Docela by mne zajímalo, kde se vzala čísla návštěvnosti Seznamu, iDnes a Centra ... když se podívám do březnových výsledků, tak nacházím trochu jiné údaje. Nehledě na to, že jsem si nemyslel, že Centrum je na tom až tak špatně, že má jen 246 000 uživatelů za březen :)
Dokud nebude v měřeních SPIRu zahrnut Google, který bych si troufal říci nebude oněch "zbývajících 5%", které Netmonitor neměří, tak jsou jeho výpovídací hodnoty jen velmi přibližné.
Nebo si myslíte, že dnes vyhledávač, Picasa, Mapy, Blogger, Gmail a další služby lze z reprezentativního vzorku vynechat?
To je ale problém Googlu, ne SPIRu, že se Google zatím neměří. Na druhou stranu zase chápu Googlu, že se mu rozhodně nechce zrovna do stránek nabízených do ČR dávat do stránek kód Netmonitoru, když má vlastní statistiky.
Nicméně měření Netmonitoru slouží primárně pro potřeby reklamy v ČR, takže nepřítomnost Googlu, který nabízí zatím jenom PPC, není vůbec žádný problém.