Nejenze praktikuji tyto hyenisticke metody, ale navic jejich obchodni metody nejsou spolecensky zrovna korektni. Zpusob, jakym jednaji se zamestnanci se da rict jednoduse tak, ze pokud se stane prusvich, jednoduse si nekoho vyberou a verejne jej odepisou tak, ze na nej svedou vinu. Mne se to sice nestalo, ale znam par lidi, kterym se to tam stalo a navic se to i primo v GLOBE povida.
Kdyz jsem prisel na nekolik bezpecnostnich der v QMAILU, ktery GLOBE pouziva a upozornil na ne, misto podekovani mne vyrazili a jestli si na mne vymysleli nekolik krivych obvineni, ktere se jim ale nepodarilo prokazat. SPolecne se mnou vyhodili nejlepsiho cloveka z HelpDesku.
Jedna holcina, ktera asi drzi jak vedeni, tak dalsim lidem v GLOBE mne nemela v lasce, mozna proto jsem tam skoncil.
Muj odchod nebyl jednoduchy, nemohli si dovolit mne jen tak ztratit a tak si to pojistili. Sepsali se mnou jeste jednu - novou smlouvu (bez preruseni prace) a tu po mesici (kdyz jsem to dodelal) zrusili. To zase neni fer vuci zamestnanci.
Ty me znas osobne? Urcite ne, protoze takovejhle blabol bys nenapsal...
Asi budes z GLOBE.... asi vim i kdo jsi, protoze HEMELIKU, HEMELIKU, to uz jsem v jednom e-mailu jednou cetl....
Nejmenujes se nahodou Jakub Ditrich??
HAHA!
(stejne se zapres)
Priprav si belik s vodou, az Ti zase chytne serverovna.
Uz jste opravili tu diru v QMAILU? Tu na kterou jsem upozornoval? Ta, ktera obcas s sebou vezme jeden blok (tj 512 schránek), kdyz se maze jedna schranka? pravdepodobnost 1:1000 je prece jenom moc, pri poctu zakazniku...
...a pakze se u GLOBE posta neztraci... ja vim sve....
Tak schvalne - pro priklad - i na SEZNAM.cz pouzivaji QMAIL. Zkuste si tam nekdo zrusit schranku... nejde to, mate ji opravdu naveky! Maximalne ji zablokuji, ale nezrusi ji fyzicky, znovu si ji nezaregistrujete... majly se vracet nebudou...
Bojej se to mazat!
I vyrobce systemu mne utvrdil v tom, ze o tomto problemu vedi, ale ze nevedi proc. Kdyz jsem jim to popsal, vysmali se mi, ze pry to testovali stovky zkusenych programatoru po celem svete a nenasli to... popsal jsem jim krok za krokem, co maji udelat, aby shodili ten blok, oni si to zkusili a dneska mam licenci na QMAIL zadarmo jako odmenu... na QMAIL bych ale postu nedal...
R
P.S.: Pokud nejsi Ditrich, pak budes zcela urcite obycejnej trubec....aspon si neco zjisti, cist muj starej (hodne starej) web umi kazdej. Ty stranky nejsou prezentacni, slo mi jen o prestizni e-mailovou schranku.
nejsem jakub ditrich (stejne neuveris), nicmene jako globe zakaznika mne samozrejme zajima deni okolo globe. Proto ctu lupu, proto sleduji reakce jejich zakazniku, proto jsem se dostal i do tohoto diskuzniho fora a precetl si tvuj prispevek. to co jsi naznacil bylo pomerne zavazne, proto jsem se podival na tvuj web abych zjistil vice informaci - a svuj pocit z celeho meho pocinani popsal do sveho prispevku.
Tvoje reakce mne v tuto chvili utvrdila v tom, ze globe neopustim, mimo jine proto, ze jsi mne svymi prispevky nepresvedcil o kredibilite svych argumentu.
vsiml sis nekde, ze bych ja tebe nazyval trubcem popr. volem? Znas vyznam tech slov? Rika ti alespon neco vyraz slusna komunikace? Nebo jsem ti skutecne slapl na kuri oko (vis co je to kuri oko)? Skutecne mas neodolatelnou touhu mit posledni slovo, nejlepe nejak vulgarne opeprene?
skoncil jsi u nas proto, ze sis v praci delal sve soukrome projekty, vodil sis na pracoviste cizi lidi a byl v duvodnem podezreni ze jsi stopil disky a HW za tricet tisic. Bud rad ze jsme to nedali policii.
policii jste to dali. Prosetrilo se to a ukazalo se, ze pravdu mel Hemelik a ne GLOBE. To ty ale popres.
Co chces davat pravnikovi? Diskusi na LUPA?? To snad nemyslis vazne :-)))))))))))))). Kazdopadne si poslus. Zkouseli jste mou osobu poskodit uz nekolikrat. Resp. Jakub Ditrich se pokousel.
Jinak na svych soukromych projektech jsem v GLOBE delal, to mas pravdu. Jenze po pracovni dobe a vsichni o tom vedeli, vcetne Tebe celou dobu, takze to neni dobrej duvod. Vis, behem pracovni doby by to ani neslo, kdyz jsem mel telefon malem nalepenej na oblicej cely den. Holky mi tam prepojovali uplne vsechno. Pomer 100 hovoru ke mne a tak 10 hovoru k nim. I Radka mi to potvrdila, pry dostala tyhle instrukce od Barci a Irci.
Cizi lidi jsem si do GLOBE NIKDY nevodil a to zdruraznuji!
Ten nesmysl s HW resila - a vyresila policie a dala za pravdu mne.
Doufam, ze se nedivis, proc mam na GLOBE hodne skipnute nazory. Nechovate se korektne ani ke svym zamestnancum.
Nasim klientum prevadim weby na psa, pipni atd prednostne, pokud jsou u GLOBE a navic uplne zadara. Zrovna ted rusim detskyinternet.cz :-). Jeste jich prevedu hodne, neboj, budete mit volne misto na disku.
Uz jsem zrusil i x-anita.com a v podstate vsechno, co jsem do globe behem me pracovni doby dohodil.
Proti Tobe osobne jsem nikdy nic nemel, nemam a pokud zustanes takovy, jaky jsi vzdycky byl, tak ani mit nebudu. Zlo tam dela Jakub. Ty to pak diplomaticky urovnavas. Tak Te vidim.
Oooo Radku Hemeliku,
odborniku na Qmail (http://google.com/search?q=radek+hemelik+qmail) podelis se se mnou jeste o nejake to moudro? Kdyz uz o necem blabolis tak si ty lzi vymysli alespon trochu verohodnejsi (a mozna bys prisel, ze to co rikas jsou *uplne* blaboly.)
Ze se nestydite! Na Lupe se uz zase pomlouva Telekom. Pritom MY, pracujici LID moc dobre vime, ze Telekom je nejlepsi, ostatni mu nesahaji ani po kotniky a vsechno je rizeno zahranicnimi zaprodanci a ztroskotanci!
A pritom mate psat o nejvetsi tragedii v dejinach nasi vlasti, o 911 :-))
Bodet by se dalo na help-line dovolat, kdyz vola kazdy. Ja, kdyz mam problemy s nejakou sluzbou u jakekoliv spolecnosti a nemuzu se dovolat na jejich callcentrum, tak je mi jasne, ze problem asi neni u me a proto se jiz volat nepokousim. To jen ceskemu narodu nestaci sdeleni na webu, potrebuje slyset od operatora, ze to skutecne nefunguje. A diky temto lidem se neda na nektera call centra dovolat....:-)))
Zkus si ted precist informace na webu (http://www.iol.cz/cze/informace/article.asp?id=54157&cat=2148&ts=6ec15) a zaroven se dovolat na 0800184084. Nedovolas se, protoze kazdej se pta, co je s jeho starou postou. V clanku je jasne napsano, ze se stara posta migruje.
Cituji: Vaše schránka je v současné době již plně funkční na novém systému iPlanet. V následujících hodinách bude přesunut obsah a nastavení vaší staré schránky do schránky nové, u zákazníků služeb INTERNET OnLine bude tento proces trvat 24 hodin, u zákazníků služeb QUICK.cz přibližně 6 dní.
Me se to zda jako plnohodnotna informace a nevidim duvod kvuli tomu volat na callcenrum, abych se dozvedel to same......:-))))
Kdyby na jejich webu ta "plnohodnotna informace" byla vcas, tak by bylo vse OK. Jenze oni to tam vyvesili pekne pozde. Na datum vyveseni se moc nekoukejte, protoze mam pocit, ze si tam pisou co chcou (mozna to vcera vyvesili, ale minutu pred pulnoci :-) ). Zprava ze 7.9. o ukonceni v pondeli odpoledne mi taky nejak unikla - v pondeli jsem si prohlizel vsechny zpravy od IOLu nekolikrat a byla tam jen ta zprava ze 6.9. o dokonceni migrace v nedeli. Nejhorsi je na IOL proste to jejich informovani o problemech - zatim meli vzdycky spozdeni (jestli vubec neco nakonec vyvesili).
informace byly vyvesene jiz vcera, predpokladam dopoledne, nebor v 15:30 jsem si je v klidu precetla....takze si schovej svoje minmuty pred pulnoci na neco jineho
Nejhorší na tom je, že jsem platícím zákazníkem IOL (nebylo zbytí, původní bonus IOL zdarma k ISDN vzal po několika měsících zasvé)a stejně mi to nepomůže.
Ještě včera nefungovala dobře DNS (nastavíl jsem důvěřivě jména serveru do klienta na pop3.iol.cz a mail.iol.cz, jak radí stránky IOL), protože při zadání pingu na pop3.iol.cz vypíše systém novou IP adresu (194.228.2.72) ale ta je zatím mrtvá - server nedává odezvu a včera fungovala ještě stará adresa(194.228.41.3). U SMTP (mail.iol.cz) je to totéž.
Nefunguje ani přístup přes HTML rozhraní - kouká na mně prázdná stránka a na zákaznickou linku IOL se nedá dovolat (proč asi..?!)
Možná tam ping (ICMP echo request/reply) zakázaný je, pak ale tento server neodpovídá požádavkům základního standardu STD 3 - RFC1122 ( Requirements for Internet Hosts -- Communication Layers ):
Viz:
http://www.freesoft.org/CIE/RFC/1122/46.htm
"Every host MUST implement an ICMP Echo server function that receives Echo Requests and sends corresponding Echo Replies"
RFC1122 vyžaduje funkčnost ICMP echo právě kvůli tomu, aby bylo možné provádět jednoduchou diagnostiku.
No a pokud už tedy někdo chce testovat, jestli funguje aspoň smtp a pop3, tak stačí napsat:
Imho zakazani icmp echo NEPORUSUJE dane RFC. Kazdy TCP/IP
stack _MUSI_ icmp implementovat, to ano. Ale jiz nikde
neni napsano, ze router MUSI icmp echo dorucit. Tj, pokud
smazete cast kernelu kde se implementuje icmp echo -
porusujete tim RFC, pokud vsak na packet filteru icmp echo
zakazete, myslim, ze nikoliv.
Hmm.. proc ?:) Ja v RFC1812(cast 5.3.9) fakt nevidim
nic co by zakazovalo filtrovani ICMP echo. Zeptam se jinak,
pokud na routeru nastavim rate-limit na icmp echo na 10kbps
(rekneme pri FE), porusi tim RFC ci ne ?
JV
Nejsem IT specialista, mym oborem je uplne neco jineho. Takze na moznost zakazani pingu jsem nepomyslel. Jsem jenom uzivatel, ktery se skripenim zubu nakonec souhlasil, ze sluzba IOL puvodne deklarovana zadarmo (tedy ne zadarmo, byla zaplacena v poplatku za zrizeni ISDN, ze..)bude zpoplatnovana a za to jsem ocekaval vyssi spolehlivost nez u jinych nezpoplatnovanych kont, ktera mam i u jinych provideru.
Jinak sluzba DNS dava stejnou IP adresu, at uz napisu postaru mail.iol.cz nebo smtp iol.cz
A pri pristupu pres html nevidim NIC, tedy prazdnou obrazovku, nikoliv prazdny INBOX bez prichozich zprav. (Na to, ze jsem tam mel dve zpravy asi tak za 40k uz migujou dva dny...):-))
Proc potom najednou IOL odstranil dnes ze svych stranek pristup k poste vubec? Pokud je to zamer, nejak jsem to ve FAQ nenasel...
Opravdu nechápu, že jim to ještě někdo platí. To, že je přístup přes IOL nejdražší (ve srovnání s "bezplatnými" variantami) není těžké zjistit. Pak už si stačí to jen vyzkoušet a přijdete bez problémů i na to, že nějaká spolehlivost apod. jsou jen kecy, skutečnost je taková, že přes iol jsem míval problémy se připojit, přes bezplatný třeba WOL nikdy. A nikdy jsem se nesetkal s bezplatným dial-upem, který by byl horší než placený IOL.
Je tu ještě jeden aspekt, že kdo lže, ten krade. Proto se přimlouvám za to se se společnostmi s podobnými praktikami při první příležitosti rozejít. Je to rozhodně perspektivnější, než se s nimi pokoušet řešit technické problémy. Jedině tak se počet těchto zlodějů postupně sníží.
...myslim, ze to zjednodusujes, nazyvat zlodejem vsechny, co lzou, je nebezpecne zobecneni... tim nepopiram, ze jednani IOL je v poradku, ale chyby dela kazdy, jde o to, jak je resi a pokud ani to neuspokoji, pak se jako kazdy jiny zakaznik muzes rozhodnout pro zmenu providera....
naprostej souhlas... podle mne by na netu melo byt vsechno zadarmo a melo by to byt placeno shlednutim reklamy. Tak, jak to dela vetsina provideru, vcetne nas.
Jo-pozor, zmena, na strankach IOL je uz novy odkaz na vstup do mailu, ale system nezna moje stare usermame a heslo. Takze pockam do konce tydne, snad uz domigruju...
:-)
Rn
Oni vam sebrali bonus IOL zdarma k ISDN? A to jste si zrizoval ISDN v dobe, kdy byla smlouva o minimalni dobe pouzivani linky na 3 mesice nebo na rok a pul? Ja si to zarizoval pred 14 mesici. Premena na ISDN + USB modem Microcom + 3 roky placeneho pripojeni premenou za 999 Kc + 1 Kc a to byla smlouva jen na 3 mesice. Pripojeni mi dodnes funguje, i kdyz ho temer vubec nepouzivam, protoze nemam sebemensi duvod. Jediny rozdil mezi placenym pripojenim a free, je moznost pouzivat oba kanaly, tj. 128k, ale kdo by vyhazoval zbytecne penize oknem, ze?
Myslim, ze jedinym zpusobem, jak si muze clovek sam zajistit bezpecnost svych mailu, je nechat si preposilat kopii i na dalsi mail. Bylo tady uz nekolik afer ohledne poskytovatelu free mailu a urovni jejich sluzeb. Nekteri uzivatele se dokonce vyjadrovali v tom smyslu, ze videt na neci vizitce freemailovou adresu, nepodaji cloveku ani ruku. Jak je videt, mel jsem pravdu, mezi placenym a tzv. free pripojenim k netu neni vubec zadny rozdil.
Pane Zemane, jeste ze ten telecom mate. O cem byste jinak asi psal svoje bulvarni clanky pro tu skupinku antitelecomaku na tomhle serveru? Je tak hrozne pruhledne, kdo vas za tyhle clanky plati, ze je z toho cloveku trochu na zvraceni. Nezapomente, ze je zitra celkem smutne vyroci, treba vystourate, ze za teroristicke utoky muze taky telecom a Ladin je jeho akcionarem ....
Tak tato informace by me moc neprekvapila.
Konec koncu podle hesla "KDO LZE, TEN KRADE A KDO KRADE, MUZE I ZABIT" a podle mnozstvi lzi a lacnosti CTc bych tipoval ze par tisic mrtvych na konte mit klidne mohou. :-O
Tim, ze se nehezky vyjadruje o nejlepsim a nejskvelejsim svetovem telco opratorovi a tim i o delnicke tride. :o)))Delnicka trida pod vedenim Jany uz si najde zpusob, jak vsem nepratelum lidu zakrouti dvoulinkou!
No, bulvarni snad ne, ale takovy mozna trosku povrchni, resp. sity minimalne teplou jehlou - co myslite? Jak jinak si vysvetlit vetu "Od soboty probíhala migrace na nový poštovní server iPlanet (nyní z produkce Sun Microsystems, nemýlím-li se)." - staci se jen podivat na www.sun.com, abyste zjistil, ze iPlanet je opravdu produkt firmy Sun, nicmene neni to zadny mailserver, nybrz J2EE aplikacni server a takto jedna z dulezitych komponent architektury SunONE, ktera by mela byt otevrenou alternativou k Mrkvo$oftimu .NET... Pokud se tyka mailovych serveru, jsou to budto aplikace nezavisle na konkretnim aplikacnim serveru, nebo se jedna o standardni komunikacni sluzbu, ktera se k serveru iPlanet dodava a jmenuje se "Sun Internet Mail Server 4.0" nebo podobne - nicmene iPlanet je i v tomto pripade pouze aplikacni platforma na ktere to bezi (tedy de facto ekvivalentni databazove platforme nebo platforme OS atp.), nikoliv konkretni produkt mailserveru. Na iPlanet muze bezet i jiny mailserver nez od Sunu a, nemylim-li se(:-))))), i mailserver od Sunu muze bezet na jinem aplikacnim serveru, odpovidajicim danemu standardu J2EE - tak je totiz tahle architektura koncipovana... To jenom tak k te technicke strance onoho vyroku... Chapu, ze pokud clovek pise x clanku tydne a ma este furu jine prace, tak propadne jiste povrchnosti (navic se denne v tomto prostredi nepohybujete, tak to nevite z hlavy), ale u veci, ktere si lze tak snadno overit bych cekal, ze se vyroku typu "nemylim-li se" vyvarujete - zvlast kdyz prace s browserem je Vas denni chleba a je jasne ze si nejste jisty ;-))).
Kdyz clovek pise x clanku tydne a ma jeste furu jine prace, tak nepropadne povrchnosti, ale jednoduse nestiha veci tak, jak by si to predstavoval.
Clanek je tim kvalitnejsi, cim vice mu venujete casu (horni hranice je prakticky neomezena) - vyhovovalo by mi, kdybych se mohl jeden ci optimalne vice dnu rochnat v jednom tematu.
Bohuzel to nejde, ctenari si zadaji aktualnich informaci. Ale Vase kritika je konstruktivni, beru ji. Mohl jsem se tam podivat. :-)
No, já tedy paní Jano nevím, ale nezálohovat maily a znemožnit majitelům schránek k nim přístup na týden, mi připadá naprosto skandální. A je zcela lhostejno jestli se jedná o CTc nebo kohokoli jiného.
To, že se CTc ještě snaží kolem celé věci mlžit, je už jen třešinka na dortu.
Před časem se zde probíral výpadek pošty na Volném. Nemám pocit že se Telecomu věnují moc. Jenže je pravda že Telecom tomu svým chováním dává nejvíce důvod.
A ona to není pravda, Vám všechno funguje? Nám píší zákazníci, co je s jejich objednávkami!! Náhrada od Telecomu bude směšných 5 korun za den "neprovozu".
Mila Jano, na nejake zitrejsi vyroci s prominutim z vysoka seru a navic nechapu, co to ma co delat s nefunkcnosti placeny sluzby CT. Chcete to hodit na islamsky teroristy?
proboha, pochopte, že tohle je velký průser pro firmu, která je na emailu závislá. Samozřejmě, že pokud si tlacháte s kamarádkami o blbostech, je vám jedno, že přijdete o maily a že je NĚKOLIK DNÍ nedostupný mailbox. To je na vraždu!
ad. IGNUM: Akce Webhosting 1+1 ve zpravickach na Lupe : Myslim, ze by bylo vuci ctenarum ferove reklamu priste jasne oznacit slovem reklama a nemichat ji do zpravicek.
Jsou to jenom utrápený amatéři. Přišel jsem o dost důležité maily, přitom mi forwardy chodily na SMS i když se do pošty dostat nešlo, takže jsem věděl o které jsem přesně přišel. Je mi líto, že si jeden z největší ISP nedokáže obstarat operativně záložní servery a přesunout alespoň přijímání nových zpráv na ně. Zvláště u platících zákazníků by měla být péče a informovanost vyšší. Služby IOL využívám od roku 1997 (možná dříve) a problémy s poštovními servery je provázjí takřka neustále. Doufám, že to bude stát místo technického ředitele, nebo odejde sám. Eticky bych to považoval za dostatečnou kompenzaci. Ať už se někomu ztratila nedůležitá pošta, obchodní korespondence, či milostná psaníčka, není to vůbec nic příjemného a to jen kvůli tomu, že někdo nedělá dobře svojí práci. Zatím jsem nedostal ani e-mail od IOL s vysvětlením, či omluvou...
*******
a) Cesky Telecom je dynamickou spolecnosti, ktera spojuje moderni zpusoby rizeni s odpovednou a profesionalne odvedenou praci zamestnancu a orientaci na spokojenost zakaznika, s cilem pozvednout celkovou uroven telekomunikaci v CR.
*******
b) Cesky Telecom je post-komunistickou organizaci, ktera spojuje socialisticke metody rizeni s nedbalou a nekvalitne odvedenou praci zamestnancu a orientaci na vlastni zisk, s cilem zcela ochromit trh a dominovat telekomunikacim v CR.
Jestli takto bude probíhat i přečíslování, tak stůjte při nás všichni svatí. Obávám se, aby se ten den "D" trošku neprotáhl. Po dosavadních zkušenostech jsem skeptický :-((
Chces rict, ze Y2K se nas netykal, protoze mame 2 a roky a 10 mesicu spozdeni. Ted vsak konecne ruka technologickeho antikrista dopadne i na Prahu a ohromna exploze zizkovske centraly Ceskeho Telecomu srovna hlavni mesto se zemi.
Monopol se roztahoval a roztahoval, az praskl a znicil cely narod.
..nedbalou a nekvalitne odvedenou praci zamestnancu..
ad b) no jasně, všichni v Telecomu jsou hajzlíci, co nemakaj a navíc ještě záměrně....jak je snadné házet všechny do jednoho pytle, co? A nebo možná vůbec neznáte strukturu ČTc, jsou v ní i lidi, kteří musí makat, navíc to dělají rádi, práce je baví.... Tady plyvete oheň, ale važte slova, co Vás štve je politika ČTc (a mě taky!) a ne konkrétní technik, kabelář, obyčejný prodejceČtu to tady se zaujetím, respektuju všechny názory, ale tohle mě dokázalo nadzvednout ! Ano, byla jsem zaměstnancem té "socialistické" firmy.........(BTW ten zbytek v bodě b) beru jako pravdivý :-))
Presne tak. Mam uz 5 let email u VOLu a nikdy neztratili zadnou postu, i kdyz byl nekdy server nedostupny. Posta je alepson pro me to nejzakladnejsi a nejdulezitejsi na Internetu, pokud je nekdo tak totalne neschopny, ze (placenou ?!) schranku neni schopen udrzet v chodu tak at toho radeji necha. CTc byl vzdycky podnik plny nedouku, amateru a komousu.
Ani jsem si takovou samozrejmost neuvedomil, ale ja taky snad odjakziva pouzivam schranku na VOL, vsechny ostatni aliasy smeruju tam a jeste jsem neprisel o jediny email! Proste kdyz neco funguje, neni treba o tom psat clanky :-)
...predstavuji si te jako cloveka s nekolika vysokymi skolami, dostudovanym MBA, dokonalou znalosti problamatiky telekomunikaci a proaktivistu za demokracii, jedine pak akceptuji tvuj emocionalni vylev smerem k zamestnancum Ceskeho Telecomu.......
Vite, to co si myslim (nejen ja) o vecech jako MBA tu nemohu napsat :-) Presne tyto modni trendy jsou totiz duvodem toho, proc IOLu nejde posta. Drive jsme jako vstupenku na vyssi pozice mely rude knizky, dnes jsou to treba MBA. Princip je stejny, je to nastroj jakym se profiltruji k moci "clueless" karieriste, kteri prokazani svoji odbornosti nahradi penezi za nejaky papir. Zeptejete se u jinych provozovatelu (kterym posta funguje) kolik tam maji MBA-positive lidi ;-)
opet mohu potvrdit - co je volny volnym (i kdyz to bylo puvodne globe), posta mi vzdycky slapala a pripojeni na net pres dialup maji bezkonkurencne nejrychlejsi a nejstabilnejsi...
Tak a teď se na jejich poštovní server nemohu při pokusu o vybrání pošty ani přihlásit (jak webmail, tak pop3).
To jsem zvědavej, jaká bude ta kompenzace......
Mam overeno, ze mi za poledni 3 dny na mail @quick.cz
doslo nejmene sedm zprav, z nichz dorazila pouze jedna(!!!), ostatni jsou zrejme nenavratne fuc.
Dosla ovsem i nejmene jedna nevyzadana od reditele pece o zakazniky Telecomu, nakyho Kysely, ze pry je vsechno v pohode. Kokoti to jsou.
Reknu to asi takhle: par mych znamych ma mejl na quick.cz i pripojeni u IOL. Kdyz sem je upozornoval, ze quick.cz patri telecomu a ze tim ty svine podporujou, divali se na me jako na blazna a fundamentalistu. Jinymi slovy, nadavat na Telecom, ze kvuli nemu v Cesku Net za nic nestoji, to jo, ale bojkotovat ho aspon tam, kde me to VUBEC NIC NESTOJI, ne, to je cesky obcansky pristup.
Vsem, co mate mejl na quick.cz vam to ze srdce preju! A mit muj obchodni partner mejl na quick.cz nebo IOL, nemam s nim slitovani, ze si vybral gaunery je jeho problem.
P.S. Tesim se na to, az se neco takoveho stane i Eurotelu, tam je to obdobna vec...
Jo jo, neni to poprve, co mne s timhletim chovanim IOL pekne vytaci... Viz. treba tady: http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1229
Vite co mi prijde pekne trapne? Ze si dovoluji migrovat na nejaky novy system a ani nevedi, jestli jim to poradne facha... Nekdy v polovine minuleho tydne prisel od toho pana Kysely nejaky hromadny mail, ze pry se chysta prechod na iPlanet - pak tam bylo neco vytahovani, co za nove funkce to bude prinaset - a pak skoro uplne nepodstatna drobnost - ze mozna nebudou chvilemi dostupne postovni servery... Sem si rikal - fajn, tak se posta v nejhrosim stahne o par minut pozdejc...
Ale to co se o vikendu zaclo dit... Uz v patek mi (podle upozorneni na mobil) prisly maily, ktere dodnes nedorazily. V nedeli jsem volal na infolinku - ze pry je to kvuli migraci, ze se tam nekdy v brzke dobe objevi. To tehdy mela migrace skoncit do konce vikendu... V pondeli maily stale nikde. Navic jsem si zkousel poslat nejake testovaci maily a ty taky nedosly... Pak nektere z nich dosly az nekdy v noci. Ale mezitim, behem pondelka, mi doslo upozorneni na nektere dalsi maily - a ty doted nejsou ve schrance. Na infolince tvrdi, ze pry je to vsechno ve fronte, ktera je obrovska a ze se to vsechno bude postupne prevadet do mailboxu... Co to je ale proboha za frontu, to neni FIFO?
Neulehcili nahodou technici Telecomu zatizenemu serveru tim, ze frontu presmerovali na /dev/null?
Kdyz mne tehdy (viz. ten odkaz) ztratili maily za cely tyden, byl jsem hodne nastvany - tehdy si ta (prominte mi to slovo, ale nevidim duvod, proc to tak nenapsat) krava tiskova mluvci dovolila tvrdit, ze slo o "zlomek procenta nasich platicich uzivatelu" a tudiz to neni vyznamne. Byt by to byl jeden uzivatel - to uz je prece vazny problem!
Jaka byla tehdy moje kompenzace? Zadna... V podstate ani zadna omluva... Ted se to tyka daleko vetsiho poctu lidi... A nejaka kompenzace v odpusteni pomerne casti pausalu - to si snad delate srandu, ne? Za takovyhle pruser by meli vsem uzivatelum odpustit pausaly aspon do konce roku... Techniky, kteri za tohle muzou (jako treba upgrade posty na ostrem systemu) by meli nechat vykastrovat, aby se tohleto nesirilo dal...
A docela lituju lidi na te infolince... Takovejch nas... lidi tam vola - a oni s tim vlastne ani nic moc nemuzou delat. Za tohle muzou admini tech postovnich serveru, potazmo by mel mit odpovednost ten technicky reditel...
Zatim jeste neni jiste, jestli se maily opravdu ztratily, nebo jestli jsou opravdu ve fronte - vcera mi jeden chlapek na infolince rikal, ze teoreticky se ze zacatku neco opravdu mohlo ztratit, z tech novych nic. Dneska mi rikal, ze by se nemelo ztratit nic... Ne ze by jim clovek nechtel verit - ale co kdyz ani oni nemaji spravne informace od tech "nad nimi"?
Jestli ale fakt zjistim, ze mi neco z tech dulezitych mailu zmizelo... Jsou to amateri a lhari... Plivu na ne - fuj!
No, neni nekdy jednoduche zmenit adresu, kterou mate nekolik let... A jak jsem se k nim dostal? Kdysi davno byly doby, kdy to v nasem meste byla jedina moznost. Existovali jini ISP, ale jen nekde v Praglu, tady ticho po pesine. A pak se zavedenymi adresami (nejen ta moje) se neprechazi tak snadno...
A dalsi argument - je otazka, jak to dopadne s Itnernet Plus - ale pokud by to ve vysledku melo byt pres IOL levnejsi, nez pres jine ISP, tak bohuzel - ac povazuju Telecomunisty za prolhane diletanty, hnusnej monopol a ja nevim co jeste, je pro mne ta cena jednou z nejdulezitejsich priorit...
Ale po tomhle bordelu - jestli se fakt neco ztrati - budu hodne uvazovat, jestli by nestalo za to nejake ty komplikace zkousnout... Uvidime...
Hmm, ja jsem si rekl, ze nez usterit par korun a podporit prolhany zmetky, radsi vycvakam o nejakou kacku vic a podporim firmu, se kterou jsem byl vzdy spokojen (Volny). Je to samozrejme pouze Vase rozhodnuti a ja ho nechci komentovat, ale IMHO presne o toto totiz CTc jde a zda se, ze u Vas mu to vyslo :-(
Kurňa nedávno jste tu sepsuli PSA, já mám u IOL i stránky na serverech (Linuxových-MySQL) a stejně jako pošta vypadávají vesele i tyto stránky. Obchod máme od rána nefunkční.
Sice trochu off-topic, ale proc neventilovat radost nad tim, ze konecne dopadla kosa na kamen a cukot Docekal byl odejit z Telecomu. Lomikare, Lomikare... do roka a do dne :-)
Čtyři roky jsem platil obchodní variantu domény (990 Kč/měsíc) u Czechie a jejich služby byly stejně mizerné, včetně občasné 100% ztráty emailů a dat, nejprve bez náhrad, až nakonec třeba i s kompenzací typu 3 měsíce provozu zdarma - ale to jsem musel být velmi nepříjemný.
Dnes už jejich klientem raději nejsem, ani zadarmo nejsem ochoten ztrácet data či maily.
Firma, ve ktere pracuji je ve svem oboru jednickou na ceskem trhu. Pouzivame sluzeb IOL, ktere jsou jednoduse receno tragicke - bezne nefunguji POP 3 i SMTP servery, behem zaplav i po nich jsme prisli nejen o pripojeni, ale take o velke mnozstvi mailu, ktere maji nevycislitelnou hodnotu a znacnym zpusobem narusila jejich ztrata nase obchody. Bohuzel kompetentni nadrizeni na zmenu providera neslysi. Servis IOL je tragicky, stupidni a neochotny.
Pripada mi podivne, ze by firma, ktera je udajne jednickou v nejakem oboru musela zustavat u dodavatele se kterym neni spokojena kdyz existuji jini dodavatele. Uz davno jste meli byt u nekoho jineho. A jestli namitnete, ze si nemuzete dovolit zmenu adres - vazne pochybuju, ze by firma, ktera ma byt jednickou mela jakekoliv adresy zavisle na libovuli nejakeho ISP a nemela je ve vlastni domene, kterou muze kdykoli prestehovat ke komukoliv ...
Nějaká záloha tam určitě byla, pouze po spuštění nového systému byly vytvořeny nové schránky, do nichž se teprve po čase naimportovaly zálohované maily. Mám totiž vše zpět včetně vnořených složek! A to mám Quick! Díky, IOL!!!
Zajímalo by mne, zda se někomu stalo něco podobného: Cca před měsícem jsem "nakoupil" do své quick schránky cca 15MB cizích mailů. Nejednalo se ale o maily od jednoho příjemce či jednoho odesílatele, což by mohl způsobit vir. Byly to naprosto náhodné maily, které měly společné pouze to, že jeden z účastníků měl účet quick. Obratem jsem problém hlásil na techhelp quicku. Cca 2 dni trvalo, než mi přišla odpověď s žádostí o zaslání ukázky těchto mailů. Odpověděl jsem, že ukázku jsem posílal již v prvním mailu. Za další den mne pracovník helpdesku znovu požádal o poslání těch mailů s oddůvodněním, že můj předchozí mail již nemá. Poslal jsem tedy znovu výběr několika pikantních mailů. Za další 2 dny jsem obdržel od helpdesku mail asi v tomto znění : "FW: Franto, podívej se prosímtě na tutu stížnost..."a následoval forward mého posledního mailu. Pracovník helpdesku evidentně není schopen ani forwardovat mail a pošle ho omylem zpátky na mne ...
Zdá se že jde o krásnou ulázku schopností některých pracovníků Telecomu...
skoda, ze zrovna tvuj web hemelik.cz oplyva takovou profesionalitou obsahu, zpracovani a polovina je chranena heslem (zrejme proti zvidavym navstevnikum). Styl jedna pani povidala, kterym ventilujes svuj pohled na problemy s ex-zamestnavatelem je usmevny, a svedci o tve vysoke profesionalite /stejne jako tvuj web/. Globe u mne timto stouplo, ze si ODBORNIKA TVEHO TYPU dovolilo JEN TAK ztratit.