článku chybu?
2. 6. 2012 14:09

Používám AdBlock a popravdě se nestačím divit, jak ten Internet vypadá "jinak", když sedím u počítače někoho jiného... :-))

3. 6. 2012 15:02

Ano, ano, je fascinující jak lidé (a bohužel hlavně inzerenti) uvěřili, že snad internetová reklama dokáže nějak cílit. A že to má něco společného se šmírování a cookies.

Smutná ukázka.