Vydavatelství Economia vydávající Hospodářské noviny a provozující zpravodajský server iHNed.cz, znovu deklaruje, že se chce více zaměřit na své internetové projekty a v rámci vydavatelství minimálně zrovnoprávnit tištěné a internetové zpravodajství. Nedávno došlo k personálním změnám, o kterých jsme vás již informovali.
Internet je nyní pro Economii prioritní v tom smyslu, že se důležité zprávy nebudou šetřit pro tisk, ale přednostně budou vycházet na Internetu, což je samozřejmě mnohem pružnější forma zpravodajství. Economia i díky tomu chce do konce roku pokořit hranici milionu reálných uživatelů iHNed.cz měsíčně. Dopomoci by k tomu mohly i některé možné akvizice. Akcionáři nám v tomto směru dali volnou ruku. Získání zajímavých projektů za přiměřenou cenu budeme pečlivě zvažovat,
říká Jiří Holna, ředitel divize Economia On Line. V internetovém zpravodajství chce Economia jít i cestou multimédií. Obecně platí, že největší ohlas mají krátká unikátní videa, která ani nemusí mít televizní kvalitu. Vedle streamu samozřejmě budujeme i klasické videozpravodajství, kde velkou šanci a mezeru na trhu vidíme hlavně v ekonomické oblasti,
říká Zdeněk John, současný šéfredaktor iHNed.cz. (M&M)